Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Mindfulness și starea de bine joacă un rol din ce în ce mai important în motivațiile pentru care consumatorii aleg gustările

0

Mondelēz International lansează al treilea raport anual State of Snacking ™, evidențiind tendințele emergente și extinderea rolului gustărilor pentru consumatori

  • Gustările sunt preferate în locul mesei tradiționale, pentru al treilea an consecutiv al studiului

  • Mindfulness și starea de bine joacă un rol din ce în ce mai important în motivațiile pentru care consumatorii aleg gustările

  • Marea majoritate a consumatorilor aliniază deciziile de cumpărare a alimentelor cu valorile personale

  • Dietele echilibrate includ din ce în ce mai mult un pic de răsfăț

Mondelēz International a anunțat lansarea celui de-al treilea raport anual State of Snacking™, un studiu global privind tendințele consumatorilor, care prezintă informații de la an la an cu privire la modul în care consumatorii iau decizii privind gustările. Raportul din acest an arată că opiniile despre mindfulness și stare de bine sunt din ce în ce mai importante în obiceiurile de a lua gustări. Raportul confirmă pentru al treilea an consecutiv, că sunt preferate gustările, ca un comportament alimentar obișnuit, în defavoarea meselor (64% astăzi, în creștere cu 5% față de primele date raportate în 2019)1. Această preferință în creștere pentru gustări este mai accentuată în rândul generațiilor mai tinere, 75% dintre cei din generația Z înlocuind cel puțin o masă cu o gustare, în fiecare zi.

Raportul State of Snacking din 2021, dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, completează informațiile solide, proprii ale companiei Mondelēz International privind gustările – inclusiv tendințele macro despre viitorul gustărilor – cu noi cercetări efectuate în rândul a mii de consumatori din 12 țări. Descoperirile demonstrează semnificația amplă pe care o au gustările în viața consumatorilor – întărind strategia continuă a companiei de a deveni lider global în snacking, oferind gustarea potrivită, la momentul potrivit, într-un mod potrivit. Constatările cheie includ:

• Definiție extinsă – aproape 80% dintre consumatori la nivel global spun că definiția lor pentru o gustare a evoluat în ultimii 3 ani, pentru a include mai multe sau diferite tipuri de alimente, ocazii de a mânca sau alte elemente.

• Dincolo de nutriție – 85% dintre consumatori mănâncă cel puțin o gustare pe zi pentru răsfăț, 88% spun că o dietă echilibrată poate include puțin răsfăț și 74% spun că nu își pot imagina o lume fără ciocolată.

• Integrarea deciziilor de cumpărare cu valorile personale– 85% dintre consumatorii din întreaga lume doresc să cumpere gustări de la companii care își reduc amprenta asupra mediului.

• Extinderea experiențelor de gustare prin conectivitate socială – mai mult de jumătate dintre oameni, la nivel global, spun că rețelele sociale i-au inspirat să încerce o nouă gustare în ultimul an.

În plus, consumatorii caută gustări care oferă o serie de beneficii dincolo de stare de bine fizică și nevoile de nutriție. Obiceiurile consumatorilor indică faptul că atât alegerea gustărilor pentru nevoile nutriționale, cât și pentru răsfăț fac parte dintr-un stil de viață echilibrat. 85% dintre consumatori mănâncă acum cel puțin o gustare pentru a se hrăni și o gustare pentru răsfăț, în fiecare zi. În plus, gustările continuă să servească drept instrument pentru starea de bine emoțională, aproape opt din 10 consumatori la nivel global fiind de acord că unele gustări ar trebui să fie doar pentru plăcere sau satisfacție, fără a se îngrijora prea mult de nutriție (79%). Mindfulness și consumul centrat pe valori sunt, de asemenea, din ce în ce mai mult în atenție, deoarece 86% dintre consumatori cred că este important să aibă controlul când aleg gustările, prin opțiunile privind mărimea porțiilor și transparența în ceea ce privește ingredientele.

„Raportul nostru State of Snacking demonstrează că definiția snacking-ului evoluează în rândul consumatorilor globali, ceea ce modifică sensul gustării în viața oamenilor”, a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International. „Gustarea este mult mai mult decât o sursă de nutriție și răsfăț; este, de asemenea, o sursă de conexiune socială și de inspirație pentru experiențe lărgite. În special, consumatorii continuă să prefere ocazii de gustare pe tot parcursul zilei în detrimentul orelor de masă tradiționale – deoarece acest comportament în creștere, accelerat de pandemia în curs, devine din ce în ce mai mult parte din viața de zi cu zi. De aceea, suntem mândri să oferim în continuare gustarea potrivită, la momentul potrivit, într-un mod potrivit.”

Rezultate suplimentare ale Raportului State of Snacking din 2021, care pot fi descărcat la www.mondelezinternational.com/stateofsnacking, includ:

Gustări la cerere

• Consumatorii experimentează noi canale pentru a cumpăra gustări, mai mult de jumătate răspunzând că aleg gustări folosind cel puțin trei canale netradiționale sau emergente în ultimul an (53 %). Aceste canale includ aplicații de livrare, comenzi online pentru ridicare din mașină sau din magazin și site-uri cu livrare direct către consumatori.

o Majoritatea consumatorilor globali se așteaptă să poată cumpăra gustările pe care le doresc oricând doresc (80 %) și folosind orice canal doresc (74%). Această tendință este deosebit de puternică în Asia și America Latină.

Gustare cu un scop

• Consumatorii sunt din ce în ce mai hotărâți în ce privește deciziile lor de cumpărare pe măsură ce sunt din în ce mai mult în contact cu valorile lor. Ei fac mai multe eforturi pentru a afla mai multe despre brandurile sau companiile de la care cumpără și devin mai pretențioși cu privire la natura sustenabilă a gustărilor pe care le aleg.

o Reducerea deșeurilor este cea mai importantă. Consumatorii spun că aspectul primordial pe care îl au în vedere în ce privește mediul este posiblitatea de a alege ambalajele care generează deșeuri reduse. (78%).

Rețelele de socializare ca sursă de inspirație pentru gustări

• Rețelele de socializare reprezintă o sursă în creștere de descoperire de noi opțiuni, deoarece consumatorii găsesc din ce în ce mai mult tendințe alimentare, inspirație și conexiune în feedurile lor.

o Mai mult de jumătate dintre consumatorii globali (55%) spun că rețelele sociale i-au inspirat să încerce o nouă gustare în ultimul an, incluzând și generația Z (70%) și milenials (71%).

„Consumatorii devin din ce în ce mai pretențioși în alegerea gustărilor, pe măsură ce tendința spre consumul conștient crește și continuăm să descoperim că dietele echilibrate includ acum adesea puțin răsfăț pentru majoritatea”, a continuat Van de Put. „De asemenea, consumatorii se așteaptă să-și poată lua gustările oricând și oriunde doresc. Concluziile acestui raport ajută la construirea strategiei noastre, astfel încât, la Mondelēz International, să putem continua să anticipăm și să abordăm gusturile și preferințele în evoluție ale consumatorului global ca lider global în gustări.”

Despre Mondelēz International

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 27 de miliarde de dolari în 2020, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții OREO, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch Kids și guma de mestecat Trident. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.

Despre metodologia de cercetare

Studiul a fost realizat online de The Harris Poll în numele Mondelēz International în perioada 5-27 octombrie 2021, în rândul a 3.055 de adulți la nivel global cu vârsta de peste 18 ani. Cercetarea a inclus 12 piețe: Statele Unite (n=254), Canada (n=255), Mexic (n=256), Brazilia (n=255), Franța (n=255), Germania (n=255), Marea Britanie (n=251), Rusia (n=255), China (n=257), India (n=253), Indonezia (n=254) și Australia (n=255). Alte grupuri cheie analizate includ: Gen Z / Centennial 18-24 ani (n=397), Millennials 25-40 ani (n=1.174), Gen X 41- 56 ani (n=823), Boomers 57-75 ani (n=604) și Silent Generation peste 76 de ani (n=57). Datele din 2020 și 2019 fac referire la studii similare realizate în perioada 6-20 octombrie 2020 în rândul a 6.292 adulți la nivel global și în perioada 16-24 septembrie 2019, în rândul a 6.068 adulți la nivel global. Datele sunt ponderate acolo unde este necesar, pentru a le aduce în concordanță cu proporțiile lor reale în populație. A fost aplicată o pondere globală a postului pentru a obține o pondere egală a fiecărei țări în totalul global. Acest sondaj online nu se bazează pe un eșantion probabil și, prin urmare, nu poate fi calculată nicio estimare a erorii teoretice de eșantionare.

# # #

1 Rezultatele studiului State of Snacking 2021 în rândul consumatorilor: 64 % dintre adulți la nivel global preferă gustările pe parcursul zilei în comparație cu mai puține mese consistente (cu 5 procente mai mult decât în 2019)

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.