Organizația Națională “Cercetașii României” recrutează contabil!

0

Descrierea postului

Organizația Națională “Cercetașii României” (ONCR) caută contabil(ă) cu experiență în domeniul nonprofit și contabilitatea de gestiune. Dacă ți-ai dorit mereu un loc de muncă dinamic, te așteptăm în echipa noastră!
În cifre, suntem 3500 de membri, 75 de filiale, 4000 de activități, toate posibile cu 100 000 de ore de voluntariat anual … căutăm persoana potrivită care să gestioneze bugetul unei familii norocoase

Responsabilități:

• înregistrarea în ordine sistematică și cronologică a documentelor aferente activității organizației;
• menținerea corectă și la zi a înregistrărilor contabile și a evidenței stocurilor de materiale;
• pregătirea si depunerea situaţiilor financiare şi a raportărilor contabile anuale în termenele stabilite, conform cerințelor interne;
• întocmirea situațiilor financiare precum: note contabile, registrul jurnal, balanțe de verificare, grafice estimative graduale, previziuni economice cu privire la gestionarea fondurilor disponibile, etc.;
• monitorizarea financiară corectă, eficientă și în termen a proiectelor și cheltuielilor efectuate, în acord cu procedurile de raportare stabilite;
• mentorarea membrilor din cadrul filialelor în implementarea procedurilor financiare;
• încasare cotizații și întocmire situații trimestrial;
• programarea bugetară și previzionarea fluxului de fonduri;
• întocmirea și urmărirea execuției bugetare a organizației;
• arhivarea documentelor financiare ale organizației;
• realizarea salarizării şi a altor costuri conexe, legate de personal;
• documentarea permanentă cu privire la modificările legislației în domeniul contabil;
• alte sarcini conexe domeniului de activitate.

Cerințe privind ocuparea postului:

• studii superioare economice;
• experiență specifică de minim 2 ani privind contabilitatea ONG și contabilitatea de gestiune;
• calitatea de expert contabil constituie avantaj;
• bune abilități de comunicare și relaționare;
• cunostințe bune de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.), cunoașterea programelor relevante îndeplinirii atribuțiilor conform fișei postului;
• cunoștințe privind legislația financiar – contabilă în vigoare;
• atenție la detalii, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții;
• program: 30h/ săptămână

Beneficii:

• mediu de lucru dinamic și motivant, într-o echipă tânără și implicată;
• posibilitatea de a lucra într-o organizaţie de top în domeniul educaţiei;
• remunerație financiară, laptop și telefon de serviciu;
• acces direct la activitățile pedagogice cercetășești pentru copii, tineri și cele de formare continuă pentru adulți

Procedura de selecție:

Dacă vrei să faci parte din echipa noastră, tot ce trebuie să faci este să ne trimiți aplicația ta cu titlu “Aplicație contabil” la adresa de e-mail mihaela.girleanu@scout.ro până la data de 30.11.2015. Dosarul de candidatură trebuie să cuprindă:
• CV actualizat în limba română;
• scrisoare de intenție;
• alte documente relevante candidaturii.

Calendar:

• 17 – 30 noiembrie 2015 – perioada de aplicație;
• 1 – 6 decembrie 2015 – analiza și selecția aplicațiilor primite;
• 7 – 15 decembrie 2015 – interviu la sediul ONCR;
• Rezultatele selecției vor fi publicate după data de 18 decembrie 2015.

Pentru informații suplimentare te rugăm să ne contactezi la adresa de email: mihaela.girleanu@scout.ro.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este facilitator & educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training & facilitare și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și aproape 60 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are 20 de ani de experiență ca trainer, facilitator pentru peste 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție, antreprenoriat (inclusiv social), ”train the trainers & facilitators”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, time management, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria FMCG alături de InBev având atribuții de training pentru mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente, parteneri și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Frankfurt School of Finance & Management, Future Makers, ASPEN Young Leaders Program, Leaders for Justice Program, Ashoka Romania,Automotive Forum, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers & Facilitators” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.