Bucket de bine: Pentru fiecare produs vândut, KFC donează un leu către SOS Satele Copiilor România

0

Hot Bucket de la KFC devine “Bucket de bine”

Pentru fiecare produs vândut, KFC donează un leu către

SOS Satele Copiilor România

 KFC_Bucket de bine(2)

București, 11 martie 2015. KFC lansează campania “Bucket de bine”, prin care va susține bugetul anual al unei familii SOS din cadrul organizației SOS Satele Copiilor București. Astfel, în perioada 1 martie – 31 decembrie, 1 leu din prețul fiecărui “Bucket de bine” cumpărat va merge către familia SOS sponsorizată de KFC România,  din care fac parte 5 copii cu vârste între 7 și 11 ani, îngrijiți de o mamă socială.

Pe lângă cele 20 de aripioare delicioase, cei care vor achiziționa un Hot Bucket, redenumit “Bucket de bine”, vor primi, în semn de mulțumire, câte un sfat sincer din partea copiilor de la SOS Satul Copiilor București.

Încă din primul moment când i-am cunoscut pe copiii din familia SOS am fost impresionați de maturitatea și candoarea lor. Dacă anul trecut, când am început colaborarea cu SOS, am susținut material activitățile educaționale ale copiilor din casa pe care o sponsorizăm, în acest an ne-am propus să ne implicăm total, <adoptând > o familie din Satul SOS București. Ne dorim ca ei să beneficieze de cele mai bune condiții pentru a se dezvolta armonios. Bucketul de bine l-am gândit astfel încât să aibă o valoare îndreptată în două direcții: pentru nevoile copiilor, dar și pentru clienții noștri, care vor primi câte un sfat sincer de la un copil poate prea înțelept pentru vârsta lui”, spune Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC.

Colaborarea dintre SOS Satele Copiilor România şi KFC a evoluat la fel de natural ca o relaţie între doi prieteni mobilizați de un scop comun. Urmarea acestui parteneriat, o mamă SOS şi cei cinci copii pe care îi creşte cu dragoste şi devotament vor avea oportunitatea ca, pe lângă satisfacerea nevoilor inerente dintr-o gospodărie, să aibă acces şi la activităţi suplimentare educative, dar şi de joacă.  Contribuția prietenilor de la KFC este apreciată de fiecare membru al organizației, dar în primul rând de copiii noştri”, a declarat Carmen Brumă, Head of PR and Fundraising Department, SOS Satele Copiilor România

Scopul unei familii SOS este acela de a crea un mediu de susținere în care copiii să parcurgă toate etapele unei copilării normale. KFC va susține toate cheltuielile necesare pentru alimente, îmbrăcăminte, îngrijiri medicale și activitățile educaționale ale copiilor din casa sponsorizată. De asemenea, KFC va susține atât pregătirea școlară a celor 5 copii din casă, cât și activitățile lor extra-curriculare, care le dezvoltă aptitudinile și le diversifică pregătirea: excursii însoțite de activități (ateliere de cusut, olărit etc.), activități sportive pentru dezvoltarea motricității (balet, fotbal), cursuri de șah, cursuri de limbi străine.

Parteneriatul KFC cu SOS Satele Copiilor România se înscrie în direcțiile strategice de CSR ale KFC România, prin care compania sprijină educația și dezvoltarea tinerilor, direcție susținută în ultimii 7 ani prin parteneriate cu organizații non-profit.

KFC_Bucket de bine

Despre KFC

KFC Corporation, cu sediul în Louisville, Kentucky, este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® și Extra Crispy™ Strips, Aripioare picante™, Go Cups, Famous Bowls, Pot Pies, sandvişuri de pui proaspăt preparate, biscuiți și garnituri. KFC este prezent cu peste 19,400 de restaurante în 120 de țări și teritorii din întreaga lume. KFC Corporation este subsidiară a Yum! Brands, Inc., Louisville, Ky. (NYSE: YUM.)

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 52 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava, Oradea, Piteşti sau Braşov. De asemenea, KFC România operează şi un restaurant la Chişinău, Republica Moldova.

Despre Yum! Brands

Yum! Brands, Inc., cu sediul în Louisville, Kentucky, deține peste 41,000 restaurante în peste 125 de țări și teritorii. Yum! ocupă locul 216 în lista Fortune 500, cu venituri de peste 13 miliarde de dolari. În 2014, Yum! a fost numit în top 100 Corporate Citizens de către Corporate Responsibility Magazine, fiind și unul dintre Aon Hewitt Top Companies for Leaders din America de Nord. Mărcile de restaurante deținute de companie – KFC, Pizza Hut și Taco Bell – sunt liderii globali în materie de produse alimentare din categoriile pui, pizza și stil mexican. În afara Statelor Unite, Yum! Brands deschide în medie peste cinci restaurante noi pe zi, fiind astfel lider în dezvoltarea internațională de retail.

Despre SOS Satele Copiilor România

SOS Satele Copiilor România ocrotește și sprijină astăzi peste 1000 de copii în dificultate, care au pierdut sau riscă să piardă îngrijirea familiei lor biologice. De 65 de ani în lume și de 24 de ani în România – „oferim o familie iubitoare pentru fiecare copil”. Încă de la înființare, SOS Satele Copiilor România s-a diferențiat prin modelul de îngrijire alternativă pe care l-a oferit copiilor care, din diferite motive, nu au putut rămâne alături de familiile lor biologice.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este facilitator & educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training & facilitare și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 60 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are 20 de ani de experiență ca trainer, facilitator pentru peste 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție, antreprenoriat (inclusiv social), ”train the trainers & facilitators”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, time management, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria FMCG alături de InBev având atribuții de training pentru mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente, parteneri și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Frankfurt School of Finance & Management, Future Makers, ASPEN Young Leaders Program, Leaders for Justice Program, Ashoka Romania,Automotive Forum, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers & Facilitators” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.