-
PENNY lansează o nouă colecție exclusivă de produse Vivess, dedicată tuturor celor pasionați de gătit și aflați în căutarea inspirației în bucătărie.
-
Clienții se pot implica prin intermediul campaniei de loializare „Un strop de inspirație în fiecare rețetă.”, iar fiecare produs Vivess cumpărat sprijină cauza „Vreau în clasa a 9-a”, dezvoltată de World Vision România în parteneriat cu PENNY.
-
1 produs cumpărat = 1 șansă la educație. Programul „Vreau în clasa a 9-a” vizează stimularea interesului elevilor pentru continuarea studiilor și susține tinerii din mediul rural să își construiască un viitor mai bun.
Începând de astăzi, în magazinele PENNY se desfășoară o nouă campanie de loializare care aduce în prim-plan colecția de ustensile de bucătărie Vivess – tigăi și oale de diferite mărimi, un airfryer pentru preparate rapide, un stand mixer pentru deserturi ca la carte și un blender care te poate ajuta să incluzi în dietă mai multe produse proaspete. Ustensilele de gătit Vivess transformă orice bucătărie într-un spațiu al creativității culinare.
Până pe 28 octombrie 2025, în magazinele PENNY se desfășoară campania de loializare cu acumulare de puncte de loialitate, în cadrul căreia clienții pot achiziționa produsele Vivess la prețuri preferențiale, la prețuri cu 50% mai mici decat cele standard. Pentru fiecare 20 de lei cheltuiți pe un bon fiscal, se acordă un punct de loialitate. Prin utilizarea PENNY Card, numărul de puncte de loialitate se dublează, acestea putând fi acumulate și în format digital în aplicația PENNY. La acumularea a 5 puncte, se aplică reducerea pentru unul dintre produsele noii colecții Vivess.
Prin intermediul acestei campanii, PENNY continuă, alături de World Vision România, să susțină programul „Vreau în clasa a 9-a”, prin care zeci de elevi din mediul rural sunt ajutați să acceseze programe educaționale pentru continuarea studiilor. Cu ajutorul celor implicați, PENNY poate susține în continuare cei 140 de elevi din Vaslui, Brăila, Cluj, Bistrița Năsăud, Iași, Vâlcea, Buzău, Bacău, Dolj, Ilfov, pe parcursul celor 4 ani de studii liceale.
„Prin această campanie continuăm parteneriatul cu World Vision România din dorința de a contribui la un viitor mai bun pentru tinerii din mediul rural. La PENNY, credem că educația și responsabilitatea socială sunt strâns legate de impactul pozitiv pe care îl avem în comunitățile noastre. Fiecare produs achiziționat nu doar că aduce un plus de valoare în familie, ci oferă și sprijin concret unui elev care are nevoie de o șansă reală.”, a afirmat Monica Coman, Team Leader Advertising din cadrul PENNY | REWE România.
„Suntem recunoscători pentru parteneriatul cu PENNY, care transformă fiecare act de cumpărare într-o investiție în viitorul copiilor din mediul rural. Prin campania de loializare și sprijinul oferit programului <<Vreau în clasa a 9-a>>, le oferim acestor tineri nu doar acces la educație, ci și încrederea că pot visa la un viitor mai bun. Împreună, construim șanse reale pentru fiecare elev.”, a declarat Mihaela Nabăr, Director executiv World Vision România.
Elevii sprijiniți în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a” beneficiază de:
-
Ateliere și workshop-uri de educație non formală;
-
Consiliere educațională, psihologică și socială;
-
Orientare vocațională individuală și de grup;
-
Tabere și școli de vară;
-
Acces la practica de specialitate în magazinele PENNY cu acoperirea costurilor de transport și masă;
-
Suport pentru îmbunătățirea performanțelor școlare.