Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Toamna se numără experții în business, la Virtualized

0

Pe 29 și 30 septembrie se va desfășura online, pe platforma MyConnector, ediția de toamnă Virtualized.

Virtualized este primul concept de expo-conferințe virtuale de business din România, lansat anul trecut, compus dintr-o serie de evenimente online ce abordează în timp real provocările cu care se confruntă specialiștii din mediul de afaceri, oferindu-se soluții rapide din domeniile IT & tech.

Virtualized a fost primit cu entuziasm și încredere de către mediul de afaceri din România, adunând la edițiile anterioare peste 4900 de participanți din peste 2300 de companii și 78 de speakeri internaționali și locali. Modelul online de eveniment aduce cu sine flexibilitate și disponibilitate atât din partea experților implicați în agendă cât și a participanților. Totodată, el oferă un mediu de întâlnire și networking sigur și prietenos.

Tot siguranță în mediul de afaceri aduce și compania ce s-a alăturat anul acesta, în calitate de partener principal, conceptului de evenimente Virtualized, certSIGN. 

certSIGN este lider național în furnizarea de produse și servicii concepute pentru a asigura securitatea și protecția datelor, prima companie din România și una dintre puţinele la nivel european care pune la dispoziţie semnătura electronică calificată la distanţă, certificată conform Regulamentului European eIDAS 910/2014.

Participând în ultimii ani la evenimentele organizate de Universum, am descoperit o echipă extraordinar de bine pregătită, alături de care am avut onoarea să cunoaștem foarte mulți specialiști naționali și internaționali din domeniile noastre de interes.

Anul acesta am decis să fim mai mult decât participanți și ne-am alăturat conceptului Virtualized ca și parteneri ”Powered by”.

Este nevoie de întâlniri de acest gen, de evenimente în care profesioniștii din toată lumea împărtășesc know-how pentru a ajunge la cel mai înalt nivel de dezvoltare și eficientizare a business-urilor și de ce nu, a activității în general.

Ne bucurăm că avem onoarea să susținem în mod direct munca celor din ”spatele cortinei” și sperăm ca prin evenimentele ce vor urma să oferim participanților informații prețioase, dar și contacte utile pentru activitatea lor.”, declară Alina Ghergu, Marketing Manager certSIGN

Virtualized de toamnă

Cele două expo-conferințe de business din cadrul Virtualized de toamnă, Robotic Process Automation- Adding process to performance și HR 21. Tech Recalibration, se adresează profesioniștilor de top management și antreprenorilor din orice domeniu de business.

Participarea la expo-conferințe este gratuită și se face exclusiv pe baza înregistrării pe www.virtualized.ro

Agenda Virtualized de toamnă:

29 Septembrie 2021 – Robotic Process Automation- Adding process to performance – este primul eveniment-conferință dedicat conținutului și tehnologiilor RPA din România

Agenda evenimentului va dezbate aspecte de ultimă oră legate de importanța utilizării inteligenței artificiale și a automatizării digitale pentru a optimiza procesele de lucru, a crește productivitatea și a dezvolta businessurile. 

Care este viitorul acestui domeniu? Oare va deveni implementarea în Cloud o tendință în business? RPA va fi în strânsă legătură cu tehnologiile complementare? Cum se va putea integra RPA în domeniul finanțelor și al back-office-ului? 

Toate aceste teme vor fi abordate și analizate în sesiuni de dezbatere, prin intermediul experților internaționali și locali invitați. Aceștia sunt doar o parte din speakerii confirmați pentru acest eveniment: 

  • ARMAND ANGELI, Președinte, RPA/Intelligent Automation/SSC committee, DFCG (the French CFO Network)

Armand Angeli este președintele Institutului CFO francez al DFCG, o comunitate internațională cu peste 400 CFO și lideri internaționali din domeniul financiar. El este un expert recunoscut la nivel mondial în servicii de partajare și de outsourcing, RPA, automatizare inteligentă și dezvoltarea afacerilor internaționale.

Armand va susține în cadrul evenimentului o prezentare pe tema Cum poate optimiza RPA-ul domeniul Financiar și back-office.

  • AZIM ZICAR, Intelligent Automation Technical Consultant, Zicar Consultancy 

Azim este expert RPA cu experiență în crearea, construirea și menținerea forței de muncă robotizate. De când a descoperit RPA-ul, în 2016, a devenit pasionat de utilizarea roboților software pentru a adăuga plus valoare diverselor domenii de business. 

A lucrat ca dezvoltator principal în multe proiecte de automatizare din mai multe industrii și deține certificări în Blue Prism, UiPath și platforma Power.

El va susține o sesiune despre evoluția RPA-ului.

  • JUSTINA KASIULEVIČIŪTĖ, Head of Robotic Process Automation, COUNTLINE

Justina este coordonatorul unității de RPA în cadrul operatorului de distribuție a energiei “ESO”. Ea are peste 5 ani experiență în domeniu, iar în ultimii doi a implementat peste 100 de proiecte de RPA. 

În prezent, Justina se concentrează pe automatizarea robotizată a proceselor de lucru, folosind tehnologiile ML și CV. 

La Virtualized, ea va împărtăși din secretele domeniului, descoperite de-a lungul experienței sale profesionale.  

30 Septembrie 2021 – HR 21. Tech Recalibration, ultimul eveniment din seria Virtualized din acest an, se va axa, în primul rând, pe tematica schimbărilor majore asupra stilului de lucru și comunicarii interne impuse anul trecut de pandemia Covid-19, schimbări ce tind să devină o practică a viitorului. Conferința va aborda subiecte de actualitate despre modul în care trebuie să utilizăm în continuare tehnologia și digitalizarea pentru a optimiza forța de muncă, procesele de lucru în echipă, și, cel mai important, cum să avem grijă de bunăstarea angajaților.  

Printre speakerii internaționali confirmați la evenimentul HR21. Tech Recalibration care vor dezbate temele menționate mai sus, se numără: 

  • BRIAN JAMES FLORES, Talent & Organizational Development Consultant, Zoom Video

Brian James Flores este consultant în descoperirea talentelor și dezvoltare organizațională la Zoom Video Communications și fost senior manager de formare, învățare și dezvoltare la Performics, unde a condus crearea și implementarea inițiativelor de onboarding și de formare continuă. 

Brian este pasionat de design și intenționează să creeze metode de învățare vizuale și intuitive pentru a maximiza experiența cursurilor sale.

La HR21.Tech Recalibration, Brian va prezenta un model de dezvoltare organizațională bazat pe trei piloni: ascultare, angajament și încredere & înțelegere. 

  • IRMGARD NAUDIN TEN CATE, Talent Attraction and Acquisition Leader EMEIA, EY

Irmgard este directorul departamentul de HR din cadrul EY pentru Europa, Orientul Mijlociu, India și Africa (EMEIA). Rolul ei este de a îmbunătăți strategiile și de a implementa în mod consecvent etica de recrutare a EY în cele 10 regiuni EMEIA. 

Specializările sale includ strategia de recrutare, schimbarea managementului, tehnologii de recrutare (inclusiv AI și RPA), achiziționarea și atragerea talentelor.

La Virtualized ea va prezenta strategii noi de atracție și achiziție de talente, explicând cum viitorul muncii este de fapt ACUM. 

  • An Coppens, Founder and chief game changer (aka CEO), Gamification Nation

An este expert în proiectarea sistemelor de gamificare pentru recrutarea angajaților, cu o experiență de peste 15 ani în modificări comportamentale, prin soluții creative și inovatoare.

Compania sa a câștigat premiul „Gamification Design Design Agency” la Gamification Europe din Brighton în 2017 și premiul Gamification Design Excellence pentru gamificare non-digitală la GamiCon din Chicago în 2018. Proiectele sale au fost selectate de mai multe ori la premiile de jocuri TIGA printre mari nume de studiouri de jocuri.

La HR21.Tech Recalibration, An va prezenta sistemul său prin intermediul căruia știința cognitivă și gamificarea sunt folosite pentru a câștiga războiul talentelor.

Participarea la cele două expo- conferințe Virtualized este GRATUITĂ și se face după validarea înregistrării de către organizator, pe https://www.virtualized.ro/.  

Este obligatoriu ca participanții să se înscrie cu informațiile de business (e-mail de companie/ telefon/ job title).

Organizatorul își rezervă dreptul de a selecta participanții.

Organizatorul VIRTUALIZED este UNIVERSUM Events. 

Partenerii VIRTUALIZED sunt:

Main Partner: certSIGN

Virtualized RPA Broadcasted by: LINKSOFT

Conference engager Robotic Process Automation- Adding process to performance: Fortech

Conference engagers HR21.Tech Recalibration: Wolf Theiss, Pluria și 3 MinutesJob

Pentru informații suplimentare, urmăriți platformele oficiale:

https://www.virtualized.ro/   

https://www.instagram.com/virtualized/

 https://www.linkedin.com/company/virtualized

https://www.facebook.com/Virtualized   

Despre Universum 

UNIVERSUM este o companie construită în jurul conceptului de arhitectură de evenimente corporate cu o experiență de peste 10 ani în România, aflându-se printre cele mai mari companii din acest domeniu. 

UNIVERSUM deține sub umbrela sa un întreg ecosistem de soluții pentru companii. De la organizarea team buildingurilor recunoscute internațional, evenimente la scară largă precum: conferințe, competiții sportive, lansări de produse și festivaluri, la soluții software complete, dedicate organizării de evenimente.

Virtualized este prima expo-conferință virtuală din România, compusă din o serie de evenimente online, care au la bază tematici întâlnite deja la Bucharest Tech Week și GoTech World. În cadrul evenimentelor se abordează în timp real provocările cu care se confruntă specialiștii din mediul de afaceri și se oferă soluții rapide. 

Bucharest Tech Week reprezintă festivalul manifest care se desfășoară de cinci ani în România și care reunește profesioniștii și pasionații de tehnologie. 

GoTech World (anterior denumit Internet & Mobile World) este cea mai amplă expo-conferință și ,,casa economiei digitale din Europa Centrală și de Est”, în care profesioniștii din întreaga regiune au acces la soluții tech B2B, insight-uri pe diferite arii digitale și o oportunitate de networking. 

MyConnector este un sistem integrat folosit la gestionarea fluxului de participanți, plecând de la înregistrarea online până la realizarea accesului în cadrul unui eveniment. 

Târgul Imobiliarium Universitate reunește pe parcursul celor 2 zile peste 80 de proiecte rezidențiale noi. Evenimentul atrage ansambluri din sectoarele 3, 4, 5, 6 dar și câteva din sectoarele 1-2 sau județul Ilfov. 

Virtual Events este o platformă dezvoltată de divizia MyConnector, care presupune transferul experienței unui eveniment din offline în online, fără să fie nevoie de prezența fizică într-o locație. 

GOOD-FOOD.ro este un serviciu creat de UNIVERSUM și Lagoo Snagov. Este o variantă safe și sănătoasă de a comanda mâncare, bazată pe ingrediente proaspete și preparate gustoase, cu un cost avantajos și livrare gratuită. 

Departe de agitația urbană, aflat la 20 de minute de București, la intrarea în Snagov Sat, pe malul lacului și înconjurat de pădure, Lagoo Snagov este o locație de evenimente completă, unde zona outdoor și indoor creează cadrul potrivit pentru orice tip de eveniment. 

Event Park este primul spațiu în aer liber pentru evenimente desfășurate în condiții de maximă siguranță. Cele peste 6 hectare din cadrul Lagoo Snagov pot găzdui seri de cinema, concerte în aer liber și evenimente care respectă distanțarea socială.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.