Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Astăzi se lansează primul apel pentru proiecte dedicat ONG-urilor implicate în domeniul patrimoniului, susținut de o companie privată!

0
  • Apelul este un instrument de finanțare comunitară lansat de Kaufland România, organizat de agenția Zaga Brand alături de Institutul Național al Patrimoniului, în cadrul campaniei Cronicari Digitali 2020;
  • 10.000 de euro vor merge către cel mai bun proiect de promovare a patrimonului, derulat de către un ONG;
  • Depunerea de proiecte se va face până la 20 decembrie 2020.

București, 11.11.2020. Astăzi se lansează apelul de proiecte pentru ONG-uri, parte din campania națională de promovare a patrimoniului cultural Cronicari Digitali 2020. Apelul este un instrument de finanțare comunitară lansat de Kaufland România, organizat de agenția Zaga Brand alături de Institutul Național al Patrimoniului.

În cadrul competiției va fi finanțat proiectul care răspunde cel mai bine obiectivelor și cerințelor prezentului apel, respectiv cel mai bun proiect de promovare a patrimonului, derulat de către un ONG. Toate detaliile sunt disponibile pe www.cronicaridigitali.ro .

Campania națională Cronicari Digitali își propune anual să deruleze proiecte de comunicare și promovare a patrimoniului cultural către un public tânăr și foarte tânar. Obiectivele sunt cunoșterea, recunoșterea, respectarea și contribuția la protecția și dezvoltarea patrimoniului cultural, văzut ca parte esențială din identitatea individuală, locală, națională și a omenirii în ansamblu.

Proiectul este derulat de către Zaga Brand, alături de Institutul Național al Patrimoniului, cu sprijinul companiilor care susțin activitățile din campanie.

Kaufland România, partener principal al campaniei Cronicari Digitali, lansează astfel apelul de proiecte pentru ONG-uri, parte din campania națională de promovare a patrimoniului cultural Cronicari Digitali 2020.

În cadrul competiției va fi finanțat proiectul care răspunde cel mai bine obiectivelor și cerințelor prezentului apel, respectiv cel mai bun proiect de promovare a patrimonului, derulat de catre un ONG.

Scopul principal al competiției este acela de a încuraja organizațiile non-guvernamentale și fundațiile să dezvolte și să implementeze proiecte prin care să contribuie la salvarea și protejarea patrimoniului cultural din România care să aibă în componență și acțiuni de comunicare, informare și promovare astfel încât să încurajeze dezvoltarea de noi inițiative dedicate patrimoniului cultural.

Proiectele de promovare înscrise în competiție pot viza orice tip de proiect derulat în relație directă cu un obiectiv de patrimoniul material sau imaterial, de amploare mică sau mare, locală, regională sau națională.

Pot aplica în cadrul competiției doar organizațiile non-guvernamentale și fundațiile cu personalitate juridică, cu sediul social în România.

Proiectul de promovare declarat câștigător care va obține finanțare va putea fi implementat în intervalul februarie-august 2021.

Calendarul apelului este:

– Depunerea documentelor, până în data de 20 decembrie 2020 ora 12:00.

– Anunțarea câștigătorului- 17 ianuarie 2021.

– Proiectul trebuie să înceapă în maximum 30 de zile de la data semnării contractului de finanțare și poate fi implementat până la 30 august 2021.

– Bugetul total primit de aplicantul câștigător este de 10.000 de euro.

www.patrimoniu.ro

www.zagabrand.ro

Despre Cronicari Digitali: Campania Cronicari Digitali a scos în evidență faptul că tinerii sunt interesați și captivați de obiectivele de patrimoniu, important fiind modul în care este prezentată această moștenire culturală și accesul către ea. Proiectul, derulat de Zaga Brand și Institutul Național al Patrimoniului, a fost premiat cu Best Digital PR Campaign la IAB MIXX Awards 2018 și alte trei premii la PR Awards 2018: Silver Award for Excellence la categoria „Social Media”, Silver Award for Excellence la categoria „Comunicare în domeniul public” și Golden Award for Excellence la categoria „Cultură și Artă”. De asemenea, în 2019 campania a obținut premiul al treilea la categoria „Campanii de comunicare pe teme sociale” în cadrul Galei Societății Civile.

Facebook.com/cronicaridigitali

Instagram.com/cronicaridigitali

Despre Institutul Național al Patrimoniului: Institutul Național al Patrimoniului (INP) este principala instituție publică de specialitate responsabilă cu gestiunea patrimoniului cultural din România. Institutul coordonează activitatea de inventariere, protejare, consolidare-restaurare și punere în valoare a monumentelor istorice, activitatea de gestiune și punere în valoare a patrimoniului cultural mobil, digital, intangibil și imaterial. În domeniul patrimoniului mondial, INP este responsabil de monitorizarea monumentelor și siturilor înscrise în Lista Patrimoniului Mondial UNESCO și, de asemenea, de elaborarea dosarelor de nominalizare a monumentelor și siturilor României pentru înscrierea în Lista Patrimoniului Mondial.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.