Turda are un brand turistic…sarat!

0

Turda are brand! Pentru că un brand este esenţial pentru dezvoltarea turismului şi atragerea fondurilor legate de acesta, autoritatile din oraşul Turda au decis crearea unui brand local.

Nucleul central al imaginii promovate îl va reprezenta Salina Turda, potrivit turdanews.ro.

Au fost achizitionate si domeniile online pentru promovarea Turzii, prin intermediul noului brand. Acestea sunt: www.turda.info.ro (pentru promovarea in Romania), www.turismturda.ro (tot pentru promovare in Romania) si www.turdatourism.com (pentru promovare internationala). Alaturi de acestea a mai fost achizitionat si domeniul www.turda.biz, care va fi un fel de portal al mediului de afaceri, respectiv dezvoltarea unor oportunitati de afaceri in zona, scriu si jurnalistii de la hotnews.ro

Mai multe informaţii şi foto aici.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează