Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Kids for Kids sau cum ne-am dorit sa facem un bine pentru copiii defavorizati

0

Incepem cu o simpla intrebare: voi ce stiti despre situatia scolara de la noi din Romania, in special a copiilor defavorizati? Nu este nici o problema daca nu aveti prea multe informatii. Nici noi nu aveam informatii pana in 2016, cand producatorul de cosmetice bio Essentiq Slovenia ne-a pus in fata unei provocari, in calitate de reprezentanti ai brandului in Romania.

Provocarea a fost sa organizam un concurs pentru copii, avand un scop caritabil, si anume de a ajutam alti copii. Cu alte cuvinte Kids for Kids.

Ce inseamna Kids for Kids:

  • O campanie sociala cu scopul de a ajuta copiii care au cea mai mare nevoie de suport pentru a duce o viata decenta.

Ce a presupus Kids for Kids:

  • Un joc al creativitatii pentru copiii participanti la concurs.

  • Un concurs cu un premiu inedit – un gel de dus bio special creat de castigator, aroma si design.

Aveam toate detaliile pentru organizarea concursului, dar ne lipsea organizatia caritabila beneficiara a acestui proiect. Intamplarea a facut sa aflam despre organizatia Teach for Romania si despre proiectul lor de a oferi sanse egale in educatie tuturor copiilor din tara noastra. Asa am aflat de problemele cu care se confrunta sistemul educational de la noi, in special in mediul rural. Din pacate in Romania de azi vorbim de o rata crescuta a abandonului scolar, in special in mediul rural, de un grad mic de promovare a examenului de bacalaureat, dar cel mai trist este ca vorbim de un procent ce fluctueaza in jurul a 41%* elevi de 15 ani cu rezultate slabe la citire. (*conform Rezultate PISA 2012-2018)

Teach for Romania isi doreste sa ofere tuturor copiilor sanse egale in a ajunge acolo unde viseaza. Avand in vedere ca pentru noi, fondatorii BioAleea.ro si brandul Essentiq copiii reprezinta viitorul nostru si cea mai mare realizare din viata noastra, am decis sa directionam 15% din vanzarea noului gel de dus catre acestia.

Din pacate, cu toate ca parintilor li se parea inedit concursul am constatat o reticenta crescuta in a le da frau liber imaginatiei copiilor. Nu de putine ori am auzit “copilul meu nu stie sa deseneze”, “copilul meu nu are talent la desen” sau “copilul meu este prea mic pentru a avea talent”. Ce dorim sa aratam prin campania sociala Kids for Kids este ca noi ca parinti trebuie sa ii lasam pe cei mici sa incerce, sa isi descopere talentele. In acelasi timp prin aceasta campanie dorim sa ii constientizam atat pe parinti, cat si pe copii de importanta educatiei si a faptului ca oricine ar trebui sa aiba dreptul la o educatie de calitate. Noi la BioAleea consideram ca orice copil are dreptul sa viseze si sa isi cladeasca propriul viitor prin educatie si sustinerea parintilor si a educatorilor.

Ce ne dorim noi, cei de la BioAleea si Essentiq, este ca toti cei care sunt dispusi sa ajute copiii din Romania sa ni se alature in aceasta campanie, ce are in centru copilul.

Si da, premiul inedit a fost castigat de o fetita talentata in varsta de 7 ani, care si-a ales o aroma delicata si rafinata. Astfel a luat nastere Gelul de dus si sampon bio Kids for Kids Aloe vera & Floare de cirese. Descoperi mai multe detalii despre produsul Kids for Kids pe bioaleea.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.