MasterCard anunță campania Priceless Causes derulată la nivelul Europei Centrale și de Est prin care sprijină World Food Programme

0

Cu fiecare tranzacție, posesorii de carduri MasterCard(R) din Europa Centrală și de Est pot face un bine, asigurând o masă servită la școală unui elev din Rwanda

MasterCard - World Food Programme

MasterCard a anunțat astăzi că va derula o campanie Priceless Causes la nivelul a 11 țări din Europa Centrală și de Est1 pentru a sprijini programul de furnizare de hrană către elevi derulat de WFP (World Food Programme) în Rwanda. Este pentru prima dată când MasterCard implică un număr atât de mare de țări dintr-o singură regiune, în eforturile sale de a sprijini World Food Programme și de a contribui la o lume fără foamete.

O tranzacție, o masă servită la școală pentru un elev

În perioada 23-29 noiembrie, orice tranzacție efectuată de posesorii de carduri din cele 11 țări participante va genera automat o donație din partea MasterCard2. Fiecare donație este suficientă pentru a furniza o masă unui elev din Rwanda, unde un raport publicat recent a relevat faptul că 43% dintre copiii cu vârsta mai mică de 5 ani suferă de subnutriție cronică. Mesele servite în școli sunt o sursă vitală de nutriție pentru elevi și ajută la prevenirea abandonului școlar. Alături de clienții săi, MasterCard se angajează să doneze prin această inițiativă valoarea a până la 3,75 milioane de mese către World Food Programme.

“Este responsabilitatea noastră comună să facem bine. De aceea vrem să-i sprijinim pe copiii din Rwanda cu mesele zilnice servite la școală. Posesorii de carduri MasterCard din Europa Centrală și de Est îi vor putea ajuta, oferindu-le energia și forța de care au nevoie pentru a se putea concentra pe educație. Totodată, hrana procurată de la nivel local va ajuta atât economia Rwandei, cât și fermierii locali. Impactul pe care îl putem genera cu fiecare tranzacție este uriaș și împreună putem ajuta la îmbunătățirea situației a mii de copii”, a declarat George Simon, Division President la nivelul Europei Centrale și de Est în cadrul MasterCard.

“Datorită partenerului nostru MasterCard, oamenii din Europa Centrală și de Est pot realiza direct o schimbare reală în viața unui copil doar folosindu-și cardurile”, a declarat Jay Aldous, director pentru parteneriate cu sectorul privat în cadrul WFP. “Această inițiativă este un exemplu excelent despre ceea ce este posibil atunci când sectorul privat își utilizează competențele de business pentru a schimba lumea.”

Parteneriatul cu World Food Programme face parte din strategia MasterCard de a susține inițiative globale și locale, ce au ca obiectiv creșterea gradului de incluziune, prin facilitarea accesului la educație. Pe plan local, MasterCard a încheiat un parteneriat pe termen lung cu SOS Satele Copiilor, cu scopul de a crește nivelul de educație financiară al copiilor dezavantajați, oferindu-le acestora multiple oportunități de dezvoltare personală. Un număr de 105 copii, cu vârste între 13 și 18 ani, vor beneficia de programul de educație financiară.

____________________
1 Austria, Bulgaria, Croația, Cehia, Israel, Polonia, România, Serbia, Slovacia, Slovenia și Ungaria2 Pentru fiecare tranzacție MasterCard efectuată în perioada 23-29 noiembrie, valoarea unei mese (0,2 euro) va fi donată către Programul Alimentar Mondial, până la concurența a 3,75 milioane de mese. În Serbia și Bulgaria, donația va fi realizată doar în cazul tranzacțiilor contactless.

Despre MasterCard
MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, este o companie de tehnologie in industria globală de plăți. Operăm cea mai rapidă rețea de procesare a plăților din lume, oferind un liant între consumatori, instituții financiare, comercianți, autorități și companii din peste 210 țări și teritorii. Produsele și soluțiile MasterCard fac activitățile zilnice de comerț – cum ar fi cumpărăturile, călătoriile, derularea unei afaceri sau managementul finanțelor – mai simple, mai sigure și mai eficiente pentru toată lumea. Urmăriți-ne pe Twitter: @MasterCardNews, participati la discuțiile de pe blogul Beyond the Transaction și înregistrați-vă pentru cele mai noi știri pe Engagement Bureau.

Despre Programul Alimentar Mondial
PAM este cea mai mare agenție umanitară la nivel mondial care luptă împotriva foametei, oferind asistență alimentară în cazuri de urgență și colaborând cu comunitățile locale pentru a îmbunătăți nivelul de nutriție. În fiecare an, PAM ajută 80 de milioane de oameni din aproximativ 80 de țări.

Despre parteneriatul MasterCard-PAM
MasterCard și PAM au încheiat un parteneriat în 2012 pentru a genera soluții inovative care să ajute la crearea unei lumi fără foamete. MasterCard angrenează clienții și partenerii de business, bănci și comercianți, în strângerea de fonduri pentru programele PAM care furnizează mese hrănitoare elevilor. De asemenea, mastercard ajută PAM să livreze “hrană digitală”, prin care refugiații și alte persoane vulnerabile au acces la hrană din piețele locale.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este facilitator & educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training & facilitare și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și aproape 60 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are 20 de ani de experiență ca trainer, facilitator pentru peste 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție, antreprenoriat (inclusiv social), ”train the trainers & facilitators”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, time management, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria FMCG alături de InBev având atribuții de training pentru mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente, parteneri și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Frankfurt School of Finance & Management, Future Makers, ASPEN Young Leaders Program, Leaders for Justice Program, Ashoka Romania,Automotive Forum, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers & Facilitators” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.