Două proiecte de CSR concepute şi implementate de V+O Communication pentru Telekom Romania au primit premii importante la gala CSR Awards. Premiile obţinute au fost: premiul I pentru proiectul „Teimplici.ro” la categoria „Susţinerea comunităţii” şi premiul II pentru “Reciclăm şi inovăm” la categoria “Campanii interne de CSR”.
“Ne implicăm în proiecte de responsabilitate corporativă. De când suntem prezenți pe piața românească, ne-am legat numele de o varietate de astfel de proiecte – de la cele sociale, de asistență pentru categorii defavorizate, la cele de educație sau la programe integrate de protecția mediului. Ne bucurăm să constatăm că bunele intenții și ideile noastre au prins rădăcini și își fac simțite, de la an la an, efectele pozitive”, spune Ruxandra Vodă, Director Comunicare al grupului de companii Telekom Romania.
Teimplici.ro este platforma online dezvoltată de Telekom Romania pentru a face auzită opinia tuturor membrilor comunității interesați de ceea ce se întâmplă în societate.
Proiectul a demarat în luna iunie 2014 cu un sondaj de opinie a publicului larg cu privire la direcțiile prioritare pentru dezvoltarea societății, în care este nevoie urgentă de proiecte și investiții. Până la 31 august 2014, peste 18.600 de voturi au fost înregistrate pe www.teimplici.ro.
Organizaţiile care s-au alăturat comunităţii teimplici.ro şi ne-au susţinut în dezbaterea despre teme şi arii de intervenţie prioritare sunt: Asociația Telefonul Copilului, Smartatletic, Asociația Amazonia, Asociația Mai Mult Verde, Viitor Plus, Asociația PAVEL, Fundația Leaders. Utilizatorii, pe lângă votarea temelor prioritare – educație, sănătate, mediu, inovație, dezvoltare și protecție socială, au propus și au votat arii concrete de intervenție asociate acestora. În urma votării temelor și ariilor, precum și în urma feedbackului comunității Teimplici.ro, am ajuns la 12 arii finale. În a doua fază a proiectului, începând din octombrie, membrii comunităţilor au propus 180 de proiecte de impact, iar proiectele eligibile au intrat într-o competiţie în urma căreia cele mai bune 10 proiecte au obţinut sponsorizări de până la 50.000 euro în total.
„Suntem fericiţi că proiectele create de noi au fost apreciate şi mai ales pentru că au avut rezultate bune. Atât noi, cât şi clienţii noştri de la Telekom Romania ne dorim să avem impact în comunităţi şi să face diferenţa prin tot ceea ce construim împreună”, declară Lori Vișa, General Manager V+O Group.
De-a lungul timpului, angajaţii COSMOTE şi Romtelecom au fost obişnuiţi să recicleze prin proiectele “Green Office” şi “I love recycling!”. Este parte din filosofia lor, din cultura lor. Rezultatele campaniilor anterioare sunt semnificative – 29,47 tone de hartie reciclată în perioada 2008-2012, iar consumul de hârtie a scăzut cu 30% în 2011 comparativ cu 2008. Prin acest Campania “Reciclăm şi inovăm”, Telekom a dorit sa demonstreze angajamentul continuu faţă de mediu şi să schimbe modul în care poate fi reciclată hârtia. Chiar dacă Cosmote şi Romtelecom au devenit Telekom, angajaţii au continuat să recicleze, dar într-un mod inovator. Am pornit de la ideea de a că fiecare tonă de hârtie reciclată salvează de la tăiere 17 copaci. Dacă fiecare dintre cei 8.000 de angajaţi ar colecta 2 kg de hârtie, ar înseamna că salvăm peste 270 de copaci de la tăiere. De asemenea, deoarece am trecut printr-un proces de rebranding, am dorit să reciclăm documentele cu identitatea veche şi să folosim hârtia reciclată pentru a tipări materiale noi de birou pentru angajaţi cu logo-ul Telekom Romania. Pentru că ne-am dorit ca prin această acțiune angajaţii să aibă parte și de distracție și relaxare, i-am invitat să participe la un concurs de reciclare, în care au creat obiecte noi din hârtie cu identitatea veche. În mai puţin de 2 luni, angajaţii Telekom au colectat în vederea reciclării 16 tone de hârtie, salvând de la tăiere 272 de arbori.
Despre Grupul V+O
V+O Communication, nucleul central al grupului, a fost înființată în România în 2006 și s-a dezvoltat permanent, fiind astăzi una dintre cele mai dinamice şi strategice agenţii de PR de pe piața locală. În 2011, V+O şi-a extins aria de servicii în zona de digital/social media lansând Bakers Digital Communication, în 2012 a lansat divizia de BTL, Briefcase, iar în 2014 a lansat divizia de producţie, Unlimited.
Grupul V+O are un portofoliu variat de clienţi, printre care se numără Dynamic Human Resources, Euroins Romania, Germanos, Marks&Spencer, Studio Moderna, Tagor/Adora, Telekom Romania, Wizrom Group.
Un comentariu
Pingback: Zelist Blog » Blog Archive » 2 – 8 aprilie 2015 – Saptamana in social media