Pepsi și UNTOLD au scris istorie la cea de-a X-a ediție a festivalului

0

București, 13 august 2025 – Pepsi, brandul emblematic din portofoliul PepsiCo România, a oferit o experiență memorabilă la UNTOLD X, festivalul din inima Transilvaniei, clasat pe locul 3 în topul celor mai bune 100 de festivaluri din lume de către DJ Mag, cel mai important brand media dedicat muzicii electronice.

Sub conceptul „Your fun-inclusive space”, Pepsi a creat activări inedite, construite în jurul pasiunilor reale ale fanilor. Promisiunea „Thirsty for More” s-a reflectat într-un show-manifest semnat alături de Alok, celebrul DJ și producător brazilian, care a adus pe scena principală spectacolul „Keep Art Human”, împreună cu trupa Urban Theory, o experiență ce a îmbinat muzica, arta și dansul într-o declarație vibrantă despre puterea creativității.

Casa Pepsi – o experiență multisenzorială

Amenajată în mijlocul festivalului, ca spațiu de interacțiune și exprimare creativă, Casa Pepsi a devenit rapid unul dintre cele mai vizitate locuri de la UNTOLD, atrăgând, în cele patru zile, peste 470.000 de participanți. Fiecare cameră a fost concepută ca o zonă de distracție, îmbinând muzica, dansul și relaxarea la spa-ul all-inclusive – totul realizat în stilul îndrăzneț al brandului.

Nu au lipsit nici provocările dedicate celor mai curioși, care au fost invitați să recunoască diferite arome Pepsi, și nici jocurile cu premii surpriză. Totodată, platforma premium le-a oferit fanilor cea mai bună vizibilitate către scena principală.

„Keep Art Human” – premieră europeană Pepsi & Alok

Punctul culminant al prezenței Pepsi la UNTOLD a fost show-ul „Keep Art Human together with Urban Theory”, susținut de DJ-ul și producătorul brazilian Alok, prezentat în premieră în Europa.

Spectacolul a fost un manifest artistic despre autenticitate și emoție în era inteligenței artificiale, combinând muzica electronică cu dansul conceptual al trupei Urban Theory și o scenografie inspirată de ideea că arta are nevoie de suflet pentru a exista. În plus, cinci consumatori Pepsi au avut acces în backstage și ocazia de a-l întâlni personal pe artist, într-o experiență exclusivă oferită de brand.

„Parteneriatul cu UNTOLD ne-a oferit șansa să fim cu adevărat aproape de consumatori și de pasiunile lor autentice, iar experiența pe care am creat-o a fost vibrantă, curajoasă, centrată pe oameni și pe emoțiile acestora. Prima noastră prezență la UNTOLD a evidențiat ceea ce înseamnă Pepsi astăzi: un brand relevant pentru noile generații, prezent în locurile în care se trăiesc cele mai intense și memorabile momente. Tot ceea ce am construit în cadrul festivalului – de la concept la execuție – a reflectat autenticitatea, inovația și curajul care definesc Pepsi și ne apropie de consumatori în mod real”, a declarat Mihaela Hristea – Senior Marketing Manager Beverages, PepsiCo România.

Materialul video disponibil aici surprinde experiența oferită de Pepsi la UNTOLD X și marchează începutul unui parteneriat prin care brandul își propune să rămână aproape de pasiunile publicului și să transforme fiecare apariție într-o experiență care contează.

„Parteneriatul strategic dintre UNTOLD și Pepsi a adus în festival proiecte artistice care schimbă modul în care este trăită experiența scenei principale. La ediția aniversară UNTOLD X, această colaborare s-a concretizat în premiera europeană a show-ului ‘Keep Art Human’ by Alok – un concept care a combinat muzica live cu mișcarea geometrică și sincronizarea perfectă a trupei Urban Theory, completate de proiecții vizuale și un mesaj puternic despre rolul emoției și al creativității în era tehnologiei. A fost un moment care a reamintit tuturor că arta rămâne, înainte de orice, o expresie umană”, a declarat Flavia Gherman – Head of Partnership UNTOLD Universe.

Despre PepsiCo 

Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de aproape 92 miliarde dolari în 2024, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade, Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail. 

Principiile PepsiCo sunt în linie cu viziunea noastră de a fi lider global în industria alimentară și de băuturi răcoritoare conform conceptului Winning with PepsiCo Positive (pep+). pep+ este transformarea noastră strategică completă, care pune sustenabilitatea și capitalul uman în centrul modului în care vom crea valoare și creștere, prin operarea în limitele planetare și inspirând schimbări pozitive pentru planetă și oameni. Pentru mai multe informații accesați www.pepsico.ro și urmăriți canalele Facebook și LinkedIn

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 60 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem programe educaționale (învățare și dezvoltare) cu diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.