Promenada Sibiu a dat startul celei de a patra ediții a campaniei “Promenda Inimilor”, dedicată luptei împotriva violenței domestice

0

Promenada Sibiu se alătură eforturilor de a sprijini victimele abuzului domestic și familiile acestora, prin cea de a patra ediție a campaniei anuale de CSR, “Promenada Inimilor”. În perioada 29 martie – 21 aprilie 2024, sibienii pot contribui la strângerea de fonduri destinate activității Asociației pentru Libertate și Egalitate de Gen (A.L.E.G.), al cărei obiectiv principal constă în combatarea și prevenirea violenței împotriva femeilor.

Campania “Promenada Inimilor” își propune să aducă speranță și încredere în viitor pentru un număr cât mai mare de persoane care se confruntă cu diferite forme de agresiune, unele de ordin fizic, iar altele care lasă, la rândul lor, urme profunde precum violența emoțională, economică sau socială. Implicarea comunității este crucială în acest tip de demersuri. Prin urmare, Promenada Sibiu își invită clienții să dăruiască bucurie și să-și arate solidaritatea printr-un gest simplu, până pe 21 aprilie. 

Astfel, pentru  fiecare bon de cumpărături de minimum 100 de lei, scanat în aplicația SPOT în intervalul 29 martie – 21 aprilie, Promenada Sibiu donează 20 lei către A.L.E.G. De asemenea, după fiecare sesiune de shopping, vizitatorii Promenada Sibiu au oportunitatea ca implicarea să le fie recunoscută printr-un cadou-simbol al campaniei. Fiecare client care a ales să devină donator în cadrul campaniei „Promenada Inimilor” va primi un mesaj de tip pop-up, direct în aplicația SPOT, în urma scanării bonului de cumpărături. Mesajul va fi arătat la ghișeul Info Point, iar în baza acestuia va fi ridicat premiul, o broșă a donatorului în formă de inimă, simbol al aprecierii Promenada Sibiu pentru toți cei care au decis să dăruiască speranță. 

Campania “Promenada Inimilor” este una dintre inițiativele devenite tradiționale, pe care Promenada Sibiu le derulează cu scopul de a uni comunitatea locală în jurul unor cauze importante. Acestea vizează sprijinirea persoanelor care provin din medii defavorizate, copiii cu diferite afecțiuni medicale, protejarea naturii, femeile abuzate fizic și psihic etc. În fiecare an, este aleasă o organizație non-profit, care este ajutată să continue să facă bine în societate, prin intermediul acestui demers care se derulează timp de circa o lună.

A.L.E.G. este o organizație neguvernamentală care activează de 20 de ani în domeniul combaterii și prevenirii violenței împotriva femeilor și promovării egalității de gen. Cu o echipă dedicată de psihologi cu experiență și specialiști în drepturile omului, ONG-ul are o comunitate de voluntari de peste 350 de membri și se concentrează pe activități precum: consiliere psihologică, campanii de informare și educare desfășurate în Sibiu și la nivel național, activități de advocacy și lobby pentru schimbarea cadrului legislativ, organizarea de sesiuni de instruire pentru specialiști cu atribuții în combatarea și gestionarea violenței domestice (polițiști, asistenți sociali, psihologi etc.). 

Regulamentul și toate detaliile despre derularea campaniei “Promenada Inimilor” ediția 2024 se găsesc pe site-ul Promenada Sibiu: https://www.promenadasibiu.ro/evenimente/daruieste-speranta-la-promenada-inimilor.

***

Despre Promenada Sibiu

Centrul comercial Promenada Sibiu, deținut de fondul de investiţii NEPI Rockcastle, și-a deschis porțile pentru sibieni în anul 2019.  Situat pe Str. Lector, nr 1-3, în zona centrului vechi al Sibiului, cel mai nou centru comercial din oraș propune o experiență nouă, premium, de cumpărături și petrecere a timpului liber, aducând elemente unice de arhitectură, branduri în exclusivitate și concepte noi de magazine, dar și opțiuni multiple de petrecere a timpului liber.

Cu o suprafață închiriabilă de 42.200 de metri pătrați, centrul comercial găzduiește peste 150 de magazine și spații comerciale, ce acoperă toate categoriile de produse și servicii, cel mai nou concept de hypermarket Kaufland, cinematograful CineGold, cu 9 săli, peste 2.600 mp de food court si 1600 locuri de parcare.

Promenada Sibiu aduce în exclusivitate, sub acelaşi acoperiş, unele dintre cele mai mari reprezentanțe ale magazinelor de fashion, încălţăminte şi accesorii din țară, printre care: Bershka, Pull and Bear, Stradivarius, Oysho, Sinsay, Guess, Levi’s, Nissa, 4F, Mango, Tommy Hilfiger, Vagabond, US Polo ASSN, Grid, Sport Vision si Buzz. Pentru înfrumusețare și îngrijire, vizitatorii vor putea alege din ofertele mult așteptatelor magazine Sephora, MAC, iar pentru cadouri prețioase vor putea alege dintre bijuteriile brandului Kultho.

În luna octombrie a anului 2021, Promenada Sibiu a lansat SPOT, o aplicație mobilă ce recompensează utilizatorii cu puncte de loialitate pentru fiecare sesiune de cumpărături, oferindu-le astfel acces la oferte și beneficii exclusive, în funcție de statutul atins în

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 60 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem programe educaționale (învățare și dezvoltare) cu diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.