#FutureProofCreativity | Modulul Toamnă – Iarnă
5 noiembrie – 8 decembrie 2025 | Înscrierile sunt deschise
#TheAlternativeSchool oferă 50 de burse integrale pentru Modulul toamnă – iarnă #FutureProofCreativity – un program intensiv de creativitate aplicată în marketing, design, trade, advertising, limbaje vizuale, strategie și social media, care pavează drumul către Cannes Lions 2026 și competițiile Young Lions, RHA și ERA.
Oportunități unice de specializare cu burse
Accesul la educație de top în industriile creative, cu expunere internațională, oportunități de carieră și networking, nu a fost niciodată mai facil. Aflată la cea de-a 21-a ediție, #TheAlternativeSchool, alături de partenerii săi, oferă 50 de burse pentru tineri talentați, cu o atenție specială celor din comunități subreprezentate, marginalizate sau vulnerabile, astfel:
-
20 de burse pentru creativi sau tineri clienți sub 30 de ani, pentru acces la Modulul #FutureProofCreativity. Cea mai bună echipă participantă la #FutureProofCreativity va ajunge la competiția Young Lions Design la Cannes Lions 2026, cu sprijinul TheAlternativeSchool x Ursus Breweries, pentru al doilea an consecutiv.
-
30 de burse ERA pentru tineri talentați sub 25 de ani, aflați în anii de licență / master / doctorat, dacă se încadrează și în una dintre categoriile:
• Freelanceri / soloprenori din industriile creative, cu dificultăți financiare
• Studenți, masteranzi & doctoranzi cu resurse limitate
• Talente provenind din medii familiale vulnerabile
• Creativi din mediul rural sau orașe mici, cu oportunități reduse
• Persoane din industriile creative care s-au confruntat cu discriminare pe criterii de gen, vârstă, etnie, origine sau convingeri
La finalul semestrului, există 3 oportunități internaționale de a ajunge la Cannes Lions: un loc pentru cea mai bună aplicație la Roger Hatchuel Academy și 2 locuri pentru tineri excepționali care îndeplinesc cel puțin un criteriu ERA.
Pentru al doilea an consecutiv, #TheAlternativeSchool x Invizibilii.ro susțin bursele ERA & RHA, oferind acces către Cannes Lions.
📅 Data-limită pentru aplicații: 30 octombrie, ora 23:59
Repere ale programului #FutureProofCreativity
• Un eveniment live pe 5 noiembrie, dedicat temei Kindful Brands & trenduri globale în creativitate, croit in parteneriat cu Invizibilii.ro
• Sesiuni pe Zoom, de două ori pe săptămână (luni & joi, 19:00–21:00), cu 3-4 traineri per întâlnire, din 8 noiembrie pana pe 10 decembrie
• Tematici: „Cum construiești un board relevant”, Branding Today & Creativitate vs AI Tools, Cultura ca inspirație, Design Thinking & Design Feeling, Discipline hibride, HR pentru talentati, Puterea insight-ului, Cercetare, Limbaje vizuale – de la ilustrație la animație și video
• Traineri: profesioniști multipremiați din România & din străinătate (Austria, Croația, Franța, Danemarca, Italia, Malta, Olanda, Portugalia, Pakistan, EAU, SUA, Spania)
Câteva dintre numele confirmate: Catalina Manea & Alexandra Moisescu (5 to go), Madalina Sandu & Cristiana Trifu (UM Romania), Diana Neagu (McCann), Larisa Stefan & Teodor Bivolaru (ERA/Invizibilii.ro), Anca Ifrim (Heist Industries), Ruxandra Papuc (AIN’T), Nicoleta Ratescu (Sweet TV), Andreea Boukhil, Miruna Potop (VML), Vlad Dumitrescu (Ilustrescu), Georgiana Chitac (Animini), Lacramioara Loghin (Exact Business Solutions), Manuela Mancas (Aha Moments), Andreea Drizu & Andra Constantinescu (Kantar), Daniel Enescu (Daedalus), Kirsten Ludwig (In Good CO), Ioana Iuna Serban (MARe), Olga Abramescu (Shutterstock), Gabriela Cretu (Ursus), Octavian Gheorghe (GMP&U), Manu Drosu (Nuts), Gabriel Mihailesco (Y3K), Adrian Pasarica (Orkla Foods), Bob Liuzzo (IED Milan), Davor Bruketa (Bruketa Zinic Grey), Madalin Dragnea (All Mad Studio), Alex Duarte (Nova University), Matei Schwartz (FCB Health), Andrey Tyukavkin (Le Pub), Rifah Qadri (Easypaisa), Vidya Manmohan (V4good), Martin Hablesreiter & Sonja Stummerer (Honey & Bunny), Corina Neagu (Dare), Serena Abi Aaad, Lin Pham (Nordic Sustenability), Daiana Jaqueline Dorse (Tale Of You) și Teodora Migdalovici (foundatoarea Love&Lobby și #TheAlternativeSchool).
Cum aplici pentru o bursă:
Dacă ai sub 25 de ani și îndeplinești criteriile ERA, trimite la andra@thealternativeschool.com, până la 30 octombrie:
-
Un videoclip YouTube de 2 minute („Viața mea e un film. Acesta e trailerul”) în care să vorbești despre tine ca creativ, despre parcursul tău, provocări, ambiții internaționale și unicitate
-
O scrisoare de intenție de o pagină, explicând contextul personal care te califică
-
Un link Google Drive cu CV (inclusiv social media), portofoliu (dacă există) și o fotografie-portret
Pentru cei sub 30 de ani, în curând va fi disponibil un brief de design & trade. Urmărește pagina de Instagram #TheAlternativeSchool și site-ul www.thealternativeschool.com pentru noutăți.
Despre #TheAlternativeSchool
Fondată în 2005, #TheAlternativeSchool a fost primul cMBA premiat din Europa de Est, redefinind modul în care industriile creative — de la publicitate și branding la design și marketing — concurează pe scena globală. Folosind educația ca formă de diplomație privată și instrument de evoluție, a contribuit la transformarea statutului de outsider într-unul de performer relevant la evenimente internaționale de prestigiu.
Oportunitati pentru prezenta la Cannes Lions 2026:
-
1 echipă Young Lions Design (2 persoane), cu sprijinul Ursus, după ce obține cele mai bune rezultate la 3 brief-uri diferite
• 1 bursă Roger Hatchuel Academy & 2 burse ERA (cu sprijinul Invizibilii.ro)