BRAȘOV: Spitalul de Cardiologie Clinicco și METRO Cash & Carry organizează campania de informare “Împreună, mai aproape de inima ta”

0

Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov în parteneriat cu METRO Cash&Carry Brașov organizează campania “Împreună mai aproape de inima ta”, un demers în sprijinul prevenției, protecției si sănătații inimii. Acțiunea se derulează în perioada 04 Mai 2015  (Ziua Națională a Inimii) – 29 Septembrie 2015 (Ziua Mondială a Inimii), în magazinele METRO din Brașov.

poster CLINICCO  - METRO

PREMISE

Datele statistice ne arată că, în prezent, bolile cardiovasculare reprezintă principala cauză de mortalitate la nivel mondial, România ocupând locul 3 în lume, peste 62% dintre decese survenind din cauza bolilor cardiovasculare.

Cei mai importanți factori de risc asociați bolilor cardiovasculare sunt: ereditatea, vârsta, fumatul, obezitatea, sedentarismul, colesterolul crescut, stresul, factorii psihosociali, boli precum tensiunea arterială sau diabetul zaharat.

OBIECTIVE SI ACȚIUNI

În acest context, campania este dedicată informării cetățenilor cu privire la prevenția bolilor cardiovasculare, protecția si sănătatea inimii, prin desfășurarea următoarelor acțiuni:

  • Informații speciale la rafturile de produse din magazinul METRO Brașov 2 (urmărește semnul inimii)
  • Workshopuri pe teme de sănătatea inimii, stil de viață sănătos, prevenție, protecție, factori de risc
  • Măsurarea gratuită a tensiunii arteriale si recomandări în fiecare zi de joi, între orele 10:00- 13:00 la standul special amenajat din cadrul magazinelor METRO Brașov 1 și 2.

Participanții vor beneficia, de asemenea, de un cupon de 10% reducere pentru consultații și investigații de cardiologie în cadrul ambulatorului de specialitate Clinicco Brașov.

“Sănătatea este darul cel mai de preț al nostru de care trebuie să ne îngrijim. Campania «Împreună  mai aproape de inima ta» are un scop precis și anume acela de a fi mai aproape de oameni și de a aduce în atenția lor faptul că sănătatea inimii începe cu adoptarea unui stil de viață sănătos prin alegerea unei alimentații sănătoase, activități fizice adecvate, evitarea tutunului, urmarirea tensiunii arteriale. Ne dorim ca prin acestă campanie de informare privind protecția și sănătatea inimii să constientizăm importanța în viața socială și medicală a prevenției cardiovasculare. Dorim să ne implicăm în cât mai multe astfel de proiecte pentru ca susținem sănătatea inimii. Mulțumim companiei METRO pentru deschidere și susținere în proiectele dedicate prevenției bolilor cardiovasculare și pacienților  bolnavi de inimă.” a declarat șeful secției dl. dr. Mihai Ursu, medic primar cardiologie intervențională, Spitalul de Cardiologie Brașov.

„Susținerea de către METRO Cash & Carry România a proiectului «Împreună, mai aproape de inima ta» reprezintă un act firesc și important în activitatea companiei noastre, privind implicarea în comunităţile locale. Totodată, suntem alături de Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov, prin activitățile desfășurate în magazinele nostre din Brașov, din dorinţa de a dezvolta această iniţiativă deosebit de importantă. Avem încrederea că ai noştri clienţi vor aprecia acest demers şi se vor bucura pe deplin de beneficiile acordate în cadrul programului; în plus, împreună cu specialiștii de la Spitalul de Cardiologie Clinicco, putem oferi clienților noștri momente prin care să conștientizeze importanța prevenției cardiovasculare și, mai mult decât atât, să aprecieze sănătatea, ca fiind primordială”, a declarat Adina Tîmplaru, Head of Corporate Communications METRO România.

Despre Spitalul de Cardiologie Clinicco Brașov

Localizat în centrul orașului Brașov, spitalul privat CLINICCO este specializat în cardiologie interventională, electrofiziologie si dispozitive implantabile, chirurgie cardiovasculară.

Avantaje: echipe excepționale de medici, materiale implantabile de ultimă generație, tehnici chirurgicale și de anestezie moderne, reguli stricte de curățenie, condiții deosebite de spitalizare, standarde europene de spitalizare la prețuri corecte.

Spitalul CLINICCO este autorizat de Ministerul Sanatații din România din luna februarie 2009 și are autorizația Direcției de Sănătate Publică si evaluarea Casei de Asigurări de Sănătate a Judetului Brașov, avînd incheiat contract cu CASJ atât pentru servicii de spitalizare, cât și pentru decontarea unor materiale sanitare prin Programele Naționale de Sănătate

Despre METRO Cash & Carry România

METRO Cash & Carry este reprezentată în 26 ţări cu peste 750 de magazine cash & carry. Cu peste 117.000 angajaţi în întreaga lume, compania a atins vânzări de aproximativ 31 miliarde € în anul financiar 2013/2014. METRO Cash & Carry este o divizie de vânzări a METRO GROUP, unul dintre liderii comerţului la scară mondială. În anul financiar 2013/2014, vânzările METRO GROUP au atins cifra de 63 miliarde €. Compania numără aproximativ 250.000 de angajaţi şi operează aproximativ 2.200 de locaţii în 30 ţări. Performanţa METRO GROUP se bazează pe forţa diviziilor sale de vânzări care operează în mod independent pe piaţă: Metro/Makro Cash & Carry – liderul internaţional în comerţul cu ridicata cu auto-servire, hypermarket-urile Real, Media Markt şi Saturn – lider pe piaţa bunurilor electronice şi electrocasnice din Europa şi magazinele universale Galeria Kaufhof. Informaţii suplimentare pe: www.metrogroup.de.

METRO Cash & Carry România este parte integrantă a METRO Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără magazine în 24 de oraşe. Distribuţia naţională a magazinelor METRO România este următoarea: 5 centre în Bucureşti, câte 2 centre în Braşov, Constanţa, Timişoara şi câte un centru în fiecare din următoarele oraşe: Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Pitești, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda. Informaţii suplimentare pe: www.metro.ro.

Despre autor

avatar

Co-Fondator RomâniaPozitivă.ro, Florin este educator de emoție și gând pozitiv. Florin susține acest demers prin programele sale de training și prin platforma de informație și educație pozitivă www.RomaniaPozitiva.ro. Florin are peste 15 ani de experiență ca trainer pentru circa 8000 de participanți, iar domeniile de expertiză includ: "solution thinking" (gândire pozitivă aplicată pentru rezolvarea problemelor), antreprenoriat social, ”train the trainers”, managementul oamenilor/echipelor, management de proiect, recrutare şi selecţie, comunicare, echipe eficiente, teambuilding. Florin este mare fan de biciclete, mișcare în aer liber, muzică, uneori chiar clasică și indiană. Motivaţia principală a lui Florin este dorința de a schimba lucrurile în Bine în România și încrederea că asta se poate.

Comentează