Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Telekom Romania, Clientul Anului și cea mai înaltă performanță la Gala Effie 2021 Parcul Online, Grand Effie 2021

0

Gala Effie 2021, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus șapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoaștere a eficienței și impactului campaniilor asupra rezultatelor de business și brand.

Telekom Romania a primit 2 Gold Awards pentru campania Parcul Online, în categoriile Timely Opportunity și Social Good Brands, 3 Silver Effie Awards pentru campaniile Ghiță portat la Telekom și Smart TV Stick, în categoria Telecommunications, precum și FanAfaceriMici, în categoria Business to Business, plus 1 Bronze Award pentru FanAfaceriMici, în categoria Timely Opportunity. În plus, campania Parcul Online a primit și marele premiu al galei, Grand Effie 2021, iar Telekom Romania a primit, pentru al patrulea an consecutiv, titlul de Clientul Anului, fiind brandul cu cea mai înaltă performanță în comunicare din România.

Pentru Telekom Romania, Effie reprezintă certificarea performanței eforturilor de comunicare, a impactului măsurabil și demonstrabil pe care munca echipei noastre și munca agențiilor partenere îl au asupra rezultatelor de business și de brand. În același timp, premiile Effie înseamnă dovada eficienței cu care investim bugetele de promovare, validarea strategiei de brand, comunicare și media și, totodată, înseamnă motivație și recunoaștere, ambele foarte valoroase pentru echipele implicate. Desemnarea pentru al patrulea an consecutiv drept Clientul Anului ne onorează și ne determină să continuăm cu aceeași ambiție, de a oferi beneficii reale clienților noștri, dar și de a realiza proiecte cu o componentă socială importantă”, a declarat Andreas Elsner, Director Executiv Comercial, Segment Rezidențial, Telekom Romania.

Suntem mândri să primim recunoașterea industriei atât pentru eficiența campaniilor noastre tactice, care ne-au ajutat să ne atingem obectivele de business și să atragem clienți de la competiție, precum Ghiță portat la Telekom sau Telekom Smart TV Stick, și, în același timp, pentru performanța și impactul proiectelor noastre cu obiective mai presus de venituri și cotă de piață, acele proiecte care definesc brandul Telekom ca <<brand cu un scop înalt>>, precum Parcul Online sau FanAfaceriMici. Prin intermediul acestor campanii, Telekom a reconfirmat dorința și implicarea de a pune tehnologia să lucreze în folosul binelui românilor, pentru a le schimba viața în bine, pentru a ajuta ca nimeni să nu fie lăsat în urmă și a veni cu soluții pentru punctele nevralgice ale societății, fie că vorbim despre siguranța copiilor sau antreprenorii afectați de pandemie”, a completat Ruxandra Rău, Director Comunicare și Strategie de Marcă, Telekom Romania.

Toate campaniile premiate au fost realizate cu sprijinul agenției Leo Burnett, câștigătoare a distincției Agenția Anului în ultimii patru ani.

Effie este cel mai important premiu din industria de publicitate din România, deoarece onorează singura realizare cu adevărat importantă în domeniu: Rezultatele. Este premiul acordat anual ca recunoaștere a celor mai eficiente campanii publicitare, care au obținut rezultate superioare în îndeplinirea sau depășirea obiectivelor pentru care au fost realizate. Effie este un premiu național răspândit la nivel internațional și este organizat din 1968.

Despre Telekom Romania

Telekom Romania este un brand dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, personalizate pentru o comunitate vastă de clienți.

Soluțiile noastre deschid o lume infinită de oportunități de a împărtăși cele mai frumoase și emoționante experiențe cu familia, prietenii, colegii și cu cei din jurul nostru. Misiunea noastră este să îmbogățim viețile oamenilor, oferindu-le acestora servicii integrate fixe și mobile, tehnologii de ultimă generație 4G, fibră optică, precum și Internet TV, care aduce utilizatorilor o nouă experiență de divertisment, cu acces la conținut exclusiv și de calitate, pe toate ecranele, și funcționalități interactive avansate. Telekom Romania este partenerul de încredere al companiilor, pentru care oferim soluții complete de comunicații și IT&C. Rețeaua noastră conectează oameni, mașini și conținut, pentru un viitor mai bun, mai sigur și mai simplu.

Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.

Telekom aparţine Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.