Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Campania Muzeului Național de Artă al României pentru achiziționarea Cumințeniei Pământului

0

Muzeul Național de Artă al României susține campania Ministerului Culturii printr-o inițiativă proprie intitulată Brâncuși e și al nostru, care are drept scop strângerea de fonduri pentru achiziționarea sculpturii Cumințenia Pământului de Constantin Brâncuși.

Brancusi- Campanie 2016

Începând cu programul Nocturnă muzeală din acest week-end, vizitatorii MNAR și ai muzeelor subordonate vor primi gratuit, împreună cu biletul de acces, cărți poștale imprimate cu un desen al artistului Dan Perjovschi, împreună cu invitația de a se alătura campaniei de donații lansată de autorități.

Având în vedere faptul că lucrarea Cumințenia Pământului a aparținut MNAR până în anul 2010, consider necesar să ne alăturăm campaniei naționale de subscripție publică. Dan Perjovschi mi-a spus nu demult că dacă 3 milioane de români ar dona cel puțin 2 euro, lucrarea ar putea fi cumpărată. L-am rugat să facă un desen plecând de la această afirmație. Campania noastră pornește de la acest desen, afirmă directorul general al MNAR, Călin Stegerean.

Brancusi Campanie 2016 - Dan Perjovski

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.