Anticoronavirus - exemple de implicare socială și soluții pentru gestionarea pandemiei

Sub noua platformă de comunicare “Ascultă ursul din tine”, URSUS continuă parteneriatul cu UNTOLD la cea de-a 6-a ediție

0

Cluj-Napoca, 10 septembrie 2021: URSUS, partener UNTOLD încă de la prima ediție, continuă susținerea celui mai mare festival de muzică din România și răsplătește distracția responsabilă.

URSUS îndeamnă oamenii să aibă curajul de a-și urma propriile convingeri, în mod responsabi, atât la festivalurile de muzică cât și în viața de zi cu zi, prin noua platformă de comunicare lansată sub mesajul Ascultă ursul din tine!. Astfel, anul acesta, URSUS pune la dispoziția festivalierilor o gamă variata de beri, activități și experiențe, transformând sustenabilitatea într-o provocare la care consumatorii s-au alăturat în fiecare an.

Ne bucurăm să fim pentru al 6-lea an consecutiv parte din povestea UNTOLD! Ca în fiecare an, ne-am propus să oferim festivalierilor experiențe cât mai inedite, care să completeze distracția de la cel mai mare festival din România. Pentru noi, UNTOLD este locul în care oamenii pot interacționa cu brandul cât mai autentic și din acest motiv le-am pregătit o mulțime de suprize, toate îndemnându-i să își asculte instinctul și să trăiască așa cum simt, dar mereu responsabil, la evenimentul pe care l-au așteptat cu atâta nerăbdare 2 ani” , declară Victor Teioşanu, Premium Brands Director URSUS Breweries.

După un an de pauză, în noua paradigmă de interacțiune socială, suntem bucuroși să fim alături de UNTOLD pentru o nouă ediție și pentru a promova o atitudine responsabilă în privința consumului de alcool, dar și a mediului înconjurător. Anul acesta, aducem o nouă experiență festivalierilor, împreună cu partenerii de la Napoca Rally Academy, cu scopul de a descuraja conducerea autovehiculelor după consumul de alcool. În plus, ne continuăm obiectivul de promovare a colectării și reciclării, ca în fiecare an. Sunt două direcții pe care ne-am angajat să le promovăm și să le susținem, pentru a contura împreună un viitor sustenabil”, a declarat Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs Ursus Breweries.

Experiențele URSUS x UNTOLD

În 2021, URSUS a pregătit mai multe zone unde festivalierii pot degusta toate variantele de bere URSUS – Premium, la Tank dar și specialități, în timp ce se pot relaxa sau distra în pauzele dintre concerte cu diverse jocuri.

Terasa principală URSUS, situată pe aleea centrală, este locul unde festivalierii pot găsi laolaltă spații de relaxare la o bere cu prietenii pentru perioada dinaintea concertelor, dar și un spațiu unde se pot distra jucând tenis de masă, fussball, baschet și multe alte jocuri.

În zona scenei Times, aceștia vor regăsi Tankeria URSUS, unde pot degusta berea URSUS Tank proaspăt adusă din fabrică în fiecare zi și barurile URSUS Retro, unde se pot bucura de un URSUS Retro Carpatin, o bere lager nepasteurizată, cu gust proaspăt și bogat, care este potrivită celor care preferă gustul de-altădată al berii nepasteurizate și păstrează intacte aromele produse de drojdie în procesul de fermentare, nefiind tratată termic.

Gama de specialități URSUS o vor regăsi la VAN-ul cu specialități, din zona de food, unde se pot delecta cu specialități de beri precum URSUS Cherry Lager Cireșar, care îmbină perfect gustul de bere blondă proaspătă cu sucul dulce-acrișor de cireșe și URSUS Black Grizzly, o bere aparte, cu spumă cremoasă și note bogate de cafea și ciocolată, obținute prin fermentarea a trei specialități de malț prăjit, care dau savoare fiecărei înghițituri.

În același timp, URSUS Premium va fi disponibil și la toate barurile care oferă o gamă variată de băuturi menite să răcorească consumatorii.

Întrucât experiența UNTOLD merită împărtășită, URSUS le oferă festivalierilor posibilitatea de a-și crea amintiri de neuitat în Photo-tube-ul URSUS sau împreună cu urșii costumați, care se vor plimba prin festival pe toată perioada.

URSUS reciclează inteligent la UNTOLD și premiază festivalierii

Dacă în 2019, URSUS a reușit să recicleze peste 60.100 can-uri, echivalentul a 991 kg de aluminiu, anul acesta lansează o provocare în rândul consumatorilor – să recicleze 1000 kg de aluminiu. Astfel, la cea de-a 6-a ediție UNTOLD, URSUS duce mai departe provocarea de colectare și reciclare a dozelor de aluminiu prin îndemnul la distracție responsabilă. Festivalierii sunt invitați să returneze dozele de bere consumate direct în aparatele de colectare din incinta UNTOLD și pot câștiga premii și accesorii pentru distracție, în funcție de numărul de doze aduse la aparatele de colectare. Întreaga cantitate de aluminiu colectată este transformată apoi în noi recipiente, aluminiul fiind printre puținele materiale de ambalaj care pot fi reciclate și utilizate în mod repetat. Acțiunea se desfășoară prin intermediul partenerilor CanPack Recycling și GreenPoint Management.

URSUS Breweries și Napoca Rally Academy – Experiența Zero la Mie pentru festivalieri

Sub conceptul Zero la Mie, URSUS Breweries a pregătit pentru ediția UNTOLD din acest an o serie de experiențe pentru participanți, amenajate în zone speciale din cadrul festivalului. Aplicația Zero la Mie este lansată de către URSUS Breweries și Poliția Română, iar prin intermediul acesteia utilizatorii care au consumat alcool află timpul estimativ în care vor ajunge din nou la o alcoolemie de 0% în sânge. Concepută special pentru șoferi, aplicația Zero la Mie include funcționalități prin care aceștia pot estima dacă se încadrează în parametrii legali pentru a conduce un autovehicul.

Mai mult de atât, cu ajutorul partenerului Napoca Rally Academy, festivalierii se pot bucura de senzația unui raliu în zona terasei URSUS, prin intermediul unui simulator profesional pentru motosport. Astfel, aceștia pot experimenta riscurile cauzate de starea de ebrietate în cadrul unor exerciții demonstrative realizate de piloții academiei de motorsport, fără însă a consuma alcool.

Sub premisa Acultă ursul din tine!¸ URSUS încurajează oamenii să fie ei înșiși și să întreprindă acțiuni autentice, curajoase, conforme cu propriile convingeri. Astfel, pe lângă zonele de relaxare, brandul face pași importanți în zona de sustenabilitate, încurajând comportamentul responsabil.

***

Despre URSUS

Istoria berii URSUS a început în anii 1878 în Cluj, unde a fost produsă pentru prima dată, iar de la nivel local, a început apoi să fie distribuită la nivel național în 1995. Astăzi, URSUS este Regele Berii în România și unul dintre cele mai puternice branduri locale, dar care se bucură de apreciere și recunoaștere și la nivel global.

De-a lungul timpului, URSUS a fost pe rând prima bere românească cu reclamă TV, prima bere românească în doză, prima bere românească în sticlă verde, prima bere românească în sticlă cu aspect embosat, prima bere care a lansat un mix de bere și limonadă fără alcool, dar și prima bere specială destinată unui festival (Untold).

URSUS a fost și va fi mereu orientat spre inovare, pentru a satisface cele mai înalte standarde și gusturi, astfel încât, în anii recenți, portofoliul a cunoscut o diversificare bogată. În prezent, din gama extinsă URSUS mai fac parte: specialitățile URSUS Pale Ale Panda, URSUS Retro Carpatin, URSUS Black Grizzly, URSUS Cherry Lager Cireșar și URSUS fără alcool.

Despre Ursus Breweries

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Peroni Nastro Azzurro, Grolsch, Azuga, Pilsner Urquell, Asahi Super Dry, Viper Hard Seltzer și St. Stefanus, alături de marca de cidru Kingswood. În prezent, Ursus Breweries deține 3 fabrici de bere: în Brașov, Buzău și Timișoara și o micro-berărie în Cluj-Napoca. Ursus Breweries face parte din grupul Asahi Europe & International.  Pentru mai multe informații despre companie și programele sale, vă rugăm să vizitați: www.ursus-breweries.ro și www.desprealcool.ro.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 40 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem și programe educaționale în diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.