Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Carrefour a sărbătorit Ziua Diversității, prin activități inedite în magazine

0

Carrefour a sărbătorit vinerea trecută Ziua Diversității, în toate magazinele din țară și din străinătate, prin activități interactive și recreative. Carrefour celebrează anual diversitatea oamenilor și oferă șanse egale tuturor angajaților săi, indiferent de naționalitate, etnie, sex, orientare sexuală sau vârstă.

Povestea lui Alexandru, casier la Carrefour

Alexandru are 27 de ani, s-a născut în Slobozia și de 3 ani locuiește în București, de când s-a înscris la facultate. E pasionat de biologie și a studiat pentru lucrarea de licență viața țestoaselor din America, iar de aproape un an de zile, lucrează într-unul dintre hipermarketurile Carrefour din centrul Capitalei, pe postul de casier.

Dacă n-ar purta o insignă, nici nu ai sesiza că din spatele casei de marcat numarul 18, Alexandru este un om mare, de statură mică. Dar ne-a povestit că nu vede niciun impediment în acest lucru, nici el și nici colegii săi. De când s-a angajat în București, mărturisește că este mai fericit.

Cel mai mult la jobul de casier îi place că interacționează cu oamenii, cunoaște deja clienții fideli, care trec pe la casa lui de marcat la fiecare vizită în magazin, iar el îi întâmpină de fiecare dată cu zâmbetul pe buze. Dar poate cel mai motivant pentru el la job este faptul că-și poate exersa limba engleză, pentru că interacționează zilnic cu clienți străini. Spune că a învățat limba engleză din jocuri video și filme și că se descurcă destul de bine.

Diversitatea face parte din ADN-ul Carrefour, iar această zi reprezintă pentru noi o ocazie să o sărbătorim, în toate formele ei: de la diversitatea de posibilități și oportunități din cadrul organizației, până la diversitatea profesiilor și a meseriilor practicate la nivelul magazinelor și în sediul central, la diversitatea de caractere, de abilități și dizAbilități, de gen, de vârstă, de istoric și parcurs profesional, de pasiuni etc. Diversitatea este cea care aduce în echipa noastră perspective noi, din care cu toții putem învăța lucruri noi, în fiecare zi, și astfel putem progresa împreună”, a declarat Elisabeta Blondel, Director de magazin și Ambasador al Diversității în cadrul Carrefour.

În prezent, în Carrefour România…

  • 59% din numărul total de manageri sunt femei

  • 47% din managerii promovați în anul 2018 provin din interiorul organizației

  • peste 230 dintre angajați sunt persoane cu dizAbilități

  • peste 1.500 dintre angajați au vârsta peste 50 de ani

  • peste 3.500 dintre angajați au vârsta până în 25 de ani

Lumea Carrefour e mai mult. E despre oameni!

De-a lungul anilor, Carrefour a construit o comunitate în care oricine este binevenit, fără bariere și prejudecăți. Programele de practică, internship sau cele de mentorat, oportunitățile pentru tineri fără experiență profesională ori persoane cu dizAbilități, certificarea The Gender Equality European & International Standard (GEEIS), un etalon internațional în ceea ce privește egalitatea de gen, ori semnarea Cartei Diversității reprezintă pentru Carrefour o dovadă a angajamentelor de diversitate pe care și le-a asumat de-a lungul timpului, la nivel internațional și național, de a oferi un mediu de lucru prietenos, adaptat nevoilor fiecăruia.

***

Despre Carrefour:

În România, grupul Carrefour oferă clienților săi multiple posibilități de a face cumpărături, atât în cele 358 de magazine din țară, cât și prin portalul unic www.carrefour.ro, de unde clienţii din Bucureşti pot achiziţiona produse alimentare din secţiunea „Supermarket Online”, dar şi produse nealimentare din secţiunea Carrefour&Partenerii, cu livrare oriunde în ţară sau cu ridicare de la punctele „Click&Collect” din hipermarketurile Carrefour. Mai mult, prin platforma BRINGO, disponibilă gratuit în Google Play și App Store, Carrefour le oferă clienților din cele 23 orașe: București, Cluj, Constanța, Pitești, Buzău, Brăila, Galați, Focșani, Brașov, Piatra Neamț, Iași, Botoșani, Suceava, Timișoara, Ploiești, Târgu Jiu, Drobeta, Sibiu, Râmnicu Vâlcea, Roman, Baia Mare, Satu Mare și Oradea posibilitatea de a face cumpărături din peste 50.000 de produse la preț de hipermarket, livrate în 90 de minute. De asemenea, prin intermediul Gurmandio, clienții din Baia Mare, Botoşani, Brăila, Buzău, Drobeta-Turnu Severin, Focşani, Galaţi, Iași, Oradea, Suceava, Piatra-Neamț, Târgu Jiu, Ploieşti, Râmnicu Vâlcea, Roman și Ștefăneștii de Jos pot comanda o varietate mare de preparate, atât din secțiunea de gastronomie a Carrefour, cât și de la restaurantele locale, livrare gratuită și multiple metode de plată (cash, card, tichete de masă).

Carrefour a dezvoltat pentru clienții săi mijloace inovatoare de plată, precum aplicația „Carrefour Pay”, prin intermediul căreia aceștia pot verifica preţurile din magazin sau plăti cumpărăturile direct din aplicaţie, la casele de marcat. Continuând seria inovațiilor, anul trecut, Carrefour a lansat în hipermarketul Carrefour Băneasa, serviciul integrat „Casa ta – Self Service”, prima casă de marcat unde clienții au posibilitatea să scanze și să plătească singuri, în același loc, produsele cumpărate.

Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe relevante, astfel că, în 2017, retailerul a lansat, în premieră în România, Cooperativa Agricolă Carrefour Vărăști, prima de acest gen fondată alături de un retailer. Proiectul aduce mai aproape de clienții Carrefour producătorii agricoli români cu produse de calitate și le oferă acestora oportunitatea de a accesa o piață de desfacere sustenabilă.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 30 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu aproape 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.