Andra Iliescu, HCM Project Manager (Resurse Umane) PENNY România: „M-am simțit mereu ca acasă și a început să mi se pară firesc și normal să fac parte din echipa PENNY.”

0

Andra Iliescu, HCM (Human Capital Management) Project Manager, a ales PENNY ca angajator pentru că era un nou retailer pe piața românească. Din 2005 a rămas în echipă datorită sentimentului de „acasă”, ulterior devenind o normalitate să fie parte din povestea PENNY România.

Am povestit cu Andra despre 20 de ani de amintiri în cadrul companiei, despre primele atribuții și ce își dorește pentru viitor în echipa PENNY. 

Când ai început să lucrezi la PENNY și ce poziție dețineai la momentul respectiv?

Am început să lucrez la PENNY pe 9 iunie 2005 ca Inspector Resurse Umane. A fost un început frumos și mi-am dat repede seama că îmi doresc să cresc aici. 

De ce ai ales PENNY ca angajator atunci și ce te-a facut să rămâi și astăzi parte din echipă?

Am ales PENNY pentru că era un angajator nou care începea expansiunea pe piața românească. Nu a fost greu să decid să rămân în echipă atâția ani, pentru că mereu m-am simțit ca acasă și a început să mi se pară firesc și normal să fac parte din echipa PENNY.

Spune-ne despre parcursul tău profesional în cadrul companiei. Ce poziții ai deținut, care au fost activitățile tale, la ce proiecte ai lucrat?

La început mă ocupam de payroll și administrare personal, după care am preluat un rol de recrutare și am început să implementez proiecte interne și internaționale. Din anul 2022 mă ocup de digitalizarea activităților de HR. Lucrez într-un domeniu care evoluează constant și mă bucur că și eu am evoluat odată cu el. Cea mai mare mulțumire este să văd cum activitățile pe care le implementez sunt foarte bine primite de colegi și ajung să le îmbunătățească experiența la PENNY.

Ai o amintire pe care ai vrea să ne-o povestești din primul tău an la PENNY? 

Îmi amintesc cum a fost la început, de primele zile de lucru, când făceam angajările pentru primele magazine PENNY din România. Eram înconjurată de zeci de dosare și încercam să ne organizăm și să le punem în ordine, simțeam că punem bazele unei povești de succes. La acel moment încă nu existau birourile din Ștefăneștii de Jos – locul în care este acum sediul central PENNY, ci mergeam la birou pe Barbu Văcărescu, fostul nostru sediu de la începuturi. Lucrurile atunci se desfășurau foarte diferit față de cum se întâmplă astăzi și este interesant să mă uit în urmă și să îmi amintesc cum au arătat primii mei ani la PENNY și cât de repede și frumos și am evoluat atât ca echipă, dar și ca business.

Spune-ne trei motive pentru care ai recomanda cunoscuților tăi PENNY ca angajator.

La PENNY găsești un mediu de lucru dinamic, înveți mereu lucruri noi și ai multe oportunități de dezvoltare.

Ce obiective ai, în continuare, pentru dezvoltarea ta în echipa PENNY?

Îmi doresc să mă dezvolt în continuare și să mă implic în proiecte noi, care să mă provoace. În prezent, am în plan finalizarea implementării unui nou soft de HR, precum și continuarea digitalizării activităților din sfera resurselor umane. 

Anul acesta, PENNY împlinește 20 de ani de când este prezent pe piața din România. De 20 de ani, clienții trec pragul magazinelor și se bucură de produse proaspete și de calitate, la prețuri corecte. Motorul succesului de 20 de ani al companiei stă în echipa PENNY. 

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 60 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem programe educaționale (învățare și dezvoltare) cu diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.