Startup-ul romanesc, Questo, atrage o noua investitie pentru a se extinde in intreaga lume

0

Questo atrage o runda de finanțare pentru a transforma toate orașele într-un joc de explorare.

Questo, jocul mobil pentru explorare urbană prezent în 40 de orașe europene, a asigurat o rundă de finanțare din partea a doi investitori privați. Noile fonduri oferă companiei o evaluare de peste 1,5 milioane de dolari și vor fi utilizate pentru alimentarea expansiunii în unele dintre cele mai mari orașe ale lumii: Londra, New York, Paris, Berlin, Amsterdam, Barcelona și multe altele.

Questo permite jucătorilor să exploreze orașe rezolvând indicii pentru a descoperi noi locuri și povești despre ele. Fiecare traseu (quest) pe care îl explorează se bazează pe o temă specifică, care poate fi inspirată de un film, o carte, un eveniment istoric sau o legendă. În Londra, de exemplu, utilizatorii pot explora orașul jucând rolul lui Sherlock Holmes sau Isaac Newton, în timp ce la Paris pot juca drept Hemingway sau Picasso.

„Activăm pe o piață de 120 de miliarde de dolari (activități și tururi), oferind turiștilor și localnicilor un nou mod de a explora orașul, cu puțin ajutor din partea tehnologiei”, a declarat Alex Govoreanu, CEO și co-fondator al Questo. „Aplicația noastră se află la intersecția tururilor/plimbărilor ghidate și a jocurilor de tip real-world, cum ar fi Pokemon Go, fiind perfectă pentru millenials și generația Z, ce caută experiențe noi, unice și autentice”.

Questo este, de asemenea, câștigător la Booking.com Booster Labs 2018, din Tel Aviv.

Anul trecut, 35.000 de persoane au terminat un quest, mergând mai mult de 100.000 de kilometri pentru a descoperi locații populare, dar și ascunse, precum și povești locale. Acum, aplicația are peste 100 de questuri disponibile, create cu ajutorul unei rețele globale de creatori de conținut. Acestea pot fi achiziționate în aplicațiile Questo iOS și Android, pe TripAdvisor și pe GetYourGuide, pentru prețuri cuprinse între 8 și 20 de Euro.

„Questo oferă jucătorilor libertatea de a explora orașe în propriul ritm. Ei pot începe și pune pauză jocului ori de câte ori doresc să-și petreacă mai mult timp vizitând o anumită atracție de pe traseu, să mănânce la un restaurant local sau pur și simplu să ia o pauză. În plus, jucătorii noștri preferă să exploreze un oraș cu un grup de prieteni, în loc de a fi nevoiți să se alăture unui grup de 20-30 de străini în timpul unui tur ghidat clasic”, a adăugat Govoreanu.

Compania a colaborat și cu branduri precum Samsung sau Bitdefender, dar și cu agenții de turism și alte companii ce caută să ofere o activitate unică de explorare clienților și angajaților lor.

Questo iOS appAndroid app

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.