Sondaj evoMAG: 2 din 10 romani vor sa achizitioneze o trotineta electrica pana la finalul anului

0

Sondaj evoMAG: 2 din 10 români vor să achiziționeze o trotinetă electrică până la finalul anului

  • Prețul mediu de achiziție pentru o trotinetă electrică a urcat la 2.000 de lei
  • evoMAG listează 150 de modele de trotinete electrice de la 30 de producători
  • evoMAG este singurul magazin online din România care oferă posibilitatea testării trotinetelor electrice

București, 30 mai 2019 – Circa 20% dintre români intenționează că cumpere o trotinetă electrică până la finalul acestui an, potrivit unui sondaj realizat în mediul online la solicitarea evoMAG. Decizia de cumpărare vine pe fondul utilității mari a produsului și ca răspuns la traficul aglomerat din marile orașe din România.

Bugetul alocat de români pentru achiziția unei trotinete electrice este în creștere, consumatorii fiind dispuși să cheltuiască, în medie, 2.000 de lei, potrivit datelor evoMAG.

„Cererea mare și în continuă creștere pentru trotinetele electrice a făcut ca acestea să fie produsele cu cea mai mare ascensiune a vânzărilor în ultimul an. De aici și interesul nostru de a-i aduce împreună, pe evoMAG.ro, pe toți furnizorii și producătorii de trotinete electrice prezenți pe piața din România, reușind astfel să le oferim clienților cea mai mare și diversă gamă de trotinete electrice din România”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

În prezent, evoMAG listează 150 de modele de trotinete electrice de la 30 de producători, cu prețuri ce variază între 1.000 de lei și 12.000 de lei.

Evoluția este cu atât mai importantă cu cât trotinetele electrice au fost introduse în portofoliu începând cu jumătatea anului trecut, alături de biciclete electrice, hoverboard-uri, skateboard-uri electrice și monocicluri electrice, inaugurând practic categoria de „vehicule electrice”.

Cât privește profilul clienților pentru trotinetele electrice, acestea sunt achiziționate cu precădere de bărbați (reprezentând 80% dintre cumpărători), cu vârste cuprinse între 25 și 40 de ani, care  fie sunt pasionați de mișcare și activități în aer liber, fie vor să găsească o alternativă la aglomerația din marile orașe și să economisească timp în trafic.

În mod obișnuit, clienții care își doresc o trotinetă electrică încep prin a achiziționa produse mai ieftine, vehiculele electrice reprezentând o categorie de produse relativ nou introdusă pe piața din România. Astfel, clienții optează inițial pentru un model dintr-o categorie de preț mai scăzut, pentru că își doresc să beneficieze de avantajele pe care le oferă o trotinetă electrică, precum ușurință în deplasare și manevrabilitate, rapiditate, autonomie etc., însă nu sunt dispuși la investiții mai mari. Ulterior achiziționează trotinete electrice mai scumpe, care oferă autonomie mai mare, sunt mai confortabile și mai ușoare.

De ce țin cont românii atunci când achiziționează o trotinetă electrică:

  • Autonomia trotinetei,
  • Dimensiunea acesteia,
  • Design,
  • Cât de rapid accelerează,
  • Puterea motorului,
  • Frâne,
  • Timpul de încărcare
  • Dotări (claxon, oglinzi, lumini).

 

Trotinetele electrice – soluție pentru creșterea afacerilor

Trotinetele electrice, prin beneficiile pe care le oferă, odată cu folosirea lor, au devenit o opțiune demnă de luat în calcul de tot mai multe business-uri. Astfel, companii care activează în domenii precum food delivery, logistică, sau companiile care investesc în instrumente de creștere a productivității angajaților etc. au început să caute noi resurse pentru creșterea afacerilor, punând un accent tot mai mare pe mobilitate.

Avantajele utilizării trotinetelor electrice pentru business-urile de food delivery:

  • Autonomia (4-10 ore) și timpul redus de încărcare
  • Ușurință în manevrabilitate
  • Dimensiune și greutate reduse
  • Costuri foarte mici (4 – 6 lei per watt)
  • Amortizarea trotinetei în prima lună de livrări

Beneficii pentru angajați:

  • Deplasare ușoară și rapidă între întâlniri
  • Deplasare rapidă de acasă până la birou și invers
  • Economisirea timpului petrecut în trafic
  • Nu necesită loc de parcare
  • Mijloc de transport ecologic

 

Avantajele utilizării trotinetelor electrice în depozitele mari:

 

  • Deplasare ușoară și rapidă
  • Utile pentru depozite > 1000 m2
  • Costuri foarte mici
  • Ușurință în folosire
  • Dimensiuni reduse
  • Creșterea productivității

Test drive de trotinete electrice la evoMAG

evoMAG pune la dispoziția clienților și posibilitatea testării trotinetelor electrice, fiind singurul magazin online din România care oferă acest lucru. Astfel, trotinetele electrice pot fi testate la showroom-ul evoMAG din Splaiul Unirii, nr. 257 – 259.

De asemenea, evoMAG pune la dispoziția clienților service dedicat pentru repararea trotinetelor.

 

***

Despre evoMAG:

evoMAG este una dintre cele mai importante companii din industria de comerț electronic din România. Magazinul online comercializează peste 170.000 de produse din domeniile IT&C, electrocasnice, auto, de îngrijire personală, sport & fitness, asigurări şi produse destinate nou-născuților.

evoMAG.ro este vizitat zilnic de peste 60.000 de persoane, iar peste 80% dintre clienți ar recomanda magazinul pentru calitatea serviciilor oferite.

evoMAG este companie românească de familie, fondată în 2005, de Mihai Pătrașcu, care ocupă, în continuare, poziția de director general.

Mai multe informații despre evoMAG, produsele şi serviciile oferite se găsesc şi pe pagina de Facebook a companiei şi pe canalul de YouTube.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.