Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Facebook sărbătorește Ziua Mondială a Emoji-urilor pe 17 iulie

0

În România, cele mai utilizate emoji-uri în ultimele 3 luni sunt Fața care trimite un pupic Fața care îmbrățișează și Inima roșie

Messenger lansează astăzi Soundmojis

În pregătirea Zilei Mondiale a Emoji-urilor, celebrată pe 17 iulie, Facebook lansează Soundmojis pentru Messenger, o nouă funcție ce le permite utilizatorilor să trimită clipuri vocale scurte în chatul Messenger.

În fiecare lună, miliarde de oameni din întreaga lume utilizează Facebook și Messenger pentru a se conecta cu familia, prietenii și comunitățile lor – deseori acele conexiuni se transmit sub formă de emoji. Prin utilizarea acestora, conversațiile capătă culoare și umor. Uneori, printr-un emoji se poate transmite ceea ce nu se poate spune prin cuvinte.

Pentru a sărbători Ziua Mondială a Emoji-urilor, sâmbătă, 17 iulie, Facebook a analizat modul în care utilizatorii folosesc emoji-urile pe platformă.

Iată concluziile pentru România:

  • Top 3 emoji-uri, utilizate în ultimele 3 luni, pe grupe de vârstă:
    • General: Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează; Inima roșie

    • 18-24 ani (Generația Z): Inima roșie; Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează

    • 25-44 ani (Millennials / Xennials): Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează; Inima roșie
    • 45-65+ ani (Generația X & Baby boomers): Fața care trimite un pupic; Fața care îmbrățișează; Tortul aniversar
  • A fost înregistrată o creștere a utilizării emoji-urilor legate de COVID-19: Fața cu mască medicală; 🦠 Microbul; Seringa
  • Cele mai populare emoji-uri cu alimente și băuturi lansate în versiunea 13.0: Tortul aniversar; Băutura fierbinte; Felia de tort

Messenger lansează Soundmojis

Mai mult, Messenger lansează astăzi Soundmojis, o funcție nouă ce le permite utilizatorilor să trimită clipuri vocale scurte în chat-ul Messenger. Oamenii vor putea alege dintr-o bibliotecă de opțiuni, care variază de la efecte sonore (greieri , aplauze , sunet de tobe și râsuri malefice ) până la clipuri ale unor melodii celebre. Fiecare sunet este trimis ca un emoji (fără cuvinte), pentru o experiență încântătoare realizată cu ajutorul unor clipuri audio semnificative din punct de vedere cultural.

Facebook lansează o întreagă bibliotecă Soundmoji din care utilizatorii pot alege clipurile vocale preferate. Aceasta va fi actualizată periodic cu noi efecte sonore și replici celebre. Fiecare sunet este reprezentat de un emoji. Astfel, a fost creat un nou mix între emoji-urile vizuale iubite de toată lumea și sunet.

Facebook și Messenger, vă urează keep on emoji’ing!

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.