World Vision România și The Geeks lansează platforma on-line minipoliticieni.worldvision.ro

0

WORLD VISION ROMÂNIA ȘI THE GEEKS LANSEAZĂ PLATFORMA ON-LINE MINIPOLITICIENI.WORLDVISION.RO

 În cadrul campaniei „Eu cum ajung la școală?” inițiată de organizația neguvernamentală World Vision România, The Geeks lansează website-ul minipoliticieni.worldvision.ro. Noua platformă on-line, realizată pro bono de The Geeks, îi implică direct pe beneficiarii campaniei – 150 de copii din comuna Rebricea, județul Vaslui – și are drept obiectiv încurajarea strângerii de fonduri în vederea achiziționării unui microbuz școlar.

Mini-politicienii din Rebricea sunt copii care provin din familii sărace, dar care își doresc o șansă la un viitor mai bun. Sunt copii care vor să meargă în continuare la școală și pentru asta merg 10-15 kilometri zilnic pe jos. Acești copii s-au hotărât să facă singuri ceva pentru a strânge banii pentru microbuzul de care au atâta nevoie pentru a-și continua studiile. Astfel, a luat naștere proiectul „Mini-politicienii din Rebricea”. Platforma creată de The Geeks permite utilizatorilor să îi cunoască pe copiii din Rebricea și să îi susțină în atingerea viselor lor.

Astfel, cei care doresc să sprijine mini-politicienii din Rebricea și , implicit, campania „Eu cum ajung la școală?” pot intra pe platforma on-line dedicata proiectului, unde pot asculta mini-discursurile copiilor și, la final, pot alege care este „candidatul” pe care doresc să îl susțină. Fiecare vot presupune trimiterea unui SMS la 879 care se materializează într-o donație de 2 euro. La începutul lunii mai, World Vision România va anunța care dintre copii a adunat cele mai multe voturi și a reușit să strângă cele mai multe fonduri pentru microbuzul școlar.

„Ne-am bucurat foarte mult pentru faptul că am avut posibilitatea să ne implicăm în proiectul inițiat de World Vision pentru copiii din Rebricea. Însă ne-am bucurat și mai tare atunci când chiar i-am cunoscut pe copii și ne-am dat seama că ei chiar au nevoie de acele microbuze. Am constatat cu ochii noștri că "mini-politicienii din Rebricea" sunt, de fapt, niște copii foarte buni care au neșansa de a se confrunta cu o situație pe care ei nu o pot schimba. Însă noi putem. Mai ales pentru că ar fi trist ca acești copii să abandonezee studiile din cauza condițiilor și mai ales că e atât de simplu să o facem: trebuie doar să trimitem un SMS." – a declarat Costin Radu, Managing Partner The Geeks.

„Proiectul <<Mini-politicienii din Rebricea>> reprezintă  incă un pas pe care il facem, cu ajutorul prietenilor de la The Geeks, pentru  a putea oferi celor 150 de copii șansa de a-și continua studiile. Realizarea filmulețelor prezente pe website a durat 2 zile; 2 zile cu multă muncă, într-o școală neîncălzită, dar toți eram plini de entuziasm…insuflețiți de copiii aceia veseli care vorbeau cu atâta seninătate de drumul lung către școală. Am rămas profund impresionata de profesionalismul și dedicarea celor de la TheGeeks și le mulțumesc foarte mult pentru tot sprijinul acordat.” – a declarat Adela Fundulea, Marketing Manager World Vision România.

Mai sunt 3 săptămâni în care puteți susține campania „Eu cum ajung la școală?”

Până la finalul lunii aprilie, puteți fi alături de cei 150 de copii din comuna Rebricea în încercarea de a schimba lucrurile în mai bine, pe minipoliticieni.worldvision.ro. De asemenea, îi puteți ajuta să beneficieze de un microbuz școlar, donând:

  • 2 euro la numarul de SMS 879;
  • 5 euro la 0900 900 090 sau 10 euro la 0900 900 092, numere de telefon disponibile în rețeaua Romtelecom.

www.worldvision.ro

Despre World Vision România

 

 

World Vision România este o organizaţie creştină, care pune în centrul activităţii sale nevoile pentru educaţie, sănătate, creştere spirituală ale copiilor. Ne concentrăm asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile din care aceştia fac parte, în special din mediul rural, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Acţionăm prin programe de dezvoltare, advocacy și intervenţie umanitară de urgenţă. 

World Vision România este o organizaţie parteneră a World Vision International, prezentă în peste 100 de ţări din întreaga lume.  Organizaţia World Vision desfăşoară de de 21 ani în România programe în peste 200 de comunităţi rurale din 8 judeţe. De-a lungul timpului am  oferit sprijin pentru mai mult de 50.000 de copii și 300.000 de adulți.

Având la bază valori creștine, lucrăm cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen. Prin activități de reintegrare familială, dezvoltare comunitară, proiecte medicale, programe de educație și dezvoltare economică, asistență umanitară în cazul situațiilor de urgență, încercăm să stimulăm o atitudine activă și implicarea în schimbarea condiției de sărăcie din România, având în centrul atenției bunăstarea copilului.  

Despre campania „Eu cum ajung la școală?”

• perioada de derulare: 7 decembrie 2011 – 30 aprilie 2012

Campania adresează problema a peste 150 de copii din comuna Rebricea, județul Vaslui, care merg pe jos, zilnic, peste 10 kilometri, pentru a ajunge la școală. Pornind de la acest aspect, principalul obiectiv al campaniei este strângerea de fonduri în vederea achiziționării unui microbuz  care să asigure transportul celor 150 de copii la școală. Totodată, prin această campanie, World Vision România dorește să atragă atenția românilor asupra lipsei accesului la educație pentru copiii defavorizati din mediul rural  şi să îi mobilizeze să ia atitudine în vederea îmbunătăţirii condiţiilor sociale şi de educaţie ale acestor copii.

 

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este facilitator & educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training & facilitare și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 55 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are 20 de ani de experiență ca trainer, facilitator pentru peste 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție, antreprenoriat (inclusiv social), ”train the trainers & facilitators”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, time management, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria FMCG alături de InBev având atribuții de training pentru mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente, parteneri și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Frankfurt School of Finance & Management, Future Makers, ASPEN Young Leaders Program, Leaders for Justice Program, Ashoka Romania,Automotive Forum, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers & Facilitators” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.