Brandul Cluj

0

clujCare să fie brandul Clujului? Să fie centrul cultural al Transilvaniei? Să fie oare centrul de afaceri din regiune? Varza „a la Cluj” să fie înregistrată la OSIM?:) Răspunsuri la aceste întrebări şi mult mai multe informaţii despre brandul Cluj devin subiect de interes cel puţin la nivel regional. Proiectul Branding Cluj îşi dezvăluie azi, 11 iunie câştigătorii, conform articolului din ziarul Ziua de Cluj. „Lucrările câştigătoare în cadrul proiectului Branding Cluj vor fi premiate astăzi (11 iunie 2009) de reprezentanţii Primăriei Cluj-Napoca, în cadrul unei festivităţi din Sala de Sticlă a instituţiei.”

 „Integrarea Clujului pe axa Cannes-Berlin, transformându-l într-un brand european cosmopolit, a fost strategia care a câştigat concursul “Branding Cluj”, propus studenţilor de către Primăria Cluj-Napoca. Doar trei echipe au acceptat invitaţia municipalităţii de a elabora strategii de branding pentru Cluj-Napoca. Studenţii au înclinat spre caracterul multicultural al oraşului, în detrimentul laturii sale economice sau universitare, propunând înfiinţarea a trei festivaluri cu specific etnic şi chiar idei de mâncăruri tradiţionale globalizate.”  citat din Ziua de Cluj.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este facilitator & educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training & facilitare și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 60 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are 20 de ani de experiență ca trainer, facilitator pentru peste 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție, antreprenoriat (inclusiv social), ”train the trainers & facilitators”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, time management, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria FMCG alături de InBev având atribuții de training pentru mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente, parteneri și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Frankfurt School of Finance & Management, Future Makers, ASPEN Young Leaders Program, Leaders for Justice Program, Ashoka Romania,Automotive Forum, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers & Facilitators” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.