WWF-România lansează campania We Love Solutions la Brașov și Bistrița

0

În contextul schimbărilor climatice și al nevoii urgente de a dezvolta orașe mai verzi și mai sănătoase, WWF-România (Fondul Mondial pentru Natură) în colaborare cu Primăriile Municipiilor Bistrița și Brașov, anunță lansarea campaniei We Love Solutions, parte a proiectului LIFE ASAP (Accelerated Sub-national Climate Action and Participation).

Această campanie se desfășoară simultan în șapte orașe din Europa, printre care Bistrița și Brașov, între 1 și 31 octombrie 2024. We Love Solutions este o inițiativă de mobilizare a comunității, ce își propune să identifice și să promoveze soluții inovatoare propuse de cetățeni ca răspuns la schimbările climatice. Scopul campaniei este de a crește implicarea publicului, în special a tinerilor, în procesul de luare a deciziilor locale și de a promova idei sustenabile pentru dezvoltarea urbană. Cetățenii sunt încurajați să voteze soluțiile favorite propuse de tineri în cadrul proiectului și să participe activ propunând soluții noi, prin completare formularului online din pagina de campanie.

Desfășurarea campaniei:

  • Fiecare oraș participant, are o pagină dedicată pe platforma We Love Cities, unde cetățenii și nu numai pot vota soluțiile favorite și pot trimite sugestii pentru un oraș mai verde.

  • Campania se va desfășura pe rețelele de socializare, prin hashtag-urile #WeLoveBistrița și #WeLoveBrașov, iar voturile și interacțiunile vor fi contorizate pentru a determina orașul câștigător al campaniei.

  • Soluțiile propuse de cetățeni vor fi analizate și transmise municipalităților pentru a susține dezvoltarea unor proiecte sustenabile pe termen mediu și lung.

Orașul câștigător va fi desemnat pe baza numărului de voturi și interacțiuni obținute, fiind recunoscut pentru succesul său în creșterea implicării publicului și promovarea de soluții inovatoare pentru problemele climatice. Campania We Love Solutions nu se concentrează exclusiv pe competiție, ci pe celebrarea reușitelor fiecărui oraș participant.Primăriile celor două orașe invită cetățenii să se alăture acestei inițiative și să contribuie activ la modelarea viitorului celor două orașe. Participă votând și împărtășind ideile tale care să ne ajute să transformăm Brașov și Brașov în orașe mai curate, mai verzi, mai armonioase!Unde poți participa?

  • Pagina de Facebook a primăriei Brașov, cu hashtag-ul #WeLoveBrașov: Primariabrasov

Această campanie este despre puterea cetățenilor de a influența schimbările pozitive în comunitățile lor. Vrem să le oferim un spațiu unde să își poată exprima ideile și să fie ascultați”, a declarat Andreea Danciu, project manager la WWF România.

Orașul cu cele mai multe voturi și interacțiuni va fi desemnat câștigătorul campaniei internaționale We Love Solutions. Cu toate acestea, campania nu se concentrează exclusiv pe competiție, ci și pe a celebra rezultatele și eforturilor tuturor orașelor participante.

„Ne propunem să facilităm un dialog deschis între cetățeni și reprezentanții autorităților locale. Fiecare oraș care participă la această inițiativă este un exemplu de succes în felul său, iar noi ne dorim să sărbătorim aceste eforturi colective”, a adăugat Andreea Danciu.

Despre autor

avatar

Înfiinţată în anul 1961, WWF (World Wide Fund for Nature) este una dintre cele mai importante organizaţii internaţionale care derulează proiecte pentru conservarea naturii, în peste 100 de ţări. Misiunea WWF la nivel global este să oprească degradarea mediului înconjurător şi să construiască un viitor în care oamenii trăiesc în armonie cu natura. În România, WWF lucrează din anul 2006 pentru protejarea mediului sălbatic din Munții Carpați și din lungul Dunării: arii protejate, păduri, urși bruni, Delta Dunării, sturioni. La toate acestea se adaugă stimularea tranziției spre economia verde și un program de educație de mediu adresat tinerilor. Mai multe detalii la: www.wwf.ro

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.