Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

În noul context, Cărturești devine agenție de turism: pasionații de călătorii pot explora, prin cărți, cele mai populare destinații, călătorind înăuntrul lor

0

Noua campanie de comunicare a librăriilor Cărturești, ”Călătorește înăuntru”, oferă o alternativă pentru călătorii într-un sezon al concediilor atipic

Călătorii în întreaga lume, fără bilet de avion sau rezervări: Librăriile Cărturești oferă, în perioada pandemiei, o alternativă pentru călătoriile pe care suntem nevoiți sau alegem să le amânăm o vreme. Cele mai populare destinații sunt acum accesibile prin noul website, www.cartouresti.ro, în sute de volume asociate orașelor din întreaga lume. ”Cărtourești – Călătorește înăuntru” este conceptul prin care librăria se transformă, simbolic, într-o agenție de turism bazată pe recomandări de carte.

Transformarea implică adaptarea numelui și a website-ului Cărturești pentru a le oferi iubitorilor de călătorii o experiență customizată. Noua platformă are o structură și un design specifice unei agenții de turism: meniul oferă posibilitatea de a selecta destinații și oferte de călătorie – sejur, city break sau vacanță. Pe baza opțiunilor introduse în platformă, utilizatorii vor primi ca recomandare o selecție de cărți pe care le pot comanda online, pentru a-și începe călătoria. De pe canapea sau din parc, oricine poate ajunge într-o secundă la Tokyo, Napoli sau Berlin, prin romanele lui Haruki Murakami, ale Elenei Ferrante sau ale lui Alfred Döblin.

Campania de comunicare, dezvoltată de McCann PR România, va fi promovată online prin intermediul partenerilor Cărturești.

“Este un exemplu autentic de solidaritate și bună vecinătate: cei de la McCann PR, o agenție de care ne desparte doar un bulevard, au venit cu ideea acestei campanii într-un moment dificil pentru noi, acela în care anunțaserăm închiderea temporară a librăriilor.

Ideea transformării simbolice a Cărturești într-o agenție de turism ni se potrivește ca o mănușă. De aproape douăzeci de ani, rafturile noastre au fost punctul de pornire în călătorii prin literatură, în expediții monumentale prin lumea lui Shakespeare sau Cervantes. Generații de exploratori ai poveștilor au deschis aici primele lor cărți de Roald Dahl, J.K. Rowling sau Gellu Naum. Sperăm că vizitatorii cartouresti.ro se vor bucura de destinațiile de vacanță descoperite online. Cărțile sunt locuri din care ne întoarcem mai bogați decât la plecare. ” – Daniel Voinea, Brand Manager – Cărturești.

“Pasionați de lectură sau doar călători-cititori ocazionali, am ajuns să cunoaștem lumea întâi din cărți și abia apoi din proprie experiență. Universul paralel din cărți e la îndemână mai ales acum, când o parte din lumea reală, cu limitele ei fizice, ne rămâne închisă încă o vreme. Cărturești devine Cărtourești, subliniind, pe de-o parte, transformarea la care asistăm cu toții, dar continuând, de fapt, să facă ce face bine dintotdeauna: să ne lărgească orizonturile. Prin inițiativele #destinatiidincarti și Orașe reale/Orașe literare, Cărturești promovează de ceva timp călătoriile imaginare în orașele lumii, scene ale unor romane celebre. Am remarcat, în același timp, cum o altă librărie, de la celălalt capăt al lumii, adică Wild Detectives din Texas, a recurs la o metodă similară pentru a-și comunica portofoliul de „destinații”. Le-am scris să îi felicitam și suntem bucuroși că great minds travel alike.”. – Claudiu Dobriță, Creative Director – McCann PR România.

În perioada stării de urgență, Cărturești a funcționat exclusiv online. De la jumătatea lunii mai, librăriile s-au redeschis treptat, în condiții sporite de siguranță, iar comenzile online rămân o componentă importantă activității lanțului Cărturești.

Despre Cărturești

Cărturești este prima librărie-concept din România, deschisă la finalul lui 2000 și dedicată unei noi experienţe de cumpărare și promovare a cărţii şi a produselor culturale. Devenit cel mai important lanț de librării de pe piața din România, Cărturești are în prezent 37 de spații care redefinesc ideea de librărie. Printre librăriile flagship ale brandului se numără Cărturești Carusel, inclusă în topul The Telegraph al celor mai frumoase librării din lume, Cărturești Verona, cel mai mare spațiu dedicat lecturii și ofertei de carte din București sau Cărturești Modul, o librărie de cultură vizuală care aduce în plus o grădină interioară, o galerie de artă contemporană și o cafenea.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.