Până pe 30 aprilie 2024, Auchan desfășoară Săptămâna filierelor, pentru al doilea an consecutiv, o campanie unică în România dedicată producătorilor locali certificați cu care retailerul are încheiate parteneriate pe termen lung prin care aduce și promovează pe rafturile magazinelor sale oferta unică de produse românești cu calitate controlată. Posesorii cardului de fidelitate MyCLUB Auchan vor primi în această perioadă 10% bani înapoi ca bonus pe card la achiziționarea acestor produse autohtone. Mai mult, clienții vor avea parte și de degustări în magazin pentru anumite articole.
Din cele peste 80 de filiere naționale, în Săptămâna filierelor, Auchan prezintă produse din categorii precum legume (roșii, păstârnac, pătrunjel), fructe congelate (afine, mure), fructe uscate, păstrăv de Ceahlău, păstrăv somonat și midii, lactate, ouă, carne de vită bio, carne de pui, de oaie, plante aromatice (busuioc, mentă, mix de plante aromatice), varză murată, precum și miere, gemuri, ulei etc. care sunt disponibile în toată rețeaua de magazine. Aceste filiere sunt dezvoltate alături de fermieri și agricultori care cultivă fructe și legume sau care cresc animale, cu respect față de mediu, oameni și animale, în conformitate cu etica companiei. Filierele sunt colaborări pe termen lung cu producătorii locali, prin care Auchan pune la dispoziția clienților produse cu trasabilitate controlată, de la sămânță până la raft, cultivate și obținute cu respect față de consumul de apă și de bunăstarea animalelor. Toate aceste produse sunt special marcate pe ambalaj cu eticheta programului „Cultivăm ce e mai bun”.
„Săptămâna filierelor reprezintă un demers prin care vrem să promovăm și mai mult producătorii români cu care noi lucrăm deja de mult timp și alături de care am dezvoltat parteneriate durabile, a căror muncă și dedicare merită apreciate cu fiecare ocazie. În Săptămâna filierelor, promovăm peste 40 de filiere permanente sau sezoniere, o ofertă unică de produse exclusive, într-o zonă special dedicată din magazinele noastre. Prin programul de filiere, ne dorim să aducem pe mesele românilor cât mai multe produse locale, gustoase, cu calitate controlată”, a afirmat Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan Retail România.