Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Recenzie de carte. Pe calea fermecată: o poveste românească

0

În 1989, după două vizite relativ scurte, Wiliam Blacker hotărăste să se mute în România pentru o perioadă mai lungă de timp. Trăieste aici aproape fără întrerupere aici până spre sfârșitul anului 2000. În tot acest timp, el locuieste împreună cu un cuplu de țărani (Maria si Mihai) în Ținutul Maramureșului, un teritoriu acoperit în proporție de 80% de păduri, în nordul Transilvaniei, la granița cu Ucraina. Le este celor doi fiul pe care nu l-au avut niciodată.

William ia parte la viata autentica rurală, căpătand diverse abilități prin îndeletniciri întreprinse pentru prima oară, cum are fi cositul.

alongtheenchantedway
De asemenea, autorul era preocupat de reabilitarea clădirilor din vechile sate săsești, părăsite în urmă a ceea ce numea el “o mare migrație a sasilor” din 1990, când Germania a oferit cetățenie acestora. Edificiile întreținute secole de-a rândul se găseau acum în paragină, iar persoanele care le populaseră, nu făceau o treabă bună la păstrarea lor.
În 1996 William Blacker publică o broșură-manifest, care a atras atenția marelui public și ca rezultat Prințul Charles este acum patronul spiritual al Domeniului “Mihai Eminescu”.

El a achiziționat două proprietăți care au fost renovate, și care, atunci când nu sunt în uz că reședințe de vară, sunt disponibile pentru închiriere că vile de vacanță.

way“Along the Enchanted Way: A Story of Love and Life in Romania” este o poveste despre iubire, despre iubirile lui Blacker: iubirea lui pentru România și pentru poporul român. Este o carte care zugrăvește o imagine feerică a unei lumi unde simplitatea încă mai e posibilă, lucru care încă atrage lumea din Vest. Deasemenea, cartea descrie o țara care trece prin adânci și periculoase schimbări.

William Blacker a trăit, a iubit și a lucrat pentru schimbare în România.
Photo credit: zenazblog.blogspot.ro

Detalii despre carte pe book-express.ro

Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă, www.RomaniaPozitiva.ro cu peste 30 de autori și peste 30 000 de articole de Bine despre România publicate încă din 2006. Florin are aproape 20 de ani de experiență ca trainer pentru circa 10 000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: facilitare de procese de învățare, orientarea spre soluție (psihologie pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, design thinking, managementul echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, teambuilding. Florin a lucrat 4 ani în industria berii alături de InBev având atribuții de training pe mai multe procese de vânzări și de business pentru o rețea cu peste 40 de firme de distribuție de bunuri de larg consum pe întreg teritoriul țării. Florin și-a început cariera profesională alături de echipa AIMS Timișoara - 4 ani de experiență în recrutare și selecție de personal și training. Florin are experiență ca moderator/speaker pentru diverse evenimente și conferințe: TEDx București, Impact HUB, Zilele Biz, Future Makers, ASPEN Leadership Program, Leaders for Justice Program, Automotive Forum, “Conferința Anului Viitor”, Inspiro, Bucharest Integrity Gathering, Conferința de Voluntariat, The Conference about Happiness, “Fabricat în Țara lui Andrei”cu NESsT & Petrom, WWF Școli Verzi în Europa, Criminalitate Forestieră WWF, Interpol, Client Earth), TEDx Galați, TEDx Constanța. Majoritatea clienţilor lui Florin sunt din aria de business, companiile activând în domenii foarte diferite (servicii, IT, automotive, bunuri de larg consum, consultanţă) pe întreg teritoriul ţării. Florin este implicat şi în proiecte de training și facilitare pentru organizaţii nonguvernamentale. Florin a fost membru entuziast în organizațiile AIESEC Timișoara și ARDOR Banat. Florin desfăşoară şi proiecte de training și facilitare în sistem deschis („open training”), un exemplu de astfel de program fiind cursul „Train the Trainers” cu Institutul Român de Training și Training Cafe. Motivaţia principală este dorinţa de a schimba lucrurile în Bine în România. Florin este certificat Formator A.N.C., White Belt @ ABInBev. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică uneori chiar clasică și indiană.

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.