Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte

0

București, 05 ianuarie 2022 – Olympus Foods România și agenția de comunicare integrată OXYGEN prezintă o nouă campanie de promovare a unui stil de viață sustenabil, construită în jurul lansării noului ambalaj pentru lapte, produs cu 35% plastic reciclat.

Campania pornește de la insightul potrivit căruia obiceiurile bune ale adulților de mâine se deprind la vârste fragede, prin puterea exemplelor date de părinții responsabili de astăzi. Astfel, noul concept, prin toate declinările în mediile de comunicare, vorbește despre alegerile responsabile pe care Olympus le încurajează prin introducerea noului ambalaj pentru lapte 100% reciclabil și produs cu până la 35% plastic reciclat.

„Olympus este un brand care are în ADN dragostea pentru natură și pentru oameni, iar acest lucru se traduce în toate activitățile noastre. Sustenabilitatea reprezintă un pilon important pentru noi și ne bucurăm să lansăm o campanie de comunicare ce are în centru grija pentru planetă, perspectiva asupra unui viitor mai bun și încrederea că împreună vom face pași importanți în zona comportamentului responsabil”, a declarat Mădălina Toma, Director Marketing Olympus Foods România.

Campania a demarat pe TV https://www.youtube.com/watch?v=ar7kGcmyZDc și a continuat în social media și digital, pe platforme dedicate și prin acțiuni de PR. Proiectul a reunit discuțiile despre viitor la un pahar cu lapte, în materiale video educative care abordează tema reciclării, realizate de vedetele Vladimir Drăghia și Andreea Perju, recunoscuți pentru promovarea comportamentului responsabil și a reciclării. Campania a fost amplificată prin lansarea unui podcast serial difuzat bilunar pe canalul de YouTube Olympus Foods România, avandu-l ca gazdă pe Șerban Copot.

Podcasul Olympus Despre viitor la un pahar cu lapte reunește o serie de șase episoade care pun în balanță părerile optimiste, ale copiilor, și pe cele mai realiste, ale părinților, în cadrul unor discuții pe tema importanței reciclării, a viitorului planetei și a schimbărilor minore, dar cu impact major, pe care le poate face orice familie pentru a deveni sustenabilă. Primul episod al seriei de șase podcasturi poate fi urmărit aici: https://www.youtube.com/watch?v=2Y1zO6wKAfE&t=12s

„Realitatea momentului spune că cei mici sunt early adopters și au o atitudine pozitivă în ceea ce privește viitorul, iar, la capătul opus, sunt adulții, care au o viziune realistă și sunt mai puțini deschiși la schimbare. Așa că, alături de Olympus, am decis că este momentul perfect ca profesorii în reciclare să fie chiar copiii, iar adulții să le devină elevi nu doar într-ale obiceiurilor sănătoase pentru mediu, ci și la a privi viitorul cu mai mult optimism. Campania demonstrează că viitorul se poate pune la cale și la un pahar cu lapte Olympus”, a declarat Cosmin Baba, Creative Director OXYGEN.

„Prin această campanie, ne dorim să deschidem împreună cu Olympus un subiect de discuție a cărui importanță trebuie conștientizată: reciclarea. Prin introducerea materialului reciclat în ambalaj, pornim alături de Olympus într-o nouă etapă de dezvoltare, care oferă speranța unui viitor mai verde. Iar pentru că viitorul nu este al nostru, ci al copiilor, am vrut să le dăm și lor cuvântul și să ne lăsăm inspirați de viziunea lor plină de speranță, care ne dă și nouă, adulților, motivația necesară să facem ceva astăzi pentru mediul înconjurător, pentru ca speranța lor să rămană intactă, a declarat Alina Mocanu, Senior Account Manager OXYGEN.

Campania este dezvoltată și implementată de echipa OXYGEN, care comunică pentru toate gamele de produse Olympus Foods încă de la intrarea lor pe piața din România, fiind un partener de încredere de peste zece ani pentru producătorul de lactate.

Echipa de proiect

Echipa OXYGEN

Cosmin Baba, Creative Director

Alina Mocanu, Senior Account Manager

Alina Savu, PR Manager

Ruxandra Deaconu, PR Executive

Laura Cîtea, Art Director

Cosmin Voicu, Copywriter

Daniela Apostol, Traffic Manager

Aura Crăciun, Social Media Manager

Echipa de brand

Athanasios Giannousis, Director Comercial

Mădălina Toma, Director Marketing

Cristina Crăciun, Marketing Manager

***

Despre Hellenic Dairies

Grupul Hellenic Dairies din care Olypus Food România face parte are peste zece ani de prezență la raft pe piața românească, perioadă în care a investit constant pe plan local. Fabrica de lactate Olympus de la Hălchiu, județul Brașov, a fost inaugurată în 2011, iar producția sa este destinată atât pieței locale, cât și exporturilor.

Cu sediul în orașul Trikala din Grecia, Hellenic Dairies este o afacere de familie aflată la a treia generaţie de producători de lactate, cu operațiuni în 47 de ţări din toată lumea. În prezent, Olympus deține cinci fabrici în trei țări (Grecia, România și Bulgaria), care produc o gamă completă de lactate, brânzeturi, băuturi vegetale, ceaiuri și sucuri naturale, o fabrică de apă minerală naturală, în Halkidiki, și o fabrică de băuturi răcoritoare, în Trikala.

Pentru mai multe informații, accesați www.olympusdairy.ro și https://www.facebook.com/OlympusFoodsRomania/.

Despre OXYGEN

Cu birouri în București și Cluj-Napoca, OXYGEN este o agenție integrată de comunicare, iar portofoliul de clienți reunește companii locale și internaționale precum: Enel, Arctic, Farmec, Garanti BBVA, Vodafone, Olympus, Moncler, Betano, BERD, Sensiblu, Nestlé, Skoda, VEKA Romania, Siniat – Grupul Etex, Tenaris, Fashion House, Prime Kapital, Selgros, Aquila, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s România, Jerry’s Pizza, Sony Pictures AXN, Skechers, Dentons, Beciul Domnesc, Johnnie Walker, Moneygram, Green Cola și mulți alții. OXYGEN este partener exclusiv în România pentru grupul The Economist și, împreună cu Hazlis & Rivas, organizează pe plan local evenimente de anvergură din seria The Economist Conferences și proiecte editoriale speciale marca The Economist. Misiunea Oxygen este de a crește în mod sustenabil branduri și businessuri, prin insighturi, abordare strategică și campanii integrate axate pe rezultate. Pentu mai multe detalii, vă rugăm să accesați: oxygencomms.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.