673.700 de euro au fost strânși la Gala Festivalului Brazilor de Crăciun, pentru incluziunea școlară a copiilor vulnerabili

1

Într-o seară specială, invitații celei de-a 17-a ediții a Festivalului Brazilor de Crăciun au reușit să strângă, pentru dreptul copiilor vulnerabili de a merge la școală, suma de 673.700 de euro, din licitația celor 30 de brazi creați special pentru acest eveniment, din biletele de tombolă și din sponsorizări. De-a lungul anilor, Salvați Copiii a obținut, prin intermediul Festivalului Brazilor de Crăciun, aproape 4.000.000 de euro şi a reușit astfel să sprijine activ 28.195 de copii: 6.556 de copii au participat la Grădiniţele Estivale, 18.008 copii au fost incluşi în programul Școala după Școală, iar 3.631 de copii au fost sprijiniți prin programul A Doua Șansă.

La Gala organizată în incinta Stejarii Country Club au participat peste 270 de personalități din mediul de afaceri, media, cultură și sport. Gala a fost prezentată de Andreea Esca.

 

În cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun, care a avut loc joi seară, brazii concepuți și donați de către designeri celebri din România au fost licitați cu sume cuprinse între 400 euro și 100.000 de euro, de companiile care și-au asumat sprijinirea activă a programelor educaționale ale Salvați Copiii. În total, suma strânsă din licitația brazilor a fost de 481.000 de euro. Alți 9.400 de euro s-au strâns din biletele de tombolă, iar 183.300 de euro au venit din sponsorizări.

Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România, a vorbit despre rolul esențial pe care responsabilitatea socială îl are pentru societate: “Festivalul Brazilor de Crăciun nu este doar un eveniment caritabil, ci a devenit, treptat, un pol al implicării și al asumării colective a faptelor bune. Este minunat să vezi cum, împreună, adunând binele cu bine, cum ne place nouă să spunem, copiii din medii vulnerabile reușesc să rămână la școală și să se integreze, astfel, social. Designeri, companii, voluntari, jurnaliști, tuturor le mulțumim pentru că au înțeles că fiecare dintre ei este parte a schimbării în bine. Mulțumiri speciale Andreei Esca, Andreei Raicu, dar și celor două grupuri care au susținut momentele artistice: Corul de Copii Radio, dirijat de domnul Voicu Popescu și Grupul SONG, toți implicându-se pro bono”.

Anul aceasta, 15 brazi au intrat în licitaţia serii:

 

  1. CRESC Studio & Teilor – 100.000 euro, achiziționat de Lidl
  2. Doina Levintza – 60.000 euro, achiziționat de Catena
  3. Dhaniel Nora – 60.000 euro, achiziționat de Kaufland
  4. Ștefania Mircea & Salvați Copiii – 58.000 euro, achiziționat de Globalworth, Catena, Carrefour, RBC și Club Med
  5. Omid Ghannadi & Dr. Elena Cristian – 48.000 euro, achiziționat de Kaufland și Algabeth
  6. Andreea Berecleanu & Naturici.ro – 27.000 euro, achiziționat de Lidl
  7. Bogdana Grapă, cu sprijinul Libris.ro – 25.000 euro, achiziționat de BCR
  8. Roman Octav, susținut de Craftex – 22.000 euro, achiziționat de RBC
  9. Anca Lungu, cu sprijinul Universkin & Romtexim – arh. Răzvan Ichim – 12.000 euro, achiziționat de Carrefour
  10. Veronica Schmidt și Fundația Michael Schmidt – 11.000 euro, achiziționat de Rompetrol
  11. Dorin Negrău – 10.500 euro, achiziționat de Lidl
  12. Stephan Pelger & Collective – 10.000 euro, achiziționat de Camelia Șucu
  13. Carmen Ormenișan – 7.000 euro, achiziționat de Carrefour
  14. Marina Aristotel – 7.000 euro, achiziționat de Cosmos Mobile
  15. Răzvan Ciobanu & Tria Alfa, cu sprijinul Club Med – 6.500 euro achiziționat de Cushman Echinox.

 

Cea mai mare sumă licitată, 100.000 euro, a fost pentru bradul creat de CRESC Studio & Teilor şi achiziţionat de Lidl.

„Ne-am dorit enorm să putem strânge o sumă mare pentru acest brad, am avut mari emoții în ultimele zile, fiind prima noastra participare la Festival, dar nu ne așteptam la acest rezultat spectaculos. Este o răsplată pentru toată munca noastră, am pus mult suflet în acest proiect și se vede în elementele evidențiate: pur, viață, ecosistem, suflet, dar adevărata răsplată este aceea că am putut să contribuim la menținerea în școală a acestor copii minunați”, au spus designerii de la CRESC Studio & Teilor.

 

Unul dintre cei mai râvniți brazi de Crăciun, realizat cu migală și speranță de Omid Ghannadi & Dr. Elena Cristian, a venit cu un element de noutate, designerul promițând pe loc încă un brad identic pentru al doilea licitator, astfel încât suma totală a fost de 48.000 de euro.

”Se spune că de Crăciun trebuie să fim cu toții mai buni. Eu cred că buni trebuie să fim în fiecare zi și în fiecare zi trebuie să ne oprim în loc și să îi ajutăm pe  cei care au nevoie de noi, dar de Crăciun toate gesturile acestea se adună la Festivalul Brazilor, o seară cu adevărat miraculoasă. Sunt încântat că fapta mea de bine, acest brad pe care l-am creat cu migală pentru licitația care va sprijini copiii să meargă la școală, a atras o asemenea sumă. E un sentiment atât de bun să știi că niște copii minunați, dar fără posibilități financiare, vor putea rămâne la școală și, cine știe, unii dintre ei poate vor deveni chiar designeri și vor crea și ei pentru această licitație brazi minunați”, a declarat Omid Ghannadi.

Bradul Salvați Copiii, realizat de designerul Ştefania Mircea împreună cu voluntarii de la Salvați Copiii, a fost licitat contra sumei de 58.000 de euro. Bradul este construit din piese de puzzle și oglinzi, sugerând miracolul poveștii, dar și bucuria construcției, pentru că poveștile pe care un copil le află la școală îi construiesc, de fapt, lumea.

 

De 17 ani consecutiv, Festivalul Brazilor de Crăciun a devenit un eveniment – reper, care așază dreptul la școală al copilului în centrul agendei publice.

Au creat brazi pentru ediția 2017: Doina Levintza, Stephan Pelger & Collective, Mihaela Glăvan, Omid Ghannadi & Dr. Elena Cristian, Ana Wagner, Anca Lungu, cu sprijinul Universkin & Romtexim – arh. Răzvan Ichim, Zenya Atelier & Joomay, by Carmen Vornicelu, Dhaniel Nora, Anca Fetcu Lupu, cu sprijinul Atelier 13, Carmen Ormenișan, M. Marquise, Dorin Negrău, Roman Octav, susținut de Craftex, CRESC Studio & Teilor, Nicu Bocancea, susținut de Florăria Iris, Andreea Tincu, Adela Pârvu & George Istrătescu, cu sprijinul Sephora, Alexandra Abraham & Mihai Toma, CRISTALLINI & Simona Opriș, Bogdana Grapă, cu sprijinul Libris.ro, Lucia Olaru, Art Safari, Roxana Stoian, Pastelle pour Femme & Roton, Andreea Berecleanu & Naturici.ro, Răzvan Ciobanu & Tria Alfa, cu sprijinul Club Med, Ștefan Crețu & Awake Festival, Veronica Schmidt & Fundația Michael Schmidt, Simona Semen & Poliția Română, Marina Aristotel, cu sprijinul AVRA Aesthetic Institute, Ştefania Mircea & Salvați Copiii.

 

Gabriela Alexandrescu, Președintele Executiv Salvați Copiii România, a spus că scopul Festivalului Brazilor de Crăciun este să reducă abandonul școlar: „Le mulţumim tuturor companiilor, designerilor, persoanelor publice și nu numai, care ne sprijină și au încredere că împreună putem reda acestor copii șansa la educație și la un viitor decent.

 

Fondurile colectate în cadrul Galei Festivalului Brazilor de Crăciun vor fi folosite pentru a finanța programele educaţionale Şcoală după Şcoală, în care sunt incluși aproximativ 4.500 de copii din medii defavorizate şi familiile acestora.

 

Gala Festivalului Brazilor de Crăciun a avut ca parteneri:

Diamond: Catena, Globalworth

 

Platinum: Carrefour, DP World, Fortech, IC Group, Kaufland România, Stage Expert

 

Gold: Agro-Est, BCR, Dorna, Romanian Business Consult

 

Silver: Altius, Ariston, BASF, BDG, Canah, Clifford Chance Badea, Environ, High Tech Systems & Software, International Alexander, Maresi Foodbroker, Metropolitan Life, Mercedes-Benz, Metropolitan Life, One United Properties, Oscar Downstream, Porsche Bank, Renault, Secom, Sky XS AirCargo, Tezyo, by Otter Distribution, Ubisoft

 

Mulțumiri speciale: AFMF, Alexandra Abraham, Andreea Tincu, Atelier Zenya, AVRA – Aesthetic Institute, AZAY, BDG Import, Beautik Haute Parfumerie, Bien Savvy, Bobbi Brown, Bon Bijou Jewelry, Brunch Sheraton, CAJU by Joseph Hadad, Canah, Careless Beauty, Cartier România, Centrul Shakti, Club Med, Collective, CONSIGLIERI, Country Spa, CRISTALLINI, Darphin, DAVINO, Dent Estet, Depozitarul Central, Dorin Negrau, Edelweiss Center- Dance Studio, Editura Humanitas, Elena Perseil, Elmiplant, Emagic, Eventures, Evian, Fabrica de Cafea, Fudge, GETT’S, Hadar Chalet, Hotel Epoque, Hotel Iaki, I regali di Francesca, IBD Beauty, Joseph by Joseph Hadad, L’Atelier-l’art culinaire Restaurant, Laura8, L’Erbolario Sensiblu, Lia Essentials, Love Love, Lucia Olaru, LURE Studio, MAIOCCI, Meli Melo,   Mercedes-Benz, Nomasvello Calea Victoriei, OBSIDIAN | Jewelry With Intention, OPI, Orologeria GALT, PadelMania, Purezza, Purple Flowers, Professional Brands, ArtROTARY – Rotary Club Cișmigiu, S.T. Dupont, Sephora, SIKA ROMÂNIA, Simbio, SKEYNDOR, Sport Couture, Sport Loft, Stejarii Country Club, Stephan Pelger, THAIco Spa, TNT BROTHERS, TopLine, TTS Group, Wella Professionals, Wild Olive | African Artisans, Wunderman, TRUE

Comitetul de organizare al evenimentului: Amalia Năstase, Andreea Raicu, Corina Bârlădeanu, Cornel Ilie, Florentina Tararache, Jean Paul Bottcher, Laura Coroianu, Liviu Sfrija, Tereza Munteanu şi Gabriela Alexandrescu.

————————————

Festivalul Brazilor de Crăciun este un eveniment de strângere de fonduri organizat anual de Salvați Copiii România, care are ca centru de interes o licitație specială de brăduți de Crăciun, creați exclusiv pentru această ocazie, de unii dintre cei mai cunoscuți designeri autohtoni. Devenit una dintre atracțiile calendarului social al sezonului, Festivalul Brazilor de Crăciun sprijină proiectele educaționale derulate de Salvați Copiii România.

—————————————

Despre Organizaţia Salvaţi Copiii

Salvați Copiii este o organizație neguvernamentală, asociație de utilitate publică, non-profit, democratică, neafiliată politic său religios, care militează activ pentru protecția drepturilor copilului în România, din 1990, în acord cu prevederile Convenţiei Naţiunilor Unite cu privire la Drepturile Copilului, cu Carta Drepturilor Fundamentale a Uniunii Europene și cu legislația României.

Salvați Copiii adoptă o poziție independentă în raport cu acțiunile și măsurile instituțiilor, recunoscând că implementarea legislaţiei şi a politicilor publice în materia drepturilor copiilor nu poate ignora strânsa colaborare dintre autorităţi, familie, copii şi societatea în care fiecare actor implicat îşi acceptă responsabilitatea conform principiilor unui parteneriat autentic şi viabil.

În calitate de membru al Save the Children, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în peste 120 de ţări, VIZIUNEA noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supraviețuire, educație, protecție și participare, asumându-ne MISIUNEA de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt trataţi şi producerea schimbărilor imediate şi de durată în viaţa acestora. În cei 27 de ani de activitate, peste 1.500.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile Organizației Salvați Copiii.

 

 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 55 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem programe educaționale (învățare și dezvoltare) cu diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Un comentariu

  1. Pingback: Zelist Blog » Blog Archive » 07 – 13 decembrie 2017 – Saptamana in Social Media

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.