Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Promovarea unui stil de viață sănătos și a unei alimentații echilibrate

0

Nestlé și Carrefour – parteneri pentru promovarea unui stil de viață sănătos și a unei alimentații echilibrate.

Foto Campanie Nestle si Carrefour

Susținători ai unui stil de viață sănătos, Nestlé și Carrefour lansează primul parteneriat dedicat educării consumatorilor privind o alimentație echilibrată. Astfel, în perioada 21-31 august, se desfășoară programul ”Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii” în toate hipermarketurile Carrefour din țară, precum și pe site-ul de cumpărături online www.Carrefour-Online.ro.

Pentru că starea de bine înseamnă echilibru, atât în alimentație, cât și în stilul de viață, Nestlé și Carrefour propun o campanie de informare nutrițională. Prin campania ”Cu Nestlé și Carrefour nu trebuie să fii bogat pentru a câștiga obiceiuri sănătoase și mii de premii”, consumatorii au acces la o serie de informații utile privind o alimentație echilibrată, cu un consum de alimente variate, din toate grupele alimentare.

Așadar, în perioada 21-31 august, clienții sunt întâmpinați în hipermarketurile Carrefour din toată țara de către consultanți în nutriție pregătiți de Nestlé, care îi vor ghida în crearea unei liste de cumpărături ce stă la baza unei alimentații variate și echilibrate nutrițional.

În același timp, pe cumpărători îi așteaptă și alte suprize în hipermarketurile Carrefour. Prin achiziționarea de produse Nestlé din minimum trei categorii incluse în program, în valoare totală de 39 de lei (din magazin) sau de 50 de lei (de pe www.Carrefour-online.ro), aceștia câștigă automat unul dintre cele peste 3.000 de premii oferite de Nestlé.

”Pentru noi, alimentația echilibrată este unul dintre cele mai importante obiective, pe care dorim să îl atingem printr-un dialog deschis cu consumatorii noștri, îmbunătățindu-ne în mod constant produsele pentru a susține o alimentație echilibrată și un stil de viață activ.  De aceea, am văzut în programul dezvoltat alături de Carrefour o oportunitate excelentă de a fi aproape de consumatori și de a le oferi sprijin specializat în adoptarea unei alimentații diversificate și echilibrate, pentru ca ei să se bucure de stilul de viață pe care și-l doresc.” a declarat Ana-Maria Doxan, Communications Director Nestlé România.

”Dintotdeauna am urmărit să ne bucurăm clienții cu o selecție diversă de produse de calitate, prin care dorim să îi ghidăm spre compunerea celui mai bun coș de cumpărături pentru nevoile și preferințele lor, precum și pentru un stil de viață echilibrat. Acesta a fost punctul comun în care ne-am întâlnit cu partenerii noștri de la Nestlé, cu ajutorul cărora putem oferi clienților o experiență de cumpărare completă, asistată de un consultant în nutriţie.” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour România.

Nestlé, la nivel global

Nestlé este lider mondial în industria alimentară, fiind prezent în 86 de țări, cu un număr de 468 de fabrici și 333.000 de angajați. Prin misiunea companiei „Good Food, Good Life”, Nestlé se angajează să îmbunătățească calitatea vieții consumatorilor în fiecare zi, în întreaga lume, oferindu-le o varietate de produse, ca parte dintr-un stil de viață sanatos..

Nestlé in Romania

Nestlé a intrat pe piață din România în 1995, în momentul de față având 1000 de angajați în București și în Timișoara, unde este localizată fabrica Nestlé.

În România, Nestlé este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața alimentară, cele mai multe dintre brand-uri fiind lideri în categorie (locul 1 sau 2 pentru majoritatea segmentelor în care este prezent).

Portofoliul Nestlé România cuprinde o varietate de produse din diverse categorii, pentru a raspunde cererii consumatorilor: cereale pentru micul dejun pentru adulți (Nestlé Fitness, Musli Clasic, Musli Tropical), pentru copii (Nesquik, Nesquik Alphabet, Nesquik Duo, Chocapic, Cheerios, Cookie Crisp, Cini Minis), pentru tineri adolescenți (Lion), cât și pentru toată familia (Corn Flakes si Gold Flakes), precum și batoane de cereale pentru copii (Nesquik, Cini Minis, Chocapic) și batoane de cereale pentru adulți (gama Nestlé Fitness și gama Musli), băuturi (Nescafé, Nesquik), divizia Nestlé Professional, dulciuri (JOE, Nesquik, Kit Kat, Lion, After Eight), înghețată (Nestlé Ice Cream), produse culinare (Maggi), produse pentru sugari (Nestlé Nutrition) și hrană pentru animale (Purina). Napolitanele JOE și Nesquik, precum și specialitățile de cafea NESCAFÉ 3in1 sunt produse în România, la fabrica din Timișoara.

Despre autor

avatar

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.