Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Mesajul campaniei 21MGFR a înregistrat peste 40.000 de vizualizări. 21 Mese Gustoase Fără Risipă

0

Asociaţia 21st Greentury a organizat campania 21MGFR, prin care a contribuit la creșterea gradului de conștientizare al tinerilor cu privire la reducerea risipei alimentare la nivel național. Campania a început în luna noiembrie și s-a adresat în mod special tinerilor în căutare de experiențe culinare noi dar care țin cont și de efectele nocive individuale asupra mediului înconjurător.

Video-urile educative 21 Mese Gustoase Fără Risipă au înregistrat peste 42.500 de vizualizări în doar 2 luni de la lansare, prin platformele Facebook și Youtube. Scopul fiecărui video a fost acela de a îndruma tinerii cu vârste între 18-38 de ani să folosească 100% din alimente sau rest de mâncare de la masa anterioară.

Câteva dintre rețetele campaniei 21MGFR de pe canalul de Youtube sunt:

  • Budinca delicioasa din Paine Veche
  • Salată din Frunze de Morcovi
  • Pesto din Frunze de Ridiche
  • Banana Burger din Coaja de Banana cu Sos BBQ

Acest proiect este finanţat prin programul Start ONG, program lansat de Kaufland România şi implementat de Asociaţia Act for Tomorrow. Domeniile vizate sunt: educaţie, sănătate, mediu, social şi cultură. Valoarea totală a programului este de 500.000 euro. Programul Start ONG este cel mai simplificat instrument de finanţare comunitară destinat ONG-urilor tinere, instituţiilor non-administrative şi grupurilor informale/ de iniţiativă.

„Prin proiectele comunitare implementate, asociația 21st Greentury urmărește să crească gradul de responsabilizare a societății tinere, cu privire la moduri de îmbunătățire a comportamentelor individuale pentru un impact benefic asupra mediului, punând accent în campaniile create doar pe aspectele pozitive. Tot astfel a fost conceput și proiectul 21MGFR, prin îmbunătățirea comportamentului individual în activitățile zilnice, campania a avut un impact pozitiv real și imediat asupra procesului de pregătire al hranei.”, ne spune Adela Denisse Drogeanu, preşedintele asociaţiei 21st Greentury.

Mai multe informații despre proiect pot și găsite și pe pagina: https://21st.greentury.org/21-mese-gustoase-fara-risipa/

Asociaţia 21st Greentury, înființată de Adela Drogeanu, are ca scop crearea contextului optim pentru dezvoltarea la nivel național a campaniilor de conștientizare și responsabilizare, ce abordează în mod direct teme precum fast fashion-ul, schimbările climatice și diminuarea amprentei individuale în mediul înconjurător.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.