Allianz-Țiriac, una dintre cele mai mari companii de asigurări din România, susține comunitățile afectate de fenomenele meteo devastatoare care au lovit în special nord-estul României săptămâna trecută.
În urma furtunilor și inundațiilor severe din Suceava, Botoșani, Neamț și alte județe, Allianz-Țiriac a mobilizat rapid echipele de specialiști pentru a oferi sprijin concret familiilor afectate. Astfel, compania a contactat și continuă demersurile pentru a lua legătura direct cu toți clienții din zonele inundate, pentru a înțelege situația fiecărei familii și a oferi susținere pentru despăgubiri rapide. În plus, toți clienții din județele afectate au primit și informări SMS privind solicitarea despăgubirilor din asigurările lor.
Peste 170 de dosare au fost deja avizate, majoritatea pentru pagube suferite de locuințele asigurate prin polițe My Home, dar și pentru avarii ale autoturismelor asigurate prin polițe My Car, numărul fiind așteptat să crească în zilele următoare. Cele mai multe dosare sunt deschise în localitatea Broșteni din județul Suceava, cea mai afectată de fenomenele recente, urmată de județele din împrejurimi.
„În astfel de momente grele, tot ce contează este ca familiile afectate să fie bine și să poată reveni cât mai repede la viața de dinainte de calamitate. Pentru noi, la Allianz-Țiriac, prioritatea este să le fim alături și să le oferim sprijin concret, asigurându-ne că înțeleg ce au de făcut pentru despăgubirea daunelor și, mai ales, că știu că nu sunt singuri în fața pierderilor. Reacția noastră a fost imediată și, ca urmare, procesul de evaluare și despăgubire se desfășoară în regim de urgență, cu soluții pentru fiecare familie în parte”, spune Daniela Covăcescu, Director de Operațiuni al Allianz-Țiriac Asigurări.