PENNY România este partener oficial la Codru Festival, unul dintre cele mai așteptate evenimente muzicale ale verii, care va avea loc în perioada 29 – 31 august, în Timișoara. Aflat la cea de-a 5-a ediție, festivalul promite o experiență vibrantă în mijlocul naturii, reunind peste 70.000 de participanți, artiști români și internaționali.
Parteneriatul cu Codru Festival face parte din angajamentul PENNY de a susține proiectele culturale care aduc oamenii împreună și creează conexiuni autentice, prin muzică, relaxare și distracție responsabilă.
Prezența PENNY la festival va include anul acesta o serie de activări dedicate: un pop-up store cu produse PENNY, un cort de activare cu photo corner, un stand cu fructe proaspete și un fresh bar cu sucuri naturale. Participanții vor găsi o zona dedicată copiilor, dar și o zonă de grill. PENNY va fi prezent cu un moment special pe scena principală, dar și cu un takeover pe scena de folk, iar pe tot parcursul festivalului, participanții se vor bucura de concursuri, premii și alte surprize.
În plus, în perioada 11 – 17 august, vor fi organizate concursuri pe canalele oficiale de social media PENNY (Facebook și Instagram), prin care se vor oferi 30 de invitații duble. De asemenea, posesorii de PENNY Card beneficiază de 15% reducere la biletele Codru Festival, folosind codul disponibil direct în aplicația PENNY.
„Ne bucurăm să fim parte din Codru Festival, un eveniment care îmbină energia muzicii cu respectul pentru natură și comunitate. PENNY este alături de participanți cu prospețime, distracție și momente speciale, care fac ca participarea la festival să fie o experiență completă. Ne dorim ca prezența noastră să aducă un plus de culoare și bucurie celor care vor fi acolo.”, a declarat Andrei Cismaru, Head of CRM and Digital Platforms, PENNY | REWE România.