Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

23 de agenții de publicitate și PR au colectat plastic în proiectul Plasti Prix

0

23 de agentii de publicitate si PR locale au strans 100 de kilograme de plastic in proiectul Plasti Prix

In perioada septembrie-noiembrie 2019, 23 de agentii de publicitate si PR din Bucuresti s-au alaturat cauzei Plasti Prix, un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectiva si reciclarea plasticului, destinat industriilor creative si creat de The Institute si Lidl Romania. Cu ocazia proiectului au fost colectate aproximativ 100 de kilograme de plastic.

Pe langa obiectivul de a creste gradul de constientizare si actiune in privinta problemei deseurilor de plastic din tara noastra, proiectul si-a propus ca trofeele acordate la cele mai importante evenimente ale industriei marcom, dar si de design din 2020 sa fie realizate din plastic reciclat. Pana in prezent, s-au alaturat cauzei Plasti Prix festivaluri si evenimente precum Internetics, Gala Societatii Civile, RDW Awards, Webstock, Biz PR Awards, Premiile Top 3 ADC si Bursa Binelui, iar lista ramane deschisa.

Proiectul a avut in centru o pubela speciala, decorata de ilustratorul Sebastian Pren si alintata de publicitari la più bella pubela, care a fost transmisa printr-o leapsa de la o agentie la alta. Pubela a petrecut cateva zile la fiecare dintre agentiile participante, toti membrii organizatiilor fiind incurajati sa colecteze plasticul utilizat pe parcursul acestor zile. Pubela a devenit usor subiectul multor postari, animatii sau story-uri in social media.

Cele 23 de agentii care si-au dat leapsa Plasti Prix sunt: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Bortun, DaescuBortunOlteanu, Friends \ TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe Romania & Initiative Romania, Publicis Romania, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning si GMP+Webstyler.

Plasticul a fost colectat in proiect de GreenPoint Management.

Proiectul Plasti Prix a urmarit sa atraga atentia asupra efectului daunator pe care plasticul il are asupra mediului inconjurator, sa ofere informatii despre conditiile in care acesta poate fi reciclat si sa-i incurajeze pe cei din industriile creative si nu numai sa-si formeze un obicei din colectarea selectiva a plasticului.

Mai multe detalii despre proiect se gasesc pe plastiprix.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.