Loteria Romana poartă noroc! Şi în acest an se pare că Loteria Romana este cel mai de succes brand din Romania!
Nu numai atât, brandul românesc este printre cele mai valoroase mărci din Europa, ne spun cei de la wall-street citând un studiu al Institutului European de Evaluare al Brand-urilor (European Brand Institute). Brand-ul Loteriei Romane valoreaza 38 de milioane euro in timp ce valoarea totala a celor mai importante marci din Romania ajunge la 88 milioane euro, scrie Wall-Street.
Loteria Romana este una din institutiile cu traditie ale societatii romanesti, fiind infiintata in anul 1906. In prezent, C.N. „Loteria Romana”S.A. organizeaza si exploateaza, in calitate de unic organizator, pe intreg teritoriul tarii, conform O.U.G. nr.77/2009 privind organizarea si exploatarea jocurilor de noroc, jocuri loto si pariuri mutuale, astfel cum sunt definite la art.10 alin. (1) din ordonanta la care am facut referire.
„Scopul activitatii institutiei noastre este acela de realizare a obiectivelor de interes public national, stabilite prin O.U.G. nr.159/1999, aprobata prin Legea nr.288/2001, cu modificarile ulterioare, atragerea unei parti din disponibilitatile banesti ale populatiei, pe baza liberului consimtamant, in vederea crearii fondurilor necesare finantarii unor obiective de interes public si atribuirii de castiguri participantilor la jocurile pe care le organizam.” Citeşte mai multe informaţii despre Loteria Română pe site-ul oficial.
The European Brand Institute is Europe’s leading institution for research and evaluation of tangible and intangible assets, in particular patents and brands. We constantly expand our competences by annually publishing the brand valuation study eurobrand, regular events and our participation on the establishment of international standardisation of patent and brand valuations. More about European Brand Institute on the official website.
Un comentariu
Pingback: Loteria Romana poartă noroc! | Lume Buna