Ne face plăcere să îţi spunem că sunt câteva Semne de Bine pentru 2011. Avem câteva episoade din seriarul nostru propus la finalul anului trecut. Mai mult, ne face plăcere să continuăm acest serial şi la începutul acestui an. Ca să avem suficiente motive să sperăm la mai bine. Ca să avem suficiente informaţii pozitive şi ca să putem să construim în 2011.
Noi credem ca 2010 a fost anul marilor cauze. Cum am scris şi într-un alt articol, credem ca anul 2010 a fost anul în care probabil că oamenii s-au gândit mai mult la „de ce” în detrimentul lui „cât” şi „cum”. Anul în care oamenii au căutat – probabil – ceva mai mult sens în ceea ce fac. Şi mai credem că este abia începutul. Dar cum arată bilanţul lui 2010 pentru fiecare dintre noi? La cât de multe „de ce”-uri am reuşit să ne răspundem în 2010? Ce semne are 2011?
Am promis că o sa cerem mai multor prieteni gândurile despre 2010, dar şi despre semnele lui 2011. Ne bucurăm foarte mult să continuăm „serialul” nostru “Semne de bine″ cu un interviu despre produse cu poveste sociala în România! Răspunde la întrebările noastre Manuela, de la Allbery.
Allberry – platforma de antreprenoriat social
-
RomaniaPozitiva: Cum a fost 2010? Care au fost cele mai importante momente?
Allbery: 2010 a fost scurt, dat fiind ca am ieşit la lumină ca proiect la mijlocul lunii noiembrie! Însă a fost un an încheiat cu rezultate concrete excelente: parteneriate cu organizaţii sau persoane furnizoare de produse excelente calitativ, peste 500 de produse vandute, trei campanii de susţinere a familiilor nevoiaşe în prag de Crşciun şi am stabilit câteva contacte şi parteneriate importante care se vor derula şi în 2011.
Am făcut acest lucru abordând pozitiv poveştile celor din spatele produselor pe care le promovăm şi considerăm că acest fapt nu poate decât să contribuie la ridicarea stimei de sine şi a credinţei ca oricine munceşte poate să obţină satisfacţii şi că acesta poate fi un drum alternativ pentru inserţia socială.
Ca în orice început nu au lipsit nici lectiile pe care orice antreprenor, fie el şi social trebuie să le parcurgă la început de drum.
-
RomaniaPozitiva: În 20 de cuvinte – care a fost „cauza” sustinuţă în 2010?
AllBery: Motto-ul nostru este : “Oferim inainte să cerem!” Am oferit peste 500 de produse clienţilor noştri, deopotrivă companii şi persoane individuale. Cu toţii ne simţim recompensaţi pentru asta!
-
RomaniaPozitiva: Ce îţi doresti pentru 2011?
AllBery: 2011 este un an al ambiţiilor mari! Dacă în 2010 am pornit la drum cu ideea ‘am un vis!”, anul 2011 va fi un an deopotrivă al rezultatelor în ce priveşte platforma de promovare şi vânzare de produse, cât totodată şi un an al începuturilor: vom sădi seminţele unor noi proiecte, care vor creşte nu numai alături de noi, dar cu suportul nostru direct.
-
RomaniaPozitiva: Cum sunt semnele pentru 2011? Despre ce va fi 2011?
AllBery: Avem déjà o prima campanie în derulare, în parteneriat cu Asociaţia Arhetip Cultural, prin care ne-am propus să stimulăm lectura şi să dăm mai departe cărţi catre două comunităţi de români din Serbia, cu un rezultat spectaculos: în doar două zile de la lansare am primit semne pozitive de la zeci de români atât din România, cât şi dinafara ei.
2011 va fi un an al excelenţei: ne vom concentra pe rezultate, dar şi pe noi începuturi şi proiecte. Va fi totodată un an al învăţării în care, bazându-ne pe lecţiile deja învăţate, vom cultiva parteneri care si-au dovedit concret capabilităţile într-o abordare etică şi, la rândul nostru vom intra doar în acele parteneriate selectate pe aceleaşi criterii ale excelenţei. Avem deja o serie de parteneri excelenţi care pot conta pe acelaşi standard şi din partea noastră!
—-
Citeşte şi articolul “Allberry: Impreuna cu noi, mai aproape de voi!”
Mulţumim Manuela Voicilă!
Semne de Bine, Interviurile RomaniaPozitiva, ianuarie 2011