Trei caravane Sănătate pentru fiecare comunitate. PENNY și Salvați Copiii sunt alături de fetele și femeile din zonele rurale defavorizate

0

Trei caravane Sănătate pentru fiecare comunitate

PENNY și Salvați Copiii sunt alături de fetele și femeile din zonele rurale defavorizate

  • Proiectul vizează un număr de aproximativ 2.500 de fete și femei vulnerabile din zone rurale defavorizate din 3 județe din România: Constanța, Iași și Brașov.

  • Clienții PENNY se pot implica și susține proiectul prin intermediul campaniei de loializare DINO – fiecare jucărie cumpărată ajută Caravana Salvați Copiii să ofere acces la educație și la servicii de sănătate esențiale fetelor și femeilor din zonele rurale defavorizate

  • 1 jucărie cumpărată = 1 leu donat către Salvați Copiii

PENNY România a dat startul la începutul acestui an unui nou proiect derulat alături de organizația Salvați Copiii, care vizează dezvoltarea și susținerea caravanelor de control pentru gravidele și femeile din zonele rurale defavorizate.

Inițiativa a pornit în urma analizei realității cu care ne confruntăm – unul din zece nou-nӑscuţi din România are o mamă adolescentă, potrivit datelor statistice oficiale, iar aproape 30% din mamele minore (sub 18 ani) din UE provin din țara noastră (8.276 din 29.505, la nivelul întregii Uniuni Europene).

Pentru îmbunătățirea stării de sănătate și a situației sociale a gravidelor și mamelor vulnerabile din zonele rurale, PENNY împreună cu Salvații Copiii și sprijinul voluntar al medicilor din cadrul Asociației Caravana cu Medici, au inițiat Caravana Sănătate pentru fiecare comunitate și au pornit la drum spre a oferi consultații gratuite, recoltări, ecografii de sân, ecografii transvaginale, ecografii abdominale și sesiuni de informare cu privire la sănătatea în timpul sarcinii și îngrijirea nou-născutului.

Prin parteneriatul pe care îl desfășurăm cu Salvați Copiii am putut fi alături și ajuta fete și femei din zone rurale defavorizate să aibă acces la servicii de sănătate esențiale. Această campanie emoțională a implicat comunitatea în activități care ne ajută să schimbăm cifrele statistice și să găsim soluții pentru cei de lângă noi. Mulțumim clienților noștri care au oferit copiilor un nou prieten pufos de la PENNY, prin intermediul cărora descoperă grija și bucuria de a-i ajuta pe cei aflați în dificultate. Prin fiecare jucărie cumpărată, aceștia au grijă de un alt copil care urmează să se nască sănătos”, a afirmat Irina Butnaru, Corporate Communications Manager PENNY România.

Pe parcursul anului 2022 s-au desfășurat 3 caravane, care au avut loc la Negru Vodă (județul Constanța), Mironeasa (județul Iași) și Tărlungeni (județul Brașov), în cadrul cărora mame, gravide, gravide minore și copii până în 5 ani au putut beneficia de servicii integrate (medicale, sociale, educaționale).

Accesul la servicii medicale și la educație pentru sănătate este vital pentru sănătatea mamei și a nou-născutului. Din păcate, România rămâne o țară a disparităților sociale, iar populația vulnerabilă, în special copiii și femeile gravide, se confruntă cu situații de marginalizare. De aceea Salvați Copiii România merge în comunități și asigură asistență medicală gravidelor”, a explicat Gabriela Alexandrescu, Președinte Executiv Salvați Copiii România.

Printre obiectivele intervențiilor se numără:

  • îmbunătățirea stării de sănătate pentru 2500 de fete și femei în timpul sarcinii și reducerea cazurilor de mortalitate infantilă;

  • sprijin material, prin oferirea „kit-ului gravidei” participantelor la caravanele medicale;

  • informarea fetelor și femeilor vulnerabile din comunități rurale, cu ajutorul a trei videoclipuri educaționale cu privire la sănătatea în timpul sarcinii;

  • crearea de parteneriate cu instituțiile relevante la nivel local și național pentru găsirea de soluții în vederea asigurării accesului la servicii socio-medicale de calitate pentru gravidele din zonele rurale defavorizate și prevenirea sarcinilor.

Promisiunea de a fi alături de inițiativa Salvați Copiii a fost îndeplinită cu ajutorul clienților care s-au implicat în campania PENNY, Ferma de Pluș, donând câte un leu Caravanei Sănătate pentru fiecare comunitate pentru fiecare jucărie cumpărată.

Deoarece oamenii au susținut cauza campaniei, iar copiii au fost atașați de animăluțele pufoase, PENNY a lansat o nouă campanie de loializare cu plușuri – DINO. În perioada 2 noiembrie 2022 – 7 februarie 2023, cei opt dinozauri colorați se pot găsi în toate magazinele PENNY, în limita stocului disponibil, iar clienții pot acumula puncte bonus și pot achiziționa la prețuri preferențiale, cu 60% reducere, plușurile din campanie.

Mecanismul campaniei este 1 jucărie cumpărată = 1 leu donat către Salvați Copiii, astfel oricine poate să fie alături de fete și femei din zone rurale defavorizate să aibă acces la servicii de sănătate esențiale, și totodată, să sprijine proiectul Sănătate pentru fiecare comunitate.

Detalii despre campania de loializare DINO la PENNY pot fi consultate aici.

Despre PENNY

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 323 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

PENNY se află printre organizațiile de top care au primit titulatura de Angajator de Top (Top Employer) 2022 în România. Certificarea de Angajator de Top reflectă grija și angajamentul pentru echipă și performanțele în practicile de resurse umane.

Pentru mai multe detalii despre companie, accesati website-ul oficial https://www.penny.ro/

Despre Organizația Salvați Copiii

De 32 de ani, Salvați Copiii România construiește programe sociale, politici publice și practici solide în beneficiul copilului din România. Expertiza și complexitatea proiectelor la nivel național fac din organizație o instituție socială esențială, al cărei rol este medierea între societate și autoritatea publică, în beneficiul copilului. În cele peste trei decenii de activitate, Salvați Copiii a intervenit activ în societate, identificând soluții concrete pentru protejarea și sprijinirea copiilor vulnerabili, și a militat, în același timp, pentru o colaborare viabilă cu autoritățile decidente, pentru asigurarea interesului superior al copilului. Salvați Copiii și-a asumat rolul de supraveghere vigilentă a autorităților publice, în așa fel încât acestea să implementeze politici publice de durată care să corecteze cauzele care duc la vulnerabilizarea copiilor. Totodată, organizația a reușit să creeze rețele active de solidaritate, prin încurajarea responsabilității sociale a companiilor și a societății, în sens larg. În calitate de membru al Save the Children, cea mai mare organizaţie independentă din lume care promovează drepturile copilului şi care cuprinde 30 de membri şi desfăşoară programe în peste 120 de ţări, viziunea noastră este o lume care respectă, pentru fiecare copil, dreptul său la supraviețuire, educație, protecție și participare, asumându-ne misiunea de a obţine progrese importante privind modul în care copiii sunt tratați și producerea schimbărilor imediate și de durată în viaţa acestora. peste 2.900.000 de copii au fost implicați în programele și campaniile organizației salvați copiii.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 50 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.