-
Misiunea Act for Food susține trecerea la un stil de viață mai sănătos al clienților
-
Oferta Carrefour răspunde direct nevoilor actuale ale consumatorilor: produse locale, curate și la prețuri accesibile
-
Peste 1.450 de parteneri locali de produse proaspete aprovizionează magazinele Carrefour
București, 17 octombrie 2024: Carrefour România lansează al doilea capitol al programului Act for Food, prin care susține accesul clienților la cele mai bune produse alimentare la prețuri corecte. Compania pune accent pe produsele care susțin un stil de viață sănătos, din ce în ce mai căutate de români, conform studiilor de piață – produsele Made in RO, cu ingrediente echilibrate și curate. Astfel, Carrefour continuă extinderea rețelei de producători locali din România pentru a oferi clienților produse românești, proaspete și gustoase la cele mai bune prețuri.
Carrefour are cea mai mare rețea de furnizori locali din piață, ce aprovizionează cele aproximativ 450 de magazine Carrefour din România: peste 1.450 de producători români de produse proaspete.
„Act for Food este misiunea noastră prin care ne asigurăm că toți clienții au acces la cele mai bune produse alimentare la prețuri corecte. A venit momentul să reafirmăm acest angajament punând în valoare și crescând totodată eforturile concrete pe care le facem zi de zi. 91% din totalul celor peste 4000 de furnizori Carrefour sunt români, iar 98% dintre producătorii de produse proaspete sunt iarăși din România – este una dintre expresiile cele mai clare ale viziunii noastre bazate pe o puternică amprentă locală. În plus, prin mărcile proprii Carrefour, precum Filiera Calității Carrefour, Drag de România, Carrefour Bio, Carrefour Classic ne propunem să le oferim clienților calitate, gust și autenticitate locală, cu cel mai bun raport preț calitate”, a declarat Gilles Ballot, CEO Carrefour România.