Heidi Chocolat va prelungi până pe data de 1 iulie campania „Cards of Joy”, iniţiată pe 16 aprilie. Iniţiativa propusă este unică în România: oamenii se implică public într-o cauză socială în care nu trebuie să investească financiar, ci doar moral, prin realizarea unor mici fapte bune. Prin amânarea datei de închidere a campaniei, Heidi Chocolat vrea să strânge şi mai multe fapte bune, pentru a ajuta cei zece copii talentaţi.
Participanţii sunt invitaţi în continuare să facă fapte bune şi să le înscrie pe site-ul campaniei (www.heidi-chocolat.com, secţiunea Cards of Joy). Ei vor primi un cod, pe care îl vor trimite mai departe prietenilor, pentru a genera un lanţ uman de fapte bune. Pentru fiecare 250 de fapte bune, Heidi va trimite un copil talentat într-o tabără de creaţie.
Faptele bune vor fi votate, iar cele care au primit cel mai mare număr de voturi vor fi premiate. În continuare, Marele Premiu de 50 de kg de ciocolată Heidi îşi aşteaptă câştigătorul.
Copiii propuşi pentru a participa la tabăra de creaţie au fost selectaţi de organizaţia Salvaţi Copiii România, partener al campaniei. Aceştia vor pleca în luna iulie în tabăra de la Straja, judeţul Hunedoara, organizată de Adventure Camps. Proiectul este susţinut şi recomandat de eva.ro, iar utilecopii.ro este partener media.
Despre Heidi Chocolat
Heidi Chocolat este o companie producătoare de ciocolată premium, parte a grupului elveţia Confiseur Läderach. În acest moment, produsele Heidi Chocolat se găsesc în alte 16 state şi teritorii. În România, Heidi este lider pe segmentul de ciocolată premium, cu o cotă de piaţă de 6%.