Ariston Thermo Group sprijina activ lupta impotriva consumului de plastic

0

Ariston Thermo Group sprijină activ lupta împotriva consumului de plastic

Grupul Ariston va fi partener la cel mai mare eveniment de design și arhitectură din Italia – FuoriSalone 2019

După desfășurarea cu succes a proiectului Ariston Comfort Challenge, Grupul Ariston Thermo, unul dintre cei mai importanți jucători la nivel global pe piața de echipamente destinate încălzirii și producerii de apă caldă menajeră, își asumă o nouă inițiativă de sprijinire a mediului înconjurător, prin diminuarea consumului global de plastic. Ca prim pas în această direcție, compania se va alătura în calitate de partener evenimentului de prestigiu – FuoriSalone2019, din cadrul Milan Design Week – care contribuie, prin activitățile integrate, la creșterea gradului de conștientizare a problemelor legate de consumul global de materiale plastice și poluarea oceanelor.

Potrivit specialiștilor, consumul global de plastic a depășit pragul durabilității, cu repercusiuni profunde asupra viitorului planetei noastre. Majoritatea materialelor plastice pe care le folosim în fiecare zi ajung, în cele din urmă, în ocean – sursa a mai mult de jumătate din aerul pe care îl respirăm.

Inițiativa Ariston Thermo în acest sens reprezintă reconfirmarea direcțiilor asumate de Grup în ceea ce privește sustenabilitatea, respectiv o serie de obiective ambițioase ce urmează a fi realizate până în 2022. Până în prezent, 62% dintre veniturile anului 2018 au fost obținute prin metode eficiente, respectiv utilizarea tehnologiilor de ultimă generație, integrate atât în ​​fabricile de producție, cât și în produsele finale. Scopul este ca până în 2022, când peste 80% din veniturile companiei vor proveni din sisteme durabile, să fie redus echivalentul a peste 3 milioane de tone de CO2.

Astfel, ca prim pas în susținerea acestui angajament, Grupul Ariston Thermo și-a unit forțele cu artistul Maria Cristina Finucci și Fundația One Ocean pentru a susține „HELP”, o instalație de artă inclusă în expoziția „Human Spaces”, organizată de revista de design Interni în cadrul renumitului FuoriSalone din acest an. Instalația prespune construcția a patru litere formate în întregime din capace de plastic ce vor forma cuvântul „HELP”. Această acțiune își propune să atragă mai multă atenție asupra subiectului, respectiv nevoia urgentă de a lua atitudine în fața acestor probleme prin schimbarea obiceiurilor noastre zilnice.

Grupul Ariston Thermo crede cu tărie în sustenabilitate, în creșterea responsabilă și în protejarea planetei. Instalația de artă a Mariei Cristina Finucci, pe lângă faptul că se află în perfectă concordanță cu valorile asumate de compania noastră, reprezintă un apel către fiecare dintre noi, pe care trebuie să îl urmăm pentru viitorul planetei noastre și pentru binele generațiilor viitoare”, a declarat Cătălin Drăguleanu, Country Manager al Ariston Thermo România.

Această inițiativă a Ariston Thermo Group vine ca o completare a proiectului Ariston Comfort Challenge, prin care compania și-a oferit sprijinul în studierea schimbărilor climatice. Oamenii de știință care lucrează pe insula Disko din Groenlanda se bucură acum de o casă modulară inovatoare și confortabilă, după ce Ariston a construit și le-a donat acestora locuința Ariston Thermo Zone, încălzită cu centrala de înaltă eficiență Alteas One, aducând confort chiar și acolo unde părea imposibil de atins.

Despre Ariston Thermo România

Ariston Thermo România este filiala locală a companiei italiene Ariston Thermo Group, unul dintre liderii internaționali în producția și furnizarea unei game complete de echipamente și servicii destinate încălzirii şi producerii de apă caldă menajeră.

Angajamentul Ariston Thermo privind eficiența energetică este exprimat prin lansarea constantă de noi soluții bazate pe surse regenerabile de energie, cum ar fi sistemele solare și pompele de căldură, precum și prin îmbunătățirea eficienței produselor tradiționale (boilere sau centrale termice), dar și prin investițiile în noi proiecte.

Portofoliul de produse Ariston Thermo România este compus din centrale termice murale și de pardoseală, în condensare, boilere electrice și indirecte, instanturi pe gaz, aparate de aer condiționat și panouri solare, sub brandurile Ariston, Chaffoteaux și Elco.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine aproape 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele informații care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. 12 ani De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.