Romanian CSR Awards 2019 și-a desemnat câștigătorii

0
  • Au fost acordate 54 de premii și mențiuni companiilor care au derulat proiecte de responsabilitate socială anul trecut în cele 10 secțiuni ale competiției

  • Christina Verchere– CEO OMV Petrom, Robert Uzuna – Ursus Breweries, AMI si Adela Pirvu au primit premii speciale pentru dedicarea de care au dat dovadă în promovarea responsabilităţii sociale în România.

Cea mai importantă competiție dedicată responsabilității sociale corporative – Romanian CSR Awards – și-a desemnat aseara câștigătorii.

Evenimentul, organizat pentru al 7-lea an la rând, a reunit peste 200 de oameni din companiile autohtone care au înscris în competiție 176 de proiecte.

Au fost acordate 54 de premii și mențiuni companiilor care au derulat anul trecut proiecte cu impact în comunități, în cele 10 secțiuni ale competiției.

„Ma bucur sa pot spune ca #FamiliaCSR a implinit 7 ani. Ne bucuram că am reusit, ca în fiecare an, să reunim oamenii care crează și implementează proiecte în folosul oamenilor. Mulțumim tuturor celor care au înscris proiecte în competiție și partenerilor care au avut încredere în noi și au susținut organizarea acestui eveniment”, a declarat Lăcramioara Botezatu, organizator al competiției Romanian CSR Awards.

În cadrul galei au fost acordate și patru premii speciale, câștigătorii acestora fiind nominalizați de către echipa CSRmedia.ro.

La categoria CEO for CSR câștigatoare în acest an a fost Christina Verchere – CEO OMV Petrom, iar Leader CSR a fost desemnat Robert Uzună – Vice President Corporate Affairs, URSUS Breweries.

AMI şi-a adjudecat premiul Star CSR pentru implicarea de care a dat dovadă în promovarea unor cauze sociale, iar Adela Pirvu (www.adelaparvu.com), a fost desemnata Blogger-ul Responsabil al anului 2018.

Premiile I, pentru cele mai bune campanii din fiecare categorie au fost adjudecate de: Orange Romania, Antibiotice SA, P&G (Ariel), Coca-Cola HBC Romania, Samsung Romania, Lidl Discount, ING Bank, Janssen Romania, Banca Comercială Romana și Kaufland Romania.

Lista completă a câştigătorilor poate fi găsită pe site-ul competiției www.CSRawards.ro.

Proiectele înscrise în competiție au fost evaluate de membrii Juriului, care au ținut cont de impactul și relevanța proiectelor pentru comunități, numărul de beneficiari, de angajați și voluntari implicați în proiect,  de eficiența bugetului investit, dar și de rezultatele proiectului.

Evenimentul a fost sustinut de companiile: Penny Market, Unilever, KFC, OMV Petrom, Ursus Breweries, Coca-Cola HBC, TELUS International, Holcim,si  CEZ Romania.

Sustinatori ai Galei au fost companiile: GoodSign, LUC by Raluca Barbu, Mind Shop si The Flower Society.

Partenerii media ai acestei competitii sunt: CSRmedia.ro, CAFEmedia.ro, CSRLeaders.roBussines 24, Romania Pozitiva, TheTrends.ro  ComunicatedeAfaceri.ro, Ziare.com si wwwCSRNews.ro

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.