Brand manageri, designeri, creativi, experți în limbaje vizuale, oameni din marketing & PR care își doresc o experiență internațională sunt invitați să aplice pentru modulul de toamnă-iarnă al #TheAlternativeSchool: #FutureProofCreativity – un program intensiv de studiu, axat pe creativitate și lucrul pe brief-uri reale.
Programul are loc live, printr-un eveniment dedicat și online, de două ori pe săptămână, seara, între 5 noiembrie și 8 decembrie, cu destinație Cannes Lions pentru câștigători.
#FutureProofCreativity și competiția Young Lions Design sunt susținute de Ursus Breweries pentru al doilea an consecutiv, după ce au sprijinit două echipe să ajungă, din faza de burse, la Cannes Lions 2025.
Sesiunile online vor fi completate de evenimentul live, susținut de INVIZIBILII.RO, partenerul de tradiție pentru bursele RHA & ERA, programul urmând să continue până în 2026. Acesta se va concentra pe tendințele internaționale în dinamica Kindful Brands și pe modul în care marile companii contribuie la sprijinirea minorităților, a comunităților vulnerabile și subreprezentate. Printre speakeri se numără vocile din spatele INVIZIBILII.RO, alături de beneficiari ai programelor RHA & ERA 2025. În public: comunitățile de business, creativitate, CSR, cultură și diplomație.
Ce vei studia în cadrul #FutureProofCreativity?
Profesioniști de top, recunoscuți în România și la nivel internațional – voci influente în peisajul creativ global – vor explora cele mai actuale și relevante teme din marketingul și comunicarea contemporană:
-
Artă & Publicitate – de ce contează o retină educată
-
Brandingul azi – pentru a vinde / educa / impacta / inspira
-
Branduri & Cultură – identitatea locală salvează ziua
-
Design Contemporan & Limbaje Vizuale pentru a modela societatea
-
Marketing Contemporan – când vânzările întâlnesc sensul
-
Creativitate vs. AI – abordare conceptuală, filosofică și practică
-
Design Thinking / Design Feeling
-
Film & Publicitate – ce e nou și ce rămâne clasic?
-
Gamevertising
-
Umorul în limbaj vizual, Publicitate & dincolo de ea
-
Discipline Hibride – Design + PR / PR + Digital / Film + PR. De ce sinteza bate suma
-
Ilustrația ca activator emoțional
-
SDG – cum să fii un brand conștient (fără greenwashing)
-
SoMe & Digital – Creează pentru a amplifica. Sens dincolo de zgomot
-
Strategia pornește de la produs – comunicare integrată în design
-
The Future of Research
-
Puterea insight-ului
-
Rolul designului într-o societate condusă de AI
Pentru cine
Brand manageri, creativi, gameri, designeri, oameni din marketing, PR, strategie, indiferent de nivelul de experiență și vârstă. Ce-i ține împreună e pasiunea pentru creativitate declinată în marketing, branding și comunicare în toate interpretările ei.
Costuri
#FutureProofCreativity + acces la cele trei briefuri pentru competiția locală Young Lions cu destinație Cannes:
-
1000 € + TVA / echipă de două persoane (sub 30 ani)
-
500 € + TVA / individual (sub 30 ani)
-
800 € + TVA / echipă de două persoane (sub 25 ani)
-
400 € + TVA / individual (sub 25 ani)
Pentru +30 ani (doar modulul #FutureProofCreativity):
-
-
1500 € + TVA / echipă de două persoane
-
800 € + TVA / individual
-
Acces exclusiv la competiția locală Young Lions, fără specializarea #FutureProofCreativity
-
500 € + TVA / echipă de două persoane (sub 30 ani)
Scholarship Alert via Ursus Breweries
Ursus Breweries, susținătorul competiției locale Young Lions 2026, va oferi 20 de burse pentru modulul #FutureProofCreativity – brief-ul urmează să fie anunțat.
Scholarship Alert via INVIZIBILII.RO
INVIZIBILII.RO, susținătorul competiției RHA / ERA 2026, va oferi 20 de burse pentru cei mai talentați tineri sub 25 de ani, care aparțin categoriilor ERA:
-
Freelanceri, tineri antreprenori, soloprenori cu dificultăți financiare
-
Studenți, masteranzi, doctoranzi cu situații financiare dificile
-
Creativi din familii vulnerabile (ex: părinți singuri)
-
Talente din mediul rural sau din orașe mici, cu oportunități limitate
Aplicațiile ERA sunt deschise și pentru cei care activează în industrii creative și au fost discriminați pe baza genului, vârstei, etniei, originii, convingerilor spirituale sau politice.
Cum aplici?
-
Un YouTube video de 2 minute, în limba engleză, care răspunde la tema: „Viața mea e un film. Acesta este trailerul”. Concentrează-te pe situațiile dificile unde creativitatea a fost soluția.
-
O scrisoare de intenție (maxim o pagină) cu detalii despre contextul personal care te califică pentru bursa ERA.
-
Un link Google Drive cu: CV-ul tău (cu linkuri către social media), portofoliu (dacă e cazul), o fotografie portret (pentru badge, în caz de câștig) și scrisoarea de intenție.
Trimite aplicația către Andra Serea, Communication Architect la andra@thealternativeschool.com
Deadline: 30 octombrie, ora 23:59
Selecția se face pe bază de merit. Un context socio-economic dificil sau o identitate personală nu va înlocui niciodată talentul dublat de muncă. Menționarea statutului ERA în video nu este obligatorie, dacă te simți inconfortabil – însă informația trebuie inclusă în scrisoarea de intenție.
Ce competiții oferă acces la Cannes Lions 2026?
Talentele care aspiră la o săptămână întreagă de experiență la Cannes Lions pot aplica pentru:
-
Young Lions Design (o echipă de 2 persoane) susținută de Ursus Breweries
-
1 bursă Roger Hatchuel Academy (RHA)
-
2 burse ERA, ambele oferite de INVIZIBILII.RO