Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

HEINEKEN România donează 250.000 RON către Crucea Roșie Română în cadrul programului de susținere a comunităților inițiat în contextul COVID-19, în valoare totală de 1.500.000 RON

0

HEINEKEN România se alătură eforturilor de a combate efectele pandemiei COVID-19 cu o donație de 250.000 RON către Crucea Roșie Română. Compania îi încurajează pe membrii echipei să doneze pentru aceeași cauză, dublând contribuțiile individuale ale acestora. Inițiativa face parte dintr-un program mai amplu, de susținere a comunităților prin dotarea spitalelor și a personalului medical cu aparatura și echipamentele necesare în această perioadă, în valoare totală de 1.500.000 RON.

În perioada următoare, donații specifice, oferite de HEINEKEN România în funcție de cele mai presante nevoi din acest moment, vor ajunge la 5 spitale din București, Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș, prin programul ”Împreună, mai puternici. Sprijin pentru comunități”.

La nivel global, Compania HEINEKEN a adoptat, încă de la izbucnirea epidemiei, o serie de măsuri pentru a proteja sănătatea și siguranța angajaților în această perioadă, dar și pentru susținerea clienților și a furnizorilor.

Traversăm o perioadă excepțională, plină de provocări și incertitudine. Pentru compania noastră, e important să ne susținem comunitățile din care facem parte. Ne dorim să le oferim sprijin celor afectați și personalului medical care luptă zilnic cu efectele acestei pandemii.” Dan Robinson, Managing Director – HEINEKEN România.

În România, HEINEKEN are o echipă de peste 1.100 de oameni, 4 fabrici, în Constanța, Craiova, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș și un sediu central în București. Compania produce și vinde peste 20 dintre cele mai apreciate mărci de bere și cidru în țara noastră.

Despre HEINEKEN

HEINEKEN este cea mai internațională companie producătoare de bere din lume. Este producătorul de top al brandurilor premium de bere și de cidru. Recunoscut pentru brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de mărci de bere și cidru internaționale, regionale, locale și de specialitate. Suntem angajați în procese de inovare, investiții în branduri pe termen lung, execuția vânzărilor și managementul costurilor. Prin strategia ”Brewing a Better World”, sustenabilitatea este parte a business-ului nostru. HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici și alte facilități de producție în peste 70 de țări.

În România, oferim un portofoliu divers de mărci de bere și cidru, câteva dintre acestea fiind produse în cele patru fabrici locale (din Constanța, Craiova, Târgu Mureș și Miercurea Ciuc). Angajamentul nostru față de piața locală se reflectă nu doar prin diversitatea de branduri, ci și prin acțiunile noastre: avem peste 1.100 de angajați în România, ne aprovizionăm de la furnizori locali cu peste 70% din ingrediente și suntem dedicați agendei noastre de sustenabilitate, ’Brewing a Better World’.

Cele mai recente informații despre activitatea HEINEKEN România sunt disponibile pe www.heinekenromania.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.