Social Link – Prima comunitate a oamenilor responsabili social din România.
Social Responsibility Agency lansează oficial proiectul Social Link, prima comunitate a oamenilor responsabili social din România. Evenimentul va avea loc joi, 27 martie, ora 19:00, în cadrul Impact Hub Bucharest.
Social Link este un proiect de responsabilitate socială coordonat de Social Responsibility Agency în parteneriat cu Social Responsibility Magazine.
Prin intermediul lui inițiatorii își propun să încurajeze dezvoltarea conceptului de responsabilitate socială în România prin facilitarea dialogului, față în față, între cei care inițiază proiecte de responsabilitate socială și cei care ar putea să le finanțeze precum și între posibilii parteneri în elaborarea acestui gen de proiecte. Social Link militează pentru un dialog continuu și constant între reprezentanți ai companiilor, ONG-urilor, dar și ai mediului politic.
În cadrul acestui proiect vor avea loc evenimente lunare unde personalități cu rezonanță din domeniul responsabilității sociale din România vor dezbate împreună cu participanții teme și probleme de interes din domeniu. De asemenea, în cadrul fiecărui eveniment participanții vor avea oportunitatea de a-și prezenta proiectul la care lucrează în prezent ceea ce va crea cadrul necesar pentru sesiunile de networking de la finalul evenimentelor. De asemenea proiectul va avea și o platformă online la care vor avea acces doar membrii comunității și care va avea rolul de a fi un generator de resurse și de contacte în domeniul responsabilității sociale.
În cadrul primului eveniment Social Link va fi prezent, ca guest speaker, Dumitru Borțun, președintele Juriului de Onoare la Asociației Române de Relații Publice și coordonator al ”Studiului privind transformarea politicilor de Responsabilitate Socială Corporativă (RSC) în pârghii ale dezvoltării durabile a României”, realizat în perioada 2007-2010. De asemenea Dumitru Borțun este și Conferențiar universitar doctor în cadrul SNSPA și specialist în relații publice. Tema dezbaterii din cadrul acestui eveniment va fi: CSR is (not) PR.
”Am gândit acest proiect din dorința de a coagula domeniul responsabilității sociale în România. Consider că acest domeniu reprezintă o etapă firească în evoluția societăților la nivel mondial, deci și în evoluția societății românești. O etapă în care toți factorii implicați în societate sunt nevoiți să coopereze pentru că bunăstarea comună va însemna implicit și bunăstarea fiecărui actor social în parte. Proiectul se adresează celor trei mari sectoare ale societății: corporativ, non-profit și politic. Consider că dacă fiecare dintre reprezentanții acestor sectoare își aduc contribuția în rezolvarea problemelor cu care se confruntă societatea putem miza într-adevăr pe dezvoltare pe termen lung”, a declarat Diana Șerban, inițiatoarea și coordonatoarea proiectului.
Evenimentele Social Link vor avea frecvență lunară și se vor desfășura în ultima săptămână a fiecărei luni. Până când va avea loc lansarea platformei online a comunității, toți cei care vor să devină membri se pot înscrie în grupul Social Link creat pe LinkedIn.
Parteneri media ai proiectului: Romania Pozitivă, ABC Antreprenori și Social Responsibility Magazine.
Despre Social Link
Social Link este un proiect de responsabilitate socială coordonat de Social Responsibility Magazine și Social Responsibility Agency. Acest proiect își propune să pună bazele primei comunități a oamenilor responsabili social din România și să faciliteze dialogul, față în față, între cei care inițiază proiecte de responsabilitate socială și cei care ar putea să le finanțeze precum și între posibilii parteneri în acest domeniu. Social Link militează pentru un dialog continuu și constant între reprezentanți ai companiilor, ONG-urilor, dar și ai mediului politic.