Organizația Umanitară Concordia: Căutăm Responsabil Financiar Fonduri Europene

0

Program: Programul Incluziune și Demnitate Socială 2021-2027

Prioritate: P05. Reducerea disparităților dintre copiii la risc de sărăcie și/sau excluziune socială și ceilalți copii

Apel de proiecte: Servicii comunitare pentru copii și familii în vederea prevenirii separării și în vederea susținerii reintegrării în familie a copiilor proveniți din sistemul de protecție specială

Cod SMIS: 328212

Contract: perioadă determinată (30.06.2028)

Program: 8 ore/zi

Responsabilitati principale:

  • Coordonarea întregii activități financiare la nivelul proiectelor finantate din fonduri europene

  • Organizarea activității de control financiar și elaborarea de metode și proceduri de lucru specifice activității financiare

  • Asigurarea legalității și corectitudinii operațiunilor financiare efectuate

  • Analiza și aprobarea plăților pentru serviciile prestate/furnizările efectuate, urmărirea eligibilității acestora

  • Întocmirea documentelor justificative financiare conform cerințelor proiectelor;

  • Întocmirea documentelor oficiale avansate către am care fac referire la aspectele financiare ale proiectelor (elaborarea graficelor de rambursare, lista achizițiilor, notificări, acte adiționale etc.)

  • Întocmirea de situații economico- financiare, urmărirea erorilor și corectarea neconcordanțelor

  • Întocmirea documentației pentru depunerea cererilor de prefinanțare/plată/rambursare

  • Urmărirea execuției bugetului și asigurarea informării asupra stadiului execuției bugetare și a eventualelor ajustări bugetare; urmărirea consumului de resurse în proiect și compararea cu resursele disponibile; asigurarea arhivării documentelor financiare

  • Monitorizarea reglementărilor aplicabile în activitatea financiar-contabilă, precum și a celor transmise de Autoritatea de Management

  • Participarea la ședințele cu echipa de proiect; efectuarea altor sarcini date de manager proiect ce au legătură cu activitățile postului; monitorizarea atingerii indicatorilor și rezultatelor asumate din perspectivă financiară.

Candidatul ideal:

  • Studii superioare absolvite cu diplomă de licență în domeniul financiar/economic

  • Experiență în management financiar/contabilitate – minim 2 ani

  • Experiență profesională specifică – minim 5 ani

  • Minim 1 proiect anterior POCU / POSDRU/ POIDS sau alte fonduri structurale, in care a activat ca manager financiar/responsabil financiar pentru o perioada de cel putin 12 luni

  • Engleză nivel intermediar.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită un CV însoțit de o scrisoare de intenție până la data de 31.08.2025, la adresa de e-mail: roxana.teodorescu@concordia.org.ro. Vă rugăm menționați în subiectul mesajului: Responsabil Financiar. 

Vor fi contactate numai persoanele care îndeplinesc cerințele menționate și sunt selecționate pentru interviu. Pentru detalii suplimentare puteți suna la Roxana Teodorescu | Manager Resurse Umane | T +40 733103044.

Despre autor

avatar

Despre CONCORDIA Organizația Umanitară CONCORDIA este o organizație independentă, neguvernamentală și nonprofit, activă la nivel internațional, care are ca misiune susținerea familiilor aflate în dificultate și (re)integrarea socială (familială, școlară, profesională) a copiilor, tinerilor și adulților, spre o viață autonomă și responsabilă. Timp de 25 de ani CONCORDIA a ajutat în România peste 4.500 de copii și tineri, și ocrotește anual peste 500 de copii şi tineri în casele şi locuinţele sale din Bucureşti, Ploieşti şi Ariceştii Rahtivani, Judeţul Prahova. Principalele servicii ale CONCORDIA asigură îndeplinirea misiunii sale: îngrijire și educație pentru copii și tineri în case de tip familial, educație vocațională și formare profesională, consiliere și orientare profesională, locuințe protejate, ateliere pentru deprinderea abilităților de viață independentă, adăpost de noapte, centru de zi pentru copii și servicii în comunitate.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.