stickr – cover the world continuă seria de parteneriate strategice în zona socio-culturală și devine social media partner pentru Bucharest Stickerz Fest, ediția 2022. La doar câteva luni de la crearea primei hărți digitale unice a experiențelor din festivalul Lights on Romania, stickr revine în comunitățile artistice urbane alături de artiștii participanți la Bucharest Stickerz Fest.
Astfel, Stickr invită artiștii să posteze experiențele #true din festival în stickr – cover the world și premiază primii 10 participanți care fac acest lucru cu o șapcă PORC ce poartă autograful lui Deliric. Asocierea stickr cu brandul Porc și Deliric nu este una comercială, ci este o asociere punctuală, bazată pe valorile similare pe care le au comunitățile stickr, Porc, Bucharest Stickerz Festival – creativitate, libertate de expresie, intervenție autentică în spațiul urban.
Stickr – cover the World este prima aplicație de social media românească, disponibilă pe iOS și Android, care promovează conținut autentic, fără meme copiate de pe internet, fără share WhatsApp files, fără filtre de retușare trăsături fizice, fără noise, fără fake info și fără ads.
Lansat în 2012 de Deliric, din dorința de a lupta împotriva conformismului și banalității, PORC este cel mai cunoscut brand de streetwear din România.
Bucharest Stickerz Fest este un eveniment cultural cu participare internațională, în care artiștii trimit creațiile lor realizate digital, manual sau prin tagging. Dacă în 2021 doar 10% din cei peste 600 de artişti care au trimis stickere au fost români, anul acesta intenţia este de a convinge cât mai mulţi artişti români să îşi îndrepte atenţia spre forme de artă stradală mai puţin folosite în România: stickere şi paste-ups.
În cadrul evenimentului ce are loc astăzi, 19 mai, la Lokal, colecţionarii de stickere vor putea face schimb între ei, iar doritorii vor putea alege din mii de stickere pentru a și le pune gratuit pe obiecte personale. Țînând cont de evenimentele nefericite care se petrec la granița României, va exista o licitație cu obiecte „bombardate” cu stickere, veniturile obținute fiind direcționate către victimele războiului din Ucraina.