Rețetă: Zabic

1

Reţeta face parte din a 2-a ediție a programului de educație culinară “Descoperă tradiţiile culinare româneşti!” derulat de agenţia de relaţii publice, Russenart Communications în parteneriat cu Gold Maya, Heinner Electrocasnice si Ferma noastră, în perioada 8 ianuarie 2014 – 20 ianuarie 2015. Casa Oprescu a fost restaurantul partener al proiectului în perioada 6 decembrie 2014 – 20 ianuarie 2015.

Rețeta Zabic este folosită în Muntenia și preparată la restaurantul cu specific românesc Casa Oprescu, în cadrul Campaniei ”Descoperă tradițiile culinare românești!”.

_SMA4188

Ingrediente:

  • 250 g. mălai Gold Maya,
  • apă cât cuprinde
  • untură Ferma noastră
  • sare.

Mod de preparare

Se amestecă mălaiul Gold Maya cu apă și sare. Se frământă bine, ca un aluat.

Din compoziția obținută se modelează turtițe de mărimi medii. Fiecare turtiță se pune la prăjit în untură Ferma noastră sau se coace în cuptorul Heinner până se rumenește.

Mod de servire

Bucățile de zabic se servesc în loc de pâine sau se pot pune în ciorbă, sub formă de crutoane.

Despre parteneri

Derularea activităților din cadrul celei de-a doua ediții a Campaniei “Descoperă tradiţiile culinare româneşti!”, se realizează în perioada 8 ianuarie 2014 – 15 ianuarie 2015 cu sprijinul brandului de morărit Gold Maya și al brandului de electrocasnice Heinner.

Prezent pe piața din România din anul 2000, Gold Maya înglobează toate calitățile și valorile unui brand de morărit premium sub o etichetă tradițională. Folosind cereale atent selecționate și procesate la cele mai înalte standarde de calitate, Gold Maya oferă făină de mălai grișat precum și făină de grâu BL 00, BL 55 și BL 65.  Cu făina Gold Maya se pot pregăti retete diferite de pâine, cozonac sau diferite sortimente de prăjituri.

Heinner cuprinde o gamă completă de electrocasnice, care vine în întâmpinarea nevoilor cotidiene din orice casă, sincronizând cerințele tehnologice cu confortul clientilor. Produsele se caracterizează prin design compact și ergonomic, completat de funcții multiple pentru ușurință, eficiență și confort în utilizare.  Brandul Heinner este importat și distribuit de către Network One Distribution.

Despre Casa Oprescu

Deschisă în 2011 din dorinta de a readuce la viață vechile preparate românești tradiționale, de a reînsufleți rețetele pescărești ale lipovenilor și a crea un concept de reântoarcere la rădăcini, Casa Oprescu se mândrește cu una dintre cele mai frumoase locații. Așezată la poalele dealului din parcul Tineretului, restaurantul Casa Oprescu te invită la ore de relaxare cu întreaga familie, la prânzuri de afaceri în mijlocul naturii ori în saloanele decorate cu elemente specific tradiționale, unde iți poți sărbătorii și evenimentele dragi, permițându-ți accesul la redescoperirea zestrei naționale.

Despre programul de educație culinară

Campania “Descoperă tradițiile culinare românești” este a doua ediție a programului de educație culinară derulat de agenția Russenart Comunications în parteneriat cu brandul Gold Maya și Heinner, în perioada 8 ianuarie 2014 – 15 ianuarie 2015.

A doua ediție a programului educațional este sprijinită de 84 de parteneri media (televiziuni, publicații tipărite și online, bloguri): Agro TV, Amelie.ro, Absolut TV, Arta de a trai sanatos, Autentic Promotion, Bucatarescu.ro, Bucataria Culinara, Bucataria pentru toti, BotosaniLife.RO, Calendar Evenimente, Campus TV, Casa mea, Cazino Magazine, Culinar.ro, Carticica Practica, Cefacemimi?, CityBest, Coolinaria, deBanat.ro, ecuisine.ro, Descopera Romania, Dacic Cool, De savurat, Dicto Simpliciter, ele.ro, eurocadouri.com, eva.ro, Euforia TV, Fabrica de Carne, Fabrica de lapte, Fapt divers, Food & Bar, Foodblog, Garbo.ro, Gastromag, Gastro Media, Gatitul.ro, gustos.ro, Horeca Romania, HRB Expert, iasifun.ro, Imaginea mea, InfoestInfoAliment, inoras.ro, Istoria Banatului, jurnaldebucuresti.com, La Bucatarie, Lugoj Online, Marya, Magazin Salajean, Monitorul de Botosani, metropotam.ro, Mujer, Monitorul de Galati, Online Sudent, Orasul Suceava, Papa bun, Pap Tot, Radio Fix Botosani, Realitatea.net, ReplicaVedetelor.ro, resita.ro, Restograf, Retete ca la Mama, Retetele Marianei, Romania gatesteRomania libera, Romania pozitiva, Secretele florilor, Satmareanul.net, Senso TV, Somes TV, stiuunloc.ro, Tabu, Timisoara Express, traditionalromanesc.ro, Universul Argesean,  Vacante la tara, Viata Buzaului, Woman TV, WorldWide Romania, Ziarul Actualitatea, Ziarul de Iasi.

Mai multe detalii despre proiect pot fi găsite pe site-ul www.traditiiculinareromanesti.ro, pe blogul www.traditiiculinareromanesti.wordpress.com și pe pagina de Facebook http://www.facebook.com/TraditiiCulinareRomanesti .

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este facilitator & educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training & facilitare și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 55 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are 20 de ani de experiență ca trainer, facilitator pentru peste 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție, antreprenoriat (inclusiv social), ”train the trainers & facilitators”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, time management, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria FMCG alături de InBev având atribuții de training pentru mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente, parteneri și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Frankfurt School of Finance & Management, Future Makers, ASPEN Young Leaders Program, Leaders for Justice Program, Ashoka Romania,Automotive Forum, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers & Facilitators” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Un comentariu

  1. Pingback: Zelist Blog » Blog Archive » 22 – 28 ianuarie 2015 – Saptamana in Social Media

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.