Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Romanian Software sustine lucrul de acasa prin noi aplicatii software dezvoltate in perioada pandemiei

0

Romanian Software, unul dintre liderii pietei din Romania in dezvoltarea si implementarea de solutii software pentru departamentul de resurse umane, a lansat noi functionalitati in platforma colorful.hr, pentru a ajuta companiile sa planifice si sa gestioneze mai eficient lucrul de acasa.


Cele trei functionalitati, pontajul planificat, cererea pentru telemunca si onboarding au fost dezvoltate de Romanian Software in plina pandemie. Ele vin sa completeze suita de aplicatii din platforma colorful.hr, care ajuta departamentele de HR sa isi reduca volumul de munca, iar pe angajati sa ramana conectati cu compania, in contextul lucrului de acasa.

“Inca din momentul declansarii pandemiei am fost foarte atenti la ce s-a intamplat in mediul de business, dar si la modul in care s-au schimbat procedurile de lucru in organizatii. Acolo unde natura muncii a permis, a fost implementat lucrul de acasa, care se mentine si astazi in foarte multe companii. Pentru noi, dezvoltarea de functionalitati care sa raspunda “noii realitati” a venit in mod firesc, astfel ca ne-am mobilizat rapid pentru a oferi companiilor instrumentele de care au nevoie pentru a-si organiza angajatii care lucreaza de acasa si pentru a planifica eficient timpul de lucru”, a declarat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Multe companii au optat pentru lucrul mixt, care permite unei parti a echipei sa lucreze de acasa, altei parti, de la birou. In acest caz, functionalitatea de pontaj planificat permite gestionarea si comunicarea mai buna a echipelor. Este un instrument de lucru care poate fi utilizat atat de catre departamentul de resurse umane, cat si de catre manageri si angajati. Aceasta functionalitate ofera posibilitatea de a stabili programul de lucru in avans, astfel incat toti angajatii sa aiba acces la o planificare exacta privind statusul fiecarui coleg – cine lucreaza de acasa, cine lucreaza de la birou, cand isi ia fiecare pauza de masa.

“Atunci cand au luat decizia ca angajatii sa lucreze de acasa, una dintre temerilor managerilor a fost legata de modul in care isi vor organiza si gestiona oamenii. A fost o reactie fireasca, mai ales pentru cei care nu aveau proceduri privind lucrul de acasa si nici instrumente care sa ii ajute sa se organizeze. Plecand de la aceasta nevoie, am dezvoltat pontajul planificat, astfel incat orice angajat, indiferent ca lucreaza de acasa sau de la birou, sa poata initia o planificare a programului de lucru, care poate fi aprobata, refuzata sau modificata de catre manager”, a explicat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

Cererea pentru telemunca este o alta functionalitate utila in contextul in care angajatii nu lucreaza de la birou. Mai exact, aceasta le permite salariatilor sa isi seteze adresa de unde lucreaza si perioada in care muncesc remote. Specialistii HR care au acces la aceasta functionalitate au un dublu avantaj. Pe de o parte, au toate datele despre locatiile angajatilor intr-un singur loc, online, astfel ca in cazul unui control de la ITM pot emite imediat rapoartele de care au nevoie. Pe de alta parte, afisarea informatiilor legate de prezenta angajatilor ajuta la evidentierea corecta a pontajului.
Onboarding este o functionalitate care eficientizeaza procesul de integrare a noilor angajati, pe care HR-ii si managerii il pot gestiona online, fara sa mai fie nevoie de interactiune fata in fata. Cu ajutorul acestui tool, colegii noi au acces rapid la toate informatiile si documentele de care au nevoie pentru a se familiariza cu task-urile si procedurile de lucru.

“Investitia in tehnologie inseamna, de fapt, investitie in oameni. De aceea ne concentram eforturile pentru a dezvolta functionalitati care sustin munca de acasa. Nu mai departe de luna iunie, am lansat asistentul virtual IRIS, un chatbot care ajuta profesionistii in resurse umane sa comunice rapid cu angajatii, iar pe angajati sa devina autonomi cand lucreaza de acasa. Acum lansam aceste noi functionalitati si lucram la alte aplicatii, cum ar fi una de raportare de HR, pentru ca managerii sa poata lua decizii mai bune in contextul pandemiei”, a declarat Victor Dragomirescu, CEO Romanian Software.

De peste 20 de ani, Romanian Software este unul dintre promotorii digitalizarii in domeniul resurselor umane si sustine mediul de afaceri prin dezvoltarea de solutii software si servicii de HR. Solutia integrata colorful.hr automatizeaza si optimizeaza procesele cheie de resurse umane: bugetare, recrutare, administrare de personal, pontaj electronic, salarizare, training, evaluarea competentelor, spatiul personal al angajatului, comunicare interna, managementul documentelor.

Despre Romanian Software
Romanian Software este unul dintre liderii pietei romanesti de solutii software dedicate resurselor umane. Compania are, la ora actuala, prin intermediul platformei colorful.hr, peste 700 de clienti si administreaza datele a peste 200.000 de salariati din Romania. Printre clienții săi se numără organizații precum: eMAG, Vivre, Altex, Starbucks, Libra Bank, Bergenbier, Universitatea București sau Nuclearelectrica. Complementar, Romanian Software oferă servicii de externalizare a proceselor de resurse umane, consultanță legislativă, recrutare și leasing de personal, precum și traininguri acreditate de formare a specialiștilor în resurse umane.

Compania a dezvoltat si administreaza si platforma gratuita calculatorvenituri.ro. Este vorba de un calculator de salarii, care faciliteaza calculatii rapide de la brut la net si de la net la brut pentru venituri din salarii, inclusiv deduceri personale sau alte beneficii cu facilitate fiscala, mandate de director, administrator, conventii civile, drepturi de autor si PFA.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.