Waterdrop lansează colecția Ocean Bottle pentru a proteja mediul înconjurător

0

Waterdrop, producătorul de Microdrinks, lansează noul recipient Ocean Bottle, cu rolul de a promova schimbările pozitive și de a încuraja o abordare mai responsabilă față de utilizarea și protejarea resurselor din oceane.

Campania se desfășoară în colaborare cu asociația non-guvernamentală People in Need, activă în 30 de țări, care oferă ajutor în peste 50 de țări din Europa, Asia și Africa. Aceasta se diferențiază prin spiritul umanist, libertate, egalitate și solidaritate. People in Need ajută, în primul rând, persoanele afectate de dezastre naturale, război și pe cele care trăiesc în sărăcie. De asemenea, se angajează să lupte contra problemelor de lungă durată, cum ar fi educația și asistența medicală inaccesibile și de proastă calitate sau degradarea mediului.

„Cu noul nostru recipient, Ocean Bottle, în ediție limitată, ne vom concentra asupra unuia dintre proiectele noastre de dezvoltare pentru a sprijini îmbunătățirea existenței resurselor de apă potabilă, deoarece fără apă nu există viață. Vom dona 10% din prețul fiecărei sticle borosilicate Ocean vândute pentru construirea de fântâni în țările din lumea a treia, unde această resursă este rară sau chiar inexistentă. Primul și cel mai dificil pas este conștientizarea existenței acestei nevoi. De aceea, dorința noastră este de a implica direct cât mai mulți consumatori în sprijinirea proiectului”, declară Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.

Sticla în ediție limitată, cu un design marin captivant, scoate în evidență cele două idei principale ale campaniei: încurajarea consumului de apă și evitarea poluării oceanelor. Fiecare detaliu al acestei sticle este special creat pentru a oferi o experiență aparte. Fabricată din sticlă borosilicată rezistentă, recipientul va păstra la temperatura ideală orice băutură.

Cu 71% din suprafața Pământului acoperită de ocean, acesta este o resursă valoroasă care oferă o serie de servicii esențiale pentru comunitățile umane. De la atenuarea condițiilor meteorologice extreme până la producerea oxigenului pe care îl respirăm, de la generarea alimentelor pe care le consumăm până la capacitatea sa de a stoca excesul de dioxid de carbon pe care îl generăm, oceanul joacă un rol vital în echilibrul și sustenabilitatea planetei noastre.

Astfel, Waterdrop, prin parteneriatul cu organizația People in Need, oferă o soluție inovatoare pentru a face o schimbare reală. Compania demonstrează că poate fi o forță pozitivă în lupta pentru protejarea mediului și îmbunătățirea vieților celor care au nevoie de ajutor.

###

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Mai multe informații pe https://waterdrop.ro/.

Despre autor

avatar

Bun venit pe platforma de informație și educație pozitivă, RomâniaPozitivă.ro! Avem pentru tine peste 55 000 de exemple de Bine despre România de la peste 30 de autori și colaboratori încă din 2006. Susținem programe educaționale (învățare și dezvoltare) cu diverse tematici și am lucrat cu peste 10 000 de participanți în ultimii 20 de ani. La acest cont de autor publicăm articole, comunicate de presă, opinii și imagini pe care le primim de la colaboratori și parteneri, dar selectăm acele date care se potrivesc cu ceea ce dorim să promovăm pe platforma noastră. De Bine despre România.

Comentează

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.